Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
trol of niet, triest is het toch. Achter de rug van iedereen om proberen de gang van zaken naar je hand te zetten. Hoe dan…VeritasQuaesitor schreef:https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/29711/gitaar-bij-trouwdienst/
Zou deze vraag door een trol gesteld zijn, of is het echt zo triest gesteld met de refowereld? In elk geval is het blijkbaar een controversieel onderwerp, want de reactiemogelijkheid is natuurlijk weer eens uitgeschakeld. Het zal ook eens niet...
Prisma23 schreef:Triest dat die kinderen zulke ouders hebben!
Pcrtje schreef:Ik stond op het punt dit op het forum aan te kaarten, maar ik zie dat jullie er al een draadje over geopend hebben. Inderdaad, ik heb ook het sterke vermoeden dat dit een trolvraag is, hoewel ik wel een aantal mensen (*kuch* hersteld vrijgemaakten *kuch*) ken die dit misschien wel écht zouden menen.
Wat ik vooral bizar vind - als dit echt gebeurd is - is dat die ouders buiten het bruidspaar en de ceremoniemeester om de school verzoeken de plannen te wijzigen. Die mensen hebben psychische hulp nodig, zeg.
Pcrtje schreef:Ik stond op het punt dit op het forum aan te kaarten, maar ik zie dat jullie er al een draadje over geopend hebben. Inderdaad, ik heb ook het sterke vermoeden dat dit een trolvraag is, hoewel ik wel een aantal mensen (*kuch* hersteld vrijgemaakten *kuch*) ken die dit misschien wel écht zouden menen.
Wat ik vooral bizar vind - als dit echt gebeurd is - is dat die ouders buiten het bruidspaar en de ceremoniemeester om de school verzoeken de plannen te wijzigen. Die mensen hebben psychische hulp nodig, zeg.
Kapitein schreef:En dat ze, nu dat niet gelukt is, overwegen niet te komen naar de trouwdienst van hun eigen zoon. Wat ga je dan wat kapot maken in je relatie zeg!
VeritasQuaesitor schreef:https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/29711/gitaar-bij-trouwdienst/
Zou deze vraag door een trol gesteld zijn, of is het echt zo triest gesteld met de refowereld? In elk geval is het blijkbaar een controversieel onderwerp, want de reactiemogelijkheid is natuurlijk weer eens uitgeschakeld. Het zal ook eens niet...
StillAwake schreef:Gesteld dat de vraag werkelijk actueel is, en niet om eens lekker te zieken is gesteld: Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als ouders zo sterk de levens van hun volwassen kinderen denken te moeten sturen denk ik dat dergelijke chantagemiddelen al vaker aangegrepen zijn, en aangegrepen gaan worden.
Kapitein schreef:Dan hoop ik dat de hypothetische zoon snapt dat de tekst: "een man zal zijn vader en moeder verlaten...." niet alleen letterlijk is, maar ook zeker figuurlijk. Dat hij daarin met zijn vrouw een eigen weg weet te vinden in hun eigen geweten en niet dat geweten van zijn ouders.
Kapitein schreef:En dat ze, nu dat niet gelukt is, overwegen niet te komen naar de trouwdienst van hun eigen zoon. Wat ga je dan wat kapot maken in je relatie zeg!
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten