Eurovisie Songfestival

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Naturel
Verkenner
Verkenner
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2016 14:24

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor Naturel » 21 mei 2021 20:10

Wat een mooi stukje over dat bezoek aan de zomerfeesten . Is datzelfde Nico die zo zwaar corona heeft gehad?

Oh en wat Eurovisie betreft, ik mis jullie zorgen over de inzending van Cyprus.
Een schaars geklede dame zingt dat ze haar hart aan elDiablo , de duivel, heeft gegeven

Verder zijn er twee nummers die "Amen" heten

Best gevarieerd dus
( En jaaa ik ben mega fan)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor Marnix » 22 mei 2021 08:50

Naturel schreef:Wat een mooi stukje over dat bezoek aan de zomerfeesten . Is datzelfde Nico die zo zwaar corona heeft gehad?

Oh en wat Eurovisie betreft, ik mis jullie zorgen over de inzending van Cyprus.
Een schaars geklede dame zingt dat ze haar hart aan elDiablo , de duivel, heeft gegeven

Verder zijn er twee nummers die "Amen" heten

Best gevarieerd dus
( En jaaa ik ben mega fan)


Ik zag het. In vind Cyprus niet zo zorgwekkend. De duivel wordt altijd gebruikt als verpersoonlijking van het kwaad en zo ook hier, het gaat overduidelijk over een vrouw die op een verkeerde man is gevallen en met de gevolgen daarvan dealt. Het gaat natuurlijk niet on satansaanbidding. Verder is het een heel slecht nummer. De “Amens” zijn niet veel beter, vooral die van Oostenrijk die gewoon gaat over een relatie die op de klippen loopt. Die van Slovenie is wel wat beter, zangeres is christen en komt daar voor uit, het nummer heeft duidelijk gospel-invloeden. Gaat overigens grotendeels wel gewoon over de veerkracht van mensen en zo maar goed, neutrale teksten zijn ook prima.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Naturel
Verkenner
Verkenner
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2016 14:24

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor Naturel » 22 mei 2021 17:40

Klopt hoor Marnix, wat je zegt over Cyprus
Misschien had ik er een smiley bij moeten zetten

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor benefietdiner » 23 mei 2021 10:36

5,4 miljoen kijkers, zo las ik in het Algemeen Dagblad, hebben zitten kijken naar het Sodom en Gomorra van deze wereld namelijk het Eurovisie Songfestival in Ahoy Rotterdam.

Half ontblote vrouwen en mannen met veel lichtspektakel en met seksuele bewegingen ontroerde deze duivelse geesten harten van veel mensen. Mensen die op weg zijn naar de hel zoals God ook eens Adama en Zeboïm van de aardbodem weg vaagde na velen waarschuwingen.

Met getatoeëerde naakte lichamen betoverde Davina Michelle ja verplet­tert kijkers, zo las ik. Ja inderdaad verpletterd de duivel velen harten van mensen die op zoek zijn naar vervulling van hun legen boze hart.

De corona virus daalde als straf van God over de wereld heen maar wie heeft het opgemerkt?

Inenten….. en inenten…. om zo snel mogelijk weer ons oude goddeloze leven op te pakken en voort te zetten want…. ons lege hart roept om vervulling. vervulling naar die gene die we zijn toegevallen namelijk de vorst van deze wereld de duivel.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor Mortlach » 23 mei 2021 14:58

benefietdiner schreef:5,4 miljoen kijkers, zo las ik in het Algemeen Dagblad, hebben zitten kijken naar het Sodom en Gomorra van deze wereld namelijk het Eurovisie Songfestival in Ahoy Rotterdam.

Half ontblote vrouwen en mannen met veel lichtspektakel en met seksuele bewegingen ontroerde deze duivelse geesten harten van veel mensen. Mensen die op weg zijn naar de hel zoals God ook eens Adama en Zeboïm van de aardbodem weg vaagde na velen waarschuwingen.

Met getatoeëerde naakte lichamen betoverde Davina Michelle ja verplet­tert kijkers, zo las ik. Ja inderdaad verpletterd de duivel velen harten van mensen die op zoek zijn naar vervulling van hun legen boze hart.


Wauw, na deze beschrijving vind ik het vooral jammer dat ik het heb gemist. Misschien dat ik het nog kan terugkijken op YouTube of zo. Op Twitter zag ik al wel dat heel veel mensen zich enorm hebben vermaakt.


De corona virus daalde als straf van God over de wereld heen maar wie heeft het opgemerkt?


Ik weet niet welke nieuwskannalen jij volgt, maar behoorlijk wat mensen hebben het een en ander over corona gemeld het afgelopen jaar. Niet zo zeer als straf van God, want God was niet bepaald beschikbaar voor hoor en wederhoor.

Inenten….. en inenten…. om zo snel mogelijk weer ons oude goddeloze leven op te pakken en voort te zetten want…. ons lege hart roept om vervulling. vervulling naar die gene die we zijn toegevallen namelijk de vorst van deze wereld de duivel.


Ik stoor mij er altijd mateloos aan als mensen wij/ons gebruiken terwijl ze jullie/hen bedoelen...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor gravo » 23 mei 2021 15:11

benefietdiner schreef:5,4 miljoen kijkers, zo las ik in het Algemeen Dagblad, hebben zitten kijken naar het Sodom en Gomorra van deze wereld namelijk het Eurovisie Songfestival in Ahoy Rotterdam.

Half ontblote vrouwen en mannen met veel lichtspektakel en met seksuele bewegingen ontroerde deze duivelse geesten harten van veel mensen. Mensen die op weg zijn naar de hel zoals God ook eens Adama en Zeboïm van de aardbodem weg vaagde na velen waarschuwingen.

Met getatoeëerde naakte lichamen betoverde Davina Michelle ja verplet­tert kijkers, zo las ik. Ja inderdaad verpletterd de duivel velen harten van mensen die op zoek zijn naar vervulling van hun legen boze hart.

De corona virus daalde als straf van God over de wereld heen maar wie heeft het opgemerkt?

Inenten….. en inenten…. om zo snel mogelijk weer ons oude goddeloze leven op te pakken en voort te zetten want…. ons lege hart roept om vervulling. vervulling naar die gene die we zijn toegevallen namelijk de vorst van deze wereld de duivel.


- Het AD? Waarom geen RD of ND?
- het Sodom en Gomorra van deze wereld? Ik dacht dat een christen leefde bij de waarschuwing om toch eerst de eigen fouten onder ogen te zien, alvorens 5,4 miljoen medelanders onder uit de zak te geven!
- Half ontbloot. Gelukkig maar, in Sodom en Gomorra gingen ze helemaal uit de kleren!
- lichtspektakel. Als ik door m'n ogen het licht van de kroonluchters op de majestueuze met bladgoud bedekte orgels in Nederland bekijk, zie ik ook een lichtspektakel!
- seksuele bewegingen. Da's iets subjectiefs. Zowel van de zender (degene die de bewegingen maakt) als van de ontvanger (die het dan erg opwindend vindt)
- Mensen die op weg zijn naar de hel? 5,4 miljoen. Lijkt me wat voorbarig. Sowieso piep je wel voor om sneller op de rechterstoel te zitten, dan God. En bovendien, het beeld dat je oproept, van een schare die niemand tellen kan, associeer ik helemaal niet met de hel.
- Getaoeëerd naakt lichaam. Klopt, tattoos zet je op je huid, niet op je overhemd.
- Davina Michelle..? Ken ik niet. Ik heb niet gekeken.
- verpletterd (moet met een "t": verplettert).
- hun legen bozen hart...ook fout. Moet zijn: hun lege boze hart. Velen harten = vele harten. De corona virus = het coronavirus
- Inmiddels is met name het coronavirus al weer op z'n retour, dankzij uitgebreide vaccinaties. Kennelijk is de straf van God voor veel Nederlanders (waarvan velen helwaardig volgens benefietdiner) alweer voorbij.
- Inenten...inenten...inderdaad en blijkbaar werkt het erg goed. Wanneer ben jij aan de beurt?

benefietdiner, ieder z'n meug en wat mij betreft heb en houd je de mogelijkheid om hier te zeggen wat je wilt, maar het moet mij wel van het hart dat de grens tussen het hebben van een tegendraadse mening en pure gekte in wat je schrijft voor mij niet meer helemaal duidelijk is.

Het lijkt me geen pretje om constant zo stekelig, korzelig en mopperende met je medemens te moeten omgaan. Mijn beste advies: betracht wat meer openheid naar anderen, wees wat minder angstig en maak nu eens wat meer werk van je vertrouwen en geloof in God. Het lijkt wel alsof je helemaal geen gelovige bent, met zoveel wantrouwen en jaloezie jegens de wereld. Voor je het weet haal je nergens meer enige vreugde uit!

