Gecondoleerd Mw.
Ik wil graag naar voren brengen de gespannen situatie rond Israel.
Nu het vanuit Libanon ook weer 'raak' is en er 6000 reservisten zijn opgeroepen.
Ook het zoeken naar Israelische militairen in Gaza duurt voort.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Voor Peter, die vandaag begraven is. Dat hij in de hemel mag zijn bij de Vader. En voor zijn vrouw, kinderen en 19 kleinkinderen, dat ze kracht mogen ontvangen om op een goede manier verder te gaan.
Christian schreef:Mariamagdalena schreef:Voor Peter, die vandaag begraven is. Dat hij in de hemel mag zijn bij de Vader. En voor zijn vrouw, kinderen en 19 kleinkinderen, dat ze kracht mogen ontvangen om op een goede manier verder te gaan.
Zat vandaag wat oude posts door te lezen, maar deze trok toch wel in het bijzonder mijn aandacht. Misschien heel goed bedoeld, maar het past niet in de reformatorische traditie om te bidden voor overledenen.
Na de onze dood is ons lot voor eeuwig beslist, er is geen bijbelse reden om aan te nemen dat er een vagevuur is oid.
essieee schreef:Daarbij noem ik ook Acire En Zeckharayu die ook met dabar!/ evangelisatie bezig zijn!!
essieee schreef:Daarbij noem ik ook Acire En Zeckharayu die ook met dabar!/ evangelisatie bezig zijn!!
Terug naar “[Religie] - Algemeen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten