Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Gtn schreef:Ik begrijp dat dit allemaal vreemd aandoet, eerst klagen over m'n vrouw en vervolgens blijkt dat ik zelf niet te vertrouwen ben.
Toch hoop ik dat ik ook iemand mag zijn met mijn eigen gevoelens. Iemand die in ieder geval van God een tweede kans gekregen heeft. Hoe mijn omgeving gaat reageren weet ik niet zeker maar ik vermoed dat ik een heleboel mensen kwijtraak. Dat zullen de consequenties zijn van mijn handelen.
Gtn schreef:De reden dat ik nog geen hulpverlening heb is heel simpel: de corona crisis. Ik ben daar weken geleden al mee bezig geweest. Maar op dit moment is het niet mogelijk je aan te melden.
Overigens wil ik een narcistische vader, add of ass of wat ik eventueel zou kunnen hebben niet aanvoeren om mijn daden goed te praten.
Ik probeer hierin inderdaad de weg te gaan die God wil.
Gtn schreef:De reden dat ik nog geen hulpverlening heb is heel simpel: de corona crisis. Ik ben daar weken geleden al mee bezig geweest. Maar op dit moment is het niet mogelijk je aan te melden.
Overigens wil ik een narcistische vader, add of ass of wat ik eventueel zou kunnen hebben niet aanvoeren om mijn daden goed te praten.
Ik probeer hierin inderdaad de weg te gaan die God wil.
Terug naar “[Religie] - Geloof & Leven”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten