Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gtn
Sergeant
Sergeant
Berichten: 363
Lid geworden op: 23 dec 2019 07:25

Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Gtn » 24 mei 2022 17:20

Ik ga dit jaar voor het eerst in mijn leven naar Opwekking. Zijn er hier meer die daar naar toe gaan?

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Marnix » 25 mei 2022 21:03

Gtn schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst in mijn leven naar Opwekking. Zijn er hier meer die daar naar toe gaan?


Ik vermoed niet zoveel. Ik ben 1x een nacht blijven slapen en 2x of zo bij de openluchtkerkdienst op zondag geweest. Ik ga naar New Wine, zelfde idee maar dan wat kleinschaliger, je staat dan per plaats op een veld. En ik vind het inhoudelijk wat beter en evenwichtiger. Geweldig kinderwerk ook!

Oh ja het is een week in plaats van een weekend. In de zomer. Dus als het naar meer smaakt, welkom! :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4539
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor naamloos » 07 jun 2022 09:48

Gtn schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst in mijn leven naar Opwekking. Zijn er hier meer die daar naar toe gaan?
En, wat vond je ervan?
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Gtn
Sergeant
Sergeant
Berichten: 363
Lid geworden op: 23 dec 2019 07:25

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Gtn » 07 jun 2022 11:41

Geweldig! Met zóveel mensen God aanbidden en prijzen, mooie diensten, samen bidden voor de eenheid van de Kerk.

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4539
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor naamloos » 07 jun 2022 12:59

Gtn schreef:Geweldig! Met zóveel mensen God aanbidden en prijzen, mooie diensten, samen bidden voor de eenheid van de Kerk.

Mooie ervaring he? Ik was 10 jaar achter elkaar elke keer van de partij.
Een van de mooiste dingen vond ik dat mensen uit allerlei verschillende kerkverbanden de eenheid in Jezus Christus ervaarden, bijzaken namen niet de plaats van hoofdzaken in.
New Wine, vind ik ook altijd mooi, eigenlijk wel vergelijkbaar met Opwekking.
Per lezing kun je wel wat verschil ervaren, maar dat gaat beide kanten op.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Gtn
Sergeant
Sergeant
Berichten: 363
Lid geworden op: 23 dec 2019 07:25

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Gtn » 27 jun 2022 21:00

Marnix schreef:Ik vermoed niet zoveel. Ik ben 1x een nacht blijven slapen en 2x of zo bij de openluchtkerkdienst op zondag geweest. Ik ga naar New Wine, zelfde idee maar dan wat kleinschaliger, je staat dan per plaats op een veld. En ik vind het inhoudelijk wat beter en evenwichtiger. Geweldig kinderwerk ook!

Oh ja het is een week in plaats van een weekend. In de zomer. Dus als het naar meer smaakt, welkom! :-)


Ik overweeg om als daggast op zondag naar New Wine te gaan, maar kan op de site van New Wine (nog) geen programma vinden. Weet iemand hier al meer?

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 799
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Prisma23 » 28 jun 2022 08:52

Gtn schreef:Ik overweeg om als daggast op zondag naar New Wine te gaan, maar kan op de site van New Wine (nog) geen programma vinden. Weet iemand hier al meer?

Nu staat het op de website
https://zomerconferentie.new-wine.nl/ov ... olwassenen

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Marnix » 28 jun 2022 13:09

Gtn schreef:Ik overweeg om als daggast op zondag naar New Wine te gaan, maar kan op de site van New Wine (nog) geen programma vinden. Weet iemand hier al meer?


Leuk, welkom! Misschien kan je een pop-up-tentje meenemen en twee dagen of het weekend gaan? Een dag is zo kort! :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gtn
Sergeant
Sergeant
Berichten: 363
Lid geworden op: 23 dec 2019 07:25

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Gtn » 28 jun 2022 22:17

Marnix schreef:Leuk, welkom! Misschien kan je een pop-up-tentje meenemen en twee dagen of het weekend gaan? Een dag is zo kort! :-)


Zaterdag heb ik de kinderen, en maandag moet ik weer werken. Dus meer als de zondag zit er voor deze keer niet in.

Gtn
Sergeant
Sergeant
Berichten: 363
Lid geworden op: 23 dec 2019 07:25

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Gtn » 23 jul 2022 08:52

En zelfs de zondag gaat niet lukken, zit geblesseerd thuis. Wie weet volgend jaar

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Marnix » 23 jul 2022 09:01

Gtn schreef:En zelfs de zondag gaat niet lukken, zit geblesseerd thuis. Wie weet volgend jaar


Balen, wat heb je gedaan?
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gtn
Sergeant
Sergeant
Berichten: 363
Lid geworden op: 23 dec 2019 07:25

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Gtn » 23 jul 2022 17:59

Gevallen en verkeerd terechtgekomen.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23520
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Gaan er nog mensen naar Opwekking?

Berichtdoor Marnix » 23 jul 2022 20:04

Gtn schreef:Gevallen en verkeerd terechtgekomen.


Beterschap. Voetjes omhoog en livestream meekijken dan maar! Staat op de website. Iedere ochtend om 9:15 en iedere avond om 19:00. Ben je er toch een beetje bij. We zijn zojuist van start gegaan! Groeten vanaf landgoed Velder in Liempde!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “[Religie] - Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten