Breuk met het oude leven

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3464
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Breuk met het oude leven

Berichtdoor benefietdiner » 15 apr 2019 20:13

coby6 schreef:Mensen die op internet hangen zijn gewoon alleen. De mensen die hele dagen en nachten op forums hangen zijn meestal single, gescheiden of weduwe of ziek.

Alleen <> Nee
Singel <> Nee
Gescheiden <> Nee
Weduwe <> Nee
Ra <> Ra

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Breuk met het oude leven

Berichtdoor coby6 » 15 apr 2019 20:25

benefietdiner schreef:Alleen <> Nee
Singel <> Nee
Gescheiden <> Nee
Weduwe <> Nee
Ra <> Ra

Ik heb een tijd nachtenlang op die fora gezeten. Dat was toch wat ik het meeste tegen kwam en toen ik in een afschuwelijk huwelijk zat met 1 die in de ene hoek van de kamer World Of Warcraft speelde en ik zat in de andere hoek op een forum of met een koptelefoon op een preek luisteren, zodat ik de WOW grombeesten niet hoorde, als de kids er niet waren. Dat was nog erger lol.
Oersaaie baan en uren in de trein zitten kan ook nog.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3464
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Breuk met het oude leven

Berichtdoor benefietdiner » 15 apr 2019 20:32

coby6 schreef:Ik heb een tijd nachtenlang op die fora gezeten. Dat was toch wat ik het meeste tegen kwam en toen ik in een afschuwelijk huwelijk zat met 1 die in de ene hoek van de kamer World Of Warcraft speelde en ik zat in de andere hoek op een forum of met een koptelefoon op een preek luisteren, zodat ik de WOW grombeesten niet hoorde, als de kids er niet waren. Dat was nog erger lol.
Oersaaie baan en uren in de trein zitten kan ook nog.

Zo dat is heftig. Nu begrijp ik waarom je tot die conclusie kwam over mensen die op internet hangen.

Oersaaie baan <> Nee
uren in de trein zitten <> Nee
:D

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Breuk met het oude leven

Berichtdoor coby6 » 15 apr 2019 20:54

benefietdiner schreef:Zo dat is heftig. Nu begrijp ik waarom je tot die conclusie kwam over mensen die op internet hangen.

Oersaaie baan <> Nee
uren in de trein zitten <> Nee
:D

Met pensioen? M'n pa zit ook heel veel op internet. Dan stuurt ie me mails door waar ik allemaal op moet letten. Oh of het is je baan. Websites bouwen of zo. Ik moet het weten nu. :lol:

Yoshi

Re: Breuk met het oude leven

Berichtdoor Yoshi » 15 apr 2019 21:00

benefietdiner schreef:Zo dat is heftig. Nu begrijp ik waarom je tot die conclusie kwam over mensen die op internet hangen.

Oersaaie baan <> Nee
uren in de trein zitten <> Nee
:D

Coby6 projecteert haar eigen leven en denkbeelden schijnbaar op anderen. Hoef je niets mee te doen verder, lekker laten waaien.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3464
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Breuk met het oude leven

Berichtdoor benefietdiner » 15 apr 2019 21:05

coby6 schreef:Met pensioen? M'n pa zit ook heel veel op internet. Dan stuurt ie me mails door waar ik allemaal op moet letten. Oh of het is je baan. Websites bouwen of zo. Ik moet het weten nu. :lol:

ja komt in de buurt :mrgreen:


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten