Getuigenissen en bijbelstudies

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Steffany
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2024 20:33

Getuigenissen en bijbelstudies

Berichtdoor Steffany » 04 jan 2024 20:36

Hallo allemaal,

Ooit wilde ik zelfmoord plegen en via de buschauffeur ben ik tot geloof gekomen. Nu heb ik een erg gelukkig leven.

Omdat ik graag mensen wil helpen, heb ik een website opgericht www.anewcreation.nl

Op de website vertel ik mijn getuigenissen wat God in mijn leven doet. Ook maak ik bijbel studies om mensen te helpen met meer te wortelen in het christelijke geloof.

Jezus is de weg, de waarheid en het leven. Dit heb ik mogen ontdekken! God heeft zoveel wonderen gedaan wat op geen één hand meer te tellen is. Dit wil ik graag delen in de wereld.

Zouden jullie mij een handje kunnen helpen om de website in de wereld te delen? Het is erg lastig een blogpagina te promoten. Alles is voor Gods koninkrijk! 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet;

Steffany van A New Creation

www.anewcreation.nl

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Getuigenissen en bijbelstudies

Berichtdoor Marnix » 04 jan 2024 22:46

Steffany schreef:Hallo allemaal,

Ooit wilde ik zelfmoord plegen en via de buschauffeur ben ik tot geloof gekomen. Nu heb ik een erg gelukkig leven.

Omdat ik graag mensen wil helpen, heb ik een website opgericht http://www.anewcreation.nl

Op de website vertel ik mijn getuigenissen wat God in mijn leven doet. Ook maak ik bijbel studies om mensen te helpen met meer te wortelen in het christelijke geloof.

Jezus is de weg, de waarheid en het leven. Dit heb ik mogen ontdekken! God heeft zoveel wonderen gedaan wat op geen één hand meer te tellen is. Dit wil ik graag delen in de wereld.

Zouden jullie mij een handje kunnen helpen om de website in de wereld te delen? Het is erg lastig een blogpagina te promoten. Alles is voor Gods koninkrijk! 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet;

Steffany van A New Creation

http://www.anewcreation.nl


Mooi om te lezen, ik ken verder geen mensen in die regio. Is het niet beter om het lokaal te promoten want het ziet eruit alsof jullie je daar ook vooral op richten?

Veel zegen!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

woutersebel
Mineur
Mineur
Berichten: 149
Lid geworden op: 27 aug 2023 16:13

Re: Getuigenissen en bijbelstudies

Berichtdoor woutersebel » 07 jan 2024 18:50

Steffany schreef:Hallo allemaal,

Ooit wilde ik zelfmoord plegen en via de buschauffeur ben ik tot geloof gekomen. Nu heb ik een erg gelukkig leven.

Omdat ik graag mensen wil helpen, heb ik een website opgericht http://www.anewcreation.nl

Op de website vertel ik mijn getuigenissen wat God in mijn leven doet. Ook maak ik bijbel studies om mensen te helpen met meer te wortelen in het christelijke geloof.

Jezus is de weg, de waarheid en het leven. Dit heb ik mogen ontdekken! God heeft zoveel wonderen gedaan wat op geen één hand meer te tellen is. Dit wil ik graag delen in de wereld.

Zouden jullie mij een handje kunnen helpen om de website in de wereld te delen? Het is erg lastig een blogpagina te promoten. Alles is voor Gods koninkrijk! 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet;

Steffany van A New Creation

http://www.anewcreation.nl


Fijn dat je op deze manier mensen helpt Steffany.
Persoonlijk wou ik ook sterven toen ik erachter kwam dat er iets als een God bestaat.
Het een positieve draai geven doet wonderen. Chapeau daarvoor, zal de pagina delen als iemand ernaar vraagt.

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 497
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Getuigenissen en bijbelstudies

Berichtdoor Erik1960 » 07 jan 2024 20:20

Ik ben nog wat aarzelend.. je schrijft dat je mensen wilt helpen, maar je maakt volgens mij niet duidelijk hoe die hulp dan gegeven wordt. In je logo roep je op niet over te gaan tot zelfdoding, maar wat ik dan mis is een verwijzing naar 113 zelfmoordpreventie.
Op de website heb je blogs geschreven over jouw ervaringen, maar ik zie nog niet hoe die mij helpen.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten