Wonderen van Jezus

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Anoniem_89

Re: Wonderen van Jezus

Berichtdoor Anoniem_89 » 03 sep 2014 21:29

Teus schreef:Marcus 6,11
Maar als jullie ergens niet welkom zijn en de mensen niet naar jullie willen luisteren, moet je daar weggaan en het stof van je voeten schudden ten teken dat je niets meer met hen te maken wilt hebben.’

Bij deze Mohamed.
We komen er toch niet uit, ik wens je het allerbeste toe.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 sep 2014 21:42

Teus schreef:Laat maar lopen Anoniem, dit komt niet goed.

Marcus 6,11
Maar als jullie ergens niet welkom zijn en de mensen niet naar jullie willen luisteren, moet je daar weggaan en het stof van je voeten schudden ten teken dat je niets meer met hen te maken wilt hebben.’

Wat zou je me weergaloos op mijn nummer zetten als je kon aantonen dat wonderen nog bestaan, maar i.p.v. dat moet ik het weer doen met diezelfde tekst die ik al vaker gehoord heb. Leuke tekst verder, maar i.t.t. de joodse mensen naar wie de discipelen gingen, geef ik je meteen gelijk als je kan bewijzen dat je beweringen waar zijn, maar dat kan je niet (ik noem je een bluffer ja).

Hier heb je het stof van je schoenen terug, ik leeg het boven op je haardos.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 sep 2014 21:46

Teus schreef:Marcus 6,11

Anoniem_89 schreef:Bij deze Mohamed.
We komen er toch niet uit, ik wens je het allerbeste toe.

Maak je over mij maar geen zorgen, want ik ben niet tot geloof gekomen omdat ik een wonder heb gezien en daarom zijn mijn ogen zalig (Joh 20,29) als ik Christus mag geloven. Het is nuttiger dat je let op jezelf en misschien zal je later inzien dat ik mijn harde rede niet bedoelde om je af te breken maar juist om je tot inzicht te brengen.

Groet.

Teus
Majoor
Majoor

Berichtdoor Teus » 03 sep 2014 21:54

Marcus 6,11

mohamed schreef:Wat zou je me weergaloos op mijn nummer zetten als je kon aantonen dat wonderen nog bestaan, maar i.p.v. dat moet ik het weer doen met diezelfde tekst die ik al vaker gehoord heb. Leuke tekst verder, maar i.t.t. de joodse mensen naar wie de discipelen gingen, geef ik je meteen gelijk als je kan bewijzen dat je beweringen waar zijn, maar dat kan je niet (ik noem je een bluffer ja).

Als jij de moeite wil nemen om een avondje bij mij te komen ga ik het jou aantonen. Niet om je op je nummer te zetten, ben daar niet op uit, maar om je te laten zien Wie God is, dat Hij wonderen doet, en jij erkent dat Hij de Almachtige is.
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 sep 2014 22:05

mohamed schreef:Als jij iemand uit de dood opwekt praten we weer, kan je dat niet ben je een schijn apostel. Verder ben ik jou geen verklaring verschuldigd dacht ik zo, dus ik vertel je niets dan dat je moet ophouden met je nep evangelie te verspreiden of ik moet mijn zwaard afstoffen? Ach wat zal het, want als ik je dood wekt je broeder je wel weer op. :roll:

Haha. Wat ben je toch onmisbaar voor het ware christendom. Dat God bijzondere volgelingen heeft wist ik al wel maar dit slaat wel alles. Als je nog in wonderen gelooft wek je maar iemand uit de dood op. Anders geloof ik niet dat wonderen bestaan. Haha.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 sep 2014 22:11

mohamed schreef:Als jij iemand uit de dood opwekt praten we weer, kan je dat niet ben je een schijn apostel. Verder ben ik jou geen verklaring verschuldigd dacht ik zo, dus ik vertel je niets dan dat je moet ophouden met je nep evangelie te verspreiden of ik moet mijn zwaard afstoffen? Ach wat zal het, want als ik je dood wekt je broeder je wel weer op. :roll:

Marnix schreef:Haha. Wat ben je toch onmisbaar voor het ware christendom. Dat God bijzondere volgelingen heeft wist ik al wel maar dit slaat wel alles. Als je nog in wonderen gelooft wek je maar iemand uit de dood op. Anders geloof ik niet dat wonderen bestaan. Haha.

Kijk, ik stel het wat crue maar als je de wonderen in bijbel beschreven onderzoekt begrijp je mijn punt. Lees de handelingen van de apostelen maar en ik garandeer je: elke evangelische christen die dat ook kan en mij dat aantoont, die vergezel ik zo blij als een kind de daaropvolgende zondag naar diens megakerk.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 sep 2014 22:14

Marcus 6,11

mohamed schreef:Wat zou je me weergaloos op mijn nummer zetten als je kon aantonen dat wonderen nog bestaan, maar i.p.v. dat moet ik het weer doen met diezelfde tekst die ik al vaker gehoord heb. Leuke tekst verder, maar i.t.t. de joodse mensen naar wie de discipelen gingen, geef ik je meteen gelijk als je kan bewijzen dat je beweringen waar zijn, maar dat kan je niet (ik noem je een bluffer ja).

Teus schreef:Als jij de moeite wil nemen om een avondje bij mij te komen ga ik het jou aantonen. Niet om je op je nummer te zetten, ben daar niet op uit, maar om je te laten zien Wie God is, dat Hij wonderen doet, en jij erkent dat Hij de Almachtige is.

Deze zaken erken ik al, maar je zou me aantonen dat God de wonderen die hij deed door de apostelen ook nu nog door jou doet en dat kan je gewoon niet, bluffer. Ook word ik er moe van dat je jouw onvermogen om met bewijs te komen op mij projecteert door te suggereren dat ik niet geloof. Ik geloof dat Jezus Christus de zoon is van de levende God, maar ik verwerp jouw evangelische dwaalleer en jullie nep wonderen. Zo duidelijk?

Teus
Majoor
Majoor

Berichtdoor Teus » 03 sep 2014 22:27

Marcus 6,11

Teus schreef:Als jij de moeite wil nemen om een avondje bij mij te komen ga ik het jou aantonen. Niet om je op je nummer te zetten, ben daar niet op uit, maar om je te laten zien Wie God is, dat Hij wonderen doet, en jij erkent dat Hij de Almachtige is.

mohamed schreef:Deze zaken erken ik al, maar je zou me aantonen dat God de wonderen die hij deed door de apostelen ook nu nog door jou doet en dat kan je gewoon niet, bluffer. Ook word ik er moe van dat je jouw onvermogen om met bewijs te komen op mij projecteert door te suggereren dat ik niet geloof. Ik geloof dat Jezus Christus de zoon is van de levende God, maar ik verwerp jouw evangelische dwaalleer en jullie nep wonderen. Zo duidelijk?

Dit is echt zwakte Mohamed, je hebt een grote mond, je vraagt me om het te bewijzen, ik wil het je bewijzen en dan kap je het af. Je wil gewoon de waarheid niet onder ogen zien. Dit is pas echte bluf.
„Doch een ongeestelijk mens aanvaardt niet hetgeen van de Geest Gods is.” 1 Kor.2:14a

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 sep 2014 22:32

Prima, bewijs het maar! Wie van ons de waarheid niet onder ogen wil zien durf ik wel tot op de bodem met je uit te zoeken en als het kan gaan we nog wat dieper. Bereid je maar voor want ik noem je nogmaals een bluffer, dat is drie keer! Ik heb heel wat terug te nemen als je me overtuigt, maar jij ook als je dat niet doet!

Teus
Majoor
Majoor

Berichtdoor Teus » 03 sep 2014 22:34

Heb ik je gezegd, moet je een avondje bij mij komen.
Ik weet nog niet wat God gaat doen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 sep 2014 22:35

Teus schreef:Heb ik je gezegd, moet je een avondje bij mij komen.
Ik weet nog niet wat God gaat doen.

Bluffer. Ik voel het alweer aan op mijn klompen: 'het lukt vandaag niet, gister nog wel toen je er niet was.' ](*,)

Ziehier het bewijs: evangelische christenen zijn beroeps leugenaars net als paragnosten.

