Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Ri@nne
Mineur
Mineur

Berichtdoor Ri@nne » 10 aug 2007 18:04

Willen jullie bidden voor een collega van me. Ze vertelde me vandaag zomaar even een klein stukje van haar verhaal. Maar ik schrok ontzettend. Ze is ook niet gelovig ofzo, maar heeft het ontzettend moeilij, en psychische problemen.
Musica laetitiae comes, medicina dolorum.

Maara
Mineur
Mineur

Berichtdoor Maara » 22 aug 2007 17:08

Laten we bidden voor alle jongeren die nog bezig zijn met hun studiekeuze, inschrijving of nog een kamer zoeken.
Ook voor allen die besloten hebben een tussenjaar te nemen, al dan niet om te werken of te reizen of iets anders.
Verder kunnen alle jongeren die voor het eerst op eigen benen gaan staan wel wat steun gebruiken lijkt mij.
Voor het eerst op kamers en alles zelf regelen en daarbij niet jezelf en je studie te gronde richten met feesten ofzo is toch wel heel wat.
Kortom, vooral alle (eerste jaars)studenten en allen die besloten hebben dat niet te zijn.
Tijdens jouw dagen van beproeving en lijden, zag je maar een paar voetafdrukken omdat Ik het was die je dan gedragen heeft.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 29 aug 2007 11:33

Graag zou ik gebed willen vragen voor m'n neef.

Hij heeft behoorlijk (zwaar) ongeluk gehad. ligt in het UMC.
Is met de traumaheliocopter naar het UMC gebracht.
Ligt op Intensivcare met hersenkneuzingen en hoofdwonden, en ligt vast in verband met mogelijk nekletsel.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 aug 2007 06:31

Hij is van IC af, ligt sinds gistermiddag op zaal. (yes)

Weet zich van het ongeluk niks af. Is erg moe. Ze gaan proberen hem over te brengen naar een ZH dichterbij. Hij heeft nog een lange weg te gaan qua therapie.

Maar tot nu toe gaat het goed. Hij moet veel rust houden.

Er is sprake van een forse hersenschudding. En hij is helemaal beurs, maar verder zijn er geen letsels.

Voda

Berichtdoor Voda » 31 aug 2007 07:17

Evelien schreef:Hij is van IC af, ligt sinds gistermiddag op zaal. (yes)

Weet zich van het ongeluk niks af. Is erg moe. Ze gaan proberen hem over te brengen naar een ZH dichterbij. Hij heeft nog een lange weg te gaan qua therapie.

Maar tot nu toe gaat het goed. Hij moet veel rust houden.

Er is sprake van een forse hersenschudding. En hij is helemaal beurs, maar verder zijn er geen letsels.

Praise the Lord ! \o/

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 19 sep 2007 07:51

Ruim 2 jaar geleden heeft mn moeder borstkanker gehad, waarvan ze gelukkig helemaal genezen is...

vandaag gaat ze naar de dokter want er komt bloed uit dr tepel... :cry:
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 19 sep 2007 12:49

sterkte Simon!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 20 sep 2007 10:51

Dat is schrikken zeg! Is er al iets bekend?
Sterkte ermee!
pobody's nerfect

Tijn
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 24 sep 2007 11:59

zouden jullie voor mij en mn vrouw willen bidden. We zijn allebei erg gespannen door nieuwe situaties op werk/school en in het priveleven.
Laat je leiden door Hem!

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 24 sep 2007 12:01

Goed nieuws, mn moeder is voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest en er is niet gevonden!!! Waarschijnlijk gaat het slechts om een (chronische) ontsteking
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

CaptainCaveman

Berichtdoor CaptainCaveman » 24 sep 2007 12:13

Dat is heel goed nieuws! Fijn...

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 24 sep 2007 16:26

SimonT schreef:Goed nieuws, mn moeder is voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest en er is niet gevonden!!! Waarschijnlijk gaat het slechts om een (chronische) ontsteking

Dank U Heere!

Laodicea
Mineur
Mineur

Berichtdoor Laodicea » 25 sep 2007 17:23

Ik zou jullie willen vragen om samen met mij te bidden voor iemand die mé zo ontzettend dierbaar is. Deze persoon heeft het op dit moment een beetje moeilijk met het stellen van prioriteiten, maar is wél heel erg bereid het goede te doen. Ik weet het, het is wat vaag, maar zouden jullie met me mee willen bidden dat deze persoon maar mag beantwoorden aan de roeping die naar diegene uitgaat?

Het zou heel veel voor me betekenen als jullie met me zouden bidden. :)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 17 okt 2007 06:52

Lieve mensen,

Bij ons in de gemeente is een jongetje van 2 jaar, Alwin, ernstig ziek. Toen hij ong. 6 maanden was is bij hem een zeldzame spierziekte geconstateerd. Hij kan niet lopen, met moeite zitten en is een kwetsbaar jochie. Nu heeft hij vorige week longontsteking gekregen en een klaplong. Hij ligt in het UMC en zijn situatie is zeer zorgelijk. Vanavond is er al een gebedsavond voor hem in de kerk.
Maar willen jullie ook voor hem bidden, ook voor zijn ouders en broertje?

Bedankt!!

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 23 okt 2007 18:40

In vergelijking met bovenstaande is het niets, maar,

Willen jullie voor mij bidden, ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en het zit niet goed met mijn bloedplaatjes. Ik heb dit al vaker gehad, heb ik een behandeling voor gehad en toen ging het weer goed, nu zijn ze weer aan de lage kant. Volgende week woensdag hoor ik hoe het verder moet. Zakt het verder, moet ik misschien geopereerd worden of krijg ik nog een (slopende) behandeling, blijft het zo, doen ze niets.

En willen jullie vragen of ik steun mag hebben aan het geloof, dat het weer mijn geloof mag worden? :oops:

Terug naar “[Religie] - Algemeen”