Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

André

Berichtdoor André » 16 dec 2007 18:02

jnien schreef:Vanaf maandag gaan wij met het gezin 2 weken naar het RMPI in Barendrecht voor een gezinstherapie.. Ik ben benieuwd hoe het gaat, en zie er stiekem ook wel tegenop..

Ben nu bijna 4 weken uit huis geweest, omdat et met mn moeder niet goed ging & ik met haar niet echt goeie verhouding heb werd mij dat gevraagd... was erg moeilijk.. vannacht voor et eerst weer een nachtje thuis..

Wil jullie vragen voor ons te bidden.. en voor resultaat.. anders ben k bang dat alle kinderen uit huis moeten.. :(

LiefsSx
Wat moeilijk allemaal dit joh, ik ga God vragen of Hij jullie wil helpen, God weet hoe en wanneer.
Sterkte Jnien *Hug*

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 05 jan 2008 18:39

Beetje laat.......Moeilijk joh Jnien, ik zal voor je bidden, en voor de rest van jullie gezin.

Hoe was de therapie, of is het nog niet afgelopen?

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 10 jan 2008 21:04

Bidden jullie mee voor Cisca,nu het einde zo dichtbij is?
En voor de mannen die voor haar zorgen!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 10 jan 2008 22:46

Zeker! Kun je er misschien meer over vertellen? Kan er verder op het forum zo gauw niets over vinden.
pobody's nerfect

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 11 jan 2008 13:42

Ik zal voor haar bidden.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 11 jan 2008 15:30

*Bid ook voor iedereen die hier is opgedragen*

Jnien, hoe is het bij jullie thuis?

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 11 jan 2008 16:37

Jo'tje schreef:Zeker! Kun je er misschien meer over vertellen? Kan er verder op het forum zo gauw niets over vinden.

Laatste nieuws;
Ze zakt steeds verder weg...er is weinig herkenning meer en is weinig 'wakker'.
Ze heeft geen pijn, wordt wel wat onrustig en begint een wat andere ademhaling te krijgen.
De dokter zei vandaag dat het einde erg dichtbij is!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 11 jan 2008 19:59

essieee schreef:
Jo'tje schreef:Zeker! Kun je er misschien meer over vertellen? Kan er verder op het forum zo gauw niets over vinden.

Laatste nieuws;
Ze zakt steeds verder weg...er is weinig herkenning meer en is weinig 'wakker'.
Ze heeft geen pijn, wordt wel wat onrustig en begint een wat andere ademhaling te krijgen.
De dokter zei vandaag dat het einde erg dichtbij is!

Joh, ik wist niet dat ze al zo dichtbij het einde is :| :shock: . Ik zal ook voor de mensen bidden die haar verzorgen. "Gelukkig" dat ze geen pijn heeft.

druidfather
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor druidfather » 12 jan 2008 16:39

ik bid of god me de kracht wil geven om mij te helpen om te stoppen met roken
<wat>

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 12 jan 2008 16:42

*bid voor allen die hier worden opgedragen* sterkte

jnien

Berichtdoor jnien » 14 jan 2008 17:58

*bid voor iedereen die dichtbij Cisca stond*

Bidden jullie mee?

[Bij ons thuis weinig verandert. Wat wel erg positief is is dat wij nu anders tegen mn moeder aankijken, en zij tegen ons. Verder heeft zij ook wel dingen geleerd, en gaan we nu verder met vallen en opstaan. We moeten nog een keer terug, en mn ma moet een keer individueel opgenomen worden.. ]

Maaike

Berichtdoor Maaike » 14 jan 2008 22:40

jnien schreef:*bid voor iedereen die dichtbij Cisca stond*

Bidden jullie mee?

[Bij ons thuis weinig verandert. Wat wel erg positief is is dat wij nu anders tegen mn moeder aankijken, en zij tegen ons. Verder heeft zij ook wel dingen geleerd, en gaan we nu verder met vallen en opstaan. We moeten nog een keer terug, en mn ma moet een keer individueel opgenomen worden.. ]

*bidt mee*

Ook voor jou, Jnien!!

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 15 jan 2008 15:01

Liesien schreef:Willen jullie bidden voor mij? :oops: Heb vorig jaar november pfeiffer gekregen.. in Maart/April dit jaar ging alles alweer veel beter. Na de zomervakantie kreeg ik weer steeds meer klachten (zomaar koorts krijgen, vaak ziek zijn, heel moe zijn enzenz) en 2 weken geleden ben ik 'ingestort'. Vorige week niet naar school geweest. Deze week was ik weer 'beter' en ben weer naar school gegaan. Sinds woensdag ben ik alweer ziek, met hoge koorts enz. De huisarts weet niet wat hij er mee moet, volgens de bloeduitslagen is alles gewoon goed. Moet nu 15 januari naar de kinderarts (tzou eerst de internist worden, maar dat is nu ineens weer veranderd) en misschien dat we dan komen te weten wat er nu eigenlijk aan de hand is..

Pf, wat een verhaal ;)

Ben vandaag dus geweest. Moet volgende week terugkomen, dan gaan ze een echo maken van mn buik enzo dus, kijken of dr vernauwingen in mn darmen zitten oid. En 2 weken daarna moet ik weer terugkomen bij de kinderarts en dan wordt er gekeken of ze al wat meer te weten zijn gekomen. In eerste instantie hebben ze wel enkele opties waar het erg op lijkt (ziekte van Crohn werd nog genoemd..) maar ze kunnen nu sowieso nog helemaal niks met zekerheid zeggen. Dat wordt afwachten..
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 jan 2008 15:40

Ah heftig! Ik moest er vanmorgen nog aan denken. Sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee en is het geen Crohn (mijn broer en zus hebben dat). I'll pray for you.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 jan 2008 21:40

Jnien schreef:Bij ons thuis weinig verandert...

Je noemt toch wel een paar fundamentele veranderingen hoor Jnien! Hartstikke mooi toch? Het is natuurlijk lang niet in één keer opgelost, maar er zit dus al wel verandering in :) Of zie ik dit nu veel te positief?
We zullen in ieder geval blijven bidden voor de rest van het proces!
pobody's nerfect

Terug naar “[Religie] - Algemeen”