Teus
Majoor
Majoor

Berichtdoor Teus » 03 sep 2014 22:50

mohamed schreef:Prima, bewijs het maar! Wie van ons de waarheid niet onder ogen wil zien durf ik wel tot op de bodem met je uit te zoeken en als het kan gaan we nog wat dieper. Bereid je maar voor want ik noem je nogmaals een bluffer, dat is drie keer! Ik heb heel wat terug te nemen als je me overtuigt, maar jij ook als je dat niet doet!

Ik hoef niets terug te nemen, wat jij ontkent heb ik gezien en meegemaakt, ik weet het voor 300% zeker. Wat ik vertel geloof je nooit, dus God moet een wonder ter plekke doen voordat jij het gelooft. Jou waarheid zal ik van mijn levensdagen niet onder ogen zien, van eeuwigheid niet. We kunnen nooit zo diep gaan als God.
Je mag me voor alles uitmaken maar je zult er verantwoording voor af moeten leggen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 sep 2014 23:01

mohamed schreef:Prima, bewijs het maar! Wie van ons de waarheid niet onder ogen wil zien durf ik wel tot op de bodem met je uit te zoeken en als het kan gaan we nog wat dieper. Bereid je maar voor want ik noem je nogmaals een bluffer, dat is drie keer! Ik heb heel wat terug te nemen als je me overtuigt, maar jij ook als je dat niet doet!

Teus schreef:Ik hoef niets terug te nemen, wat jij ontkent heb ik gezien en meegemaakt, ik weet het voor 300% zeker. Wat ik vertel geloof je nooit, dus God moet een wonder ter plekke doen voordat jij het gelooft. Jou waarheid zal ik van mijn levensdagen niet onder ogen zien, van eeuwigheid niet. We kunnen nooit zo diep gaan als God.

Nou, ik heb nochtans duidelijk geschreven dat ik niet door wonderen tot geloof gekomen ben, dus nee ik heb geen wonder nodig. Voorts ken je de geschriften niet, want de Geest doorzoekt zelfs de diepten Gods (1 Kor 2,10) je dwaalt zeer.
Teus schreef:Je mag me voor alles uitmaken maar je zult er verantwoording voor af moeten leggen

Ik heb jou bluffer en leugenaar genoemd en daar neem ik de volle verantwoordelijkheid voor, of dacht je soms dat ik het niet meende? Sterker nog, je moet je schamen dat je jouw nep wonderen durft te vergelijken met het werk wat God deed door de apostelen. Daar zal jij je voor moeten verantwoorden, want God haat leugenaars.

Even voor de goede orde: ik zeg niks over persoonlijke ervaringen, wat ik zeg is dat ik exact dezelfde wonderen wil zien als die God gedaan heeft door de apostelen. Dán neem ik alles terug en stuur ik je een bos rode rozen met een doos bonbons en een kaartje met welgemeend excuus. Want nogmaals: ik heb de waarheid lief, geloof dat nou maar!

Teus
Majoor
Majoor

Berichtdoor Teus » 03 sep 2014 23:12

Je hoeft die niet te nemen, je wordt verantwoordelijk gesteld.
Beledigen gaat je goed af maar.......ik veeg het stof ook van mijn voeten en ga verder.
Zal voor je bidden.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 03 sep 2014 23:16

Teus schreef:Je hoeft die niet te nemen, je wordt verantwoordelijk gesteld.
Beledigen gaat je goed af maar.......ik veeg het stof ook van mijn voeten en ga verder.
Zal voor je bidden.

Bid niet voor me maar luister naar me.

Ja, ik ben te ver gegaan door je te beledigen, daarvoor bied ik mijn excuus aan. Ter verduidelijking zoals ik je ook schreef in de pm:

Waar ik problemen mee heb is mensen die beweren dezelfde wonderen te kunnen verrichten als de apostelen. Dáár maak ik me kwaad over, echter weet ik niets over jullie persoonlijke ervaringen maar die schaar ik ook niet onder de wonderen bedoeld om joden mee te stichten. Dát heeft niets met elkaar te maken en over iemands persoonlijke ervaringen zeg ik niets.

Terug naar “[Religie] - Algemeen”