Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Faramir schreef:Juist. En de wonderen in de tijd van Jezus hadden ook altijd een doel. En dat doel was niet preken voor eigen parochie/gemeente.
Faramir schreef:Juist. En de wonderen in de tijd van Jezus hadden ook altijd een doel. En dat doel was niet preken voor eigen parochie/gemeente.
mohamed schreef:Het doel was Joden overtuigen van het evangelie, want Joden willen een teken en Heidenen zoeken wijsheid. Evangelicalen zoeken sensatie en een geloof wat gebaseerd is op sensatie is show(business).
mohamed schreef:Het doel was Joden overtuigen van het evangelie, want Joden willen een teken en Heidenen zoeken wijsheid. Evangelicalen zoeken sensatie en een geloof wat gebaseerd is op sensatie is show(business).
Faramir schreef:Juist!
Fijn dat je weer terug bent met heldere analyses.
mohamed schreef:Het doel was Joden overtuigen van het evangelie, want Joden willen een teken
Jut en Jul bezitten bovennatuurlijke gaven, ze 'weten' meer van de beweegredenen van evangelicalen dan zij zelf.Faramir schreef:Juist!
Fijn dat je weer terug bent met heldere analyses.
naamloos schreef:Eerst gillen om bewijs, maar als je ze handvaten geeft dan glashard ontkennen.
Faramir schreef:
Ik geloof overigens wel dat er wonderbaarlijke genezingen plaatsvinden. Maar ik geloof ook dat binnen het evangelicale wereldje er heel veel bedrog is mbt wonderen. Dat heb ik vaak genoeg gezegd.
Terug naar “[Religie] - Algemeen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten