mohamed schreef:Prima, bewijs het maar! Wie van ons de waarheid niet onder ogen wil zien durf ik wel tot op de bodem met je uit te zoeken en als het kan gaan we nog wat dieper. Bereid je maar voor want ik noem je nogmaals een bluffer, dat is drie keer! Ik heb heel wat terug te nemen als je me overtuigt, maar jij ook als je dat niet doet!
Teus schreef:Ik hoef niets terug te nemen, wat jij ontkent heb ik gezien en meegemaakt, ik weet het voor 300% zeker. Wat ik vertel geloof je nooit, dus God moet een wonder ter plekke doen voordat jij het gelooft. Jou waarheid zal ik van mijn levensdagen niet onder ogen zien, van eeuwigheid niet. We kunnen nooit zo diep gaan als God.
Nou, ik heb nochtans duidelijk geschreven dat ik niet door wonderen tot geloof gekomen ben, dus nee ik heb geen wonder nodig. Voorts ken je de geschriften niet, want de Geest doorzoekt zelfs de diepten Gods (1 Kor 2,10) je dwaalt zeer.
Teus schreef:Je mag me voor alles uitmaken maar je zult er verantwoording voor af moeten leggen
Ik heb jou bluffer en leugenaar genoemd en daar neem ik de volle verantwoordelijkheid voor, of dacht je soms dat ik het niet meende? Sterker nog, je moet je schamen dat je jouw nep wonderen durft te vergelijken met het werk wat God deed door de apostelen. Daar zal jij je voor moeten verantwoorden, want God haat leugenaars.
Even voor de goede orde: ik zeg niks over persoonlijke ervaringen, wat ik zeg is dat ik exact dezelfde wonderen wil zien als die God gedaan heeft door de apostelen. Dán neem ik alles terug en stuur ik je een bos rode rozen met een doos bonbons en een kaartje met welgemeend excuus. Want nogmaals: ik heb de waarheid lief, geloof dat nou maar!