Als provocatie kan ik zo'n bijdrage begrijpen, als waarschuwing ook nog wel, maar wat ik nooit zal kunnen begrijpen is die eenzame persoonlijke heiligheid waarin je jezelf terugtrekt tegenover zo'n beetje de halve Nederlandse bevolking die in jouw ogen verderfelijk is en (dat is het ergste) ook geen enkele plek meer kan vinden bij God vanwege hun absolute goddeloosheid.

Die plek is er niet meer, omdat jij daar met je dikke geestelijke reet (*) alle plaats al inneemt.
Er is er één heilig, dat kun je wel zien dat is benefietdiner! Kom nou!

Sodom en Gomorra zouden gespaard zijn gebleven als er nog 50, 45, 30, 20, 10 rechtvaardigen zouden zijn geweest. En jij denkt even 5,4 miljoen TV kijkers met een handgebaar in de hel te kunnen werpen. Zou God nooit gedaan hebben!
(lees het nog maar eens na hoor, benefietdiner, in je Bijbeltje: Gen. 18).

Ga je schamen. Amen.

gravo

(*) met eerbied gezegd
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor benefietdiner » 23 mei 2021 16:06

gravo schreef:- Het AD? Waarom geen RD of ND?
- het Sodom en Gomorra van deze wereld? Ik dacht dat een christen leefde bij de waarschuwing om toch eerst de eigen fouten onder ogen te zien, alvorens 5,4 miljoen medelanders onder uit de zak te geven!
- Half ontbloot. Gelukkig maar, in Sodom en Gomorra gingen ze helemaal uit de kleren!
- lichtspektakel. Als ik door m'n ogen het licht van de kroonluchters op de majestueuze met bladgoud bedekte orgels in Nederland bekijk, zie ik ook een lichtspektakel!
- seksuele bewegingen. Da's iets subjectiefs. Zowel van de zender (degene die de bewegingen maakt) als van de ontvanger (die het dan erg opwindend vindt)
- Mensen die op weg zijn naar de hel? 5,4 miljoen. Lijkt me wat voorbarig. Sowieso piep je wel voor om sneller op de rechterstoel te zitten, dan God. En bovendien, het beeld dat je oproept, van een schare die niemand tellen kan, associeer ik helemaal niet met de hel.
- Getaoeëerd naakt lichaam. Klopt, tattoos zet je op je huid, niet op je overhemd.
- Davina Michelle..? Ken ik niet. Ik heb niet gekeken.
- verpletterd (moet met een "t": verplettert).
- hun legen bozen hart...ook fout. Moet zijn: hun lege boze hart. Velen harten = vele harten. De corona virus = het coronavirus
- Inmiddels is met name het coronavirus al weer op z'n retour, dankzij uitgebreide vaccinaties. Kennelijk is de straf van God voor veel Nederlanders (waarvan velen helwaardig volgens benefietdiner) alweer voorbij.
- Inenten...inenten...inderdaad en blijkbaar werkt het erg goed. Wanneer ben jij aan de beurt?

benefietdiner, ieder z'n meug en wat mij betreft heb en houd je de mogelijkheid om hier te zeggen wat je wilt, maar het moet mij wel van het hart dat de grens tussen het hebben van een tegendraadse mening en pure gekte in wat je schrijft voor mij niet meer helemaal duidelijk is.

Het lijkt me geen pretje om constant zo stekelig, korzelig en mopperende met je medemens te moeten omgaan. Mijn beste advies: betracht wat meer openheid naar anderen, wees wat minder angstig en maak nu eens wat meer werk van je vertrouwen en geloof in God. Het lijkt wel alsof je helemaal geen gelovige bent, met zoveel wantrouwen en jaloezie jegens de wereld. Voor je het weet haal je nergens meer enige vreugde uit!

Als provocatie kan ik zo'n bijdrage begrijpen, als waarschuwing ook nog wel, maar wat ik nooit zal kunnen begrijpen is die eenzame persoonlijke heiligheid waarin je jezelf terugtrekt tegenover zo'n beetje de halve Nederlandse bevolking die in jouw ogen verderfelijk is en (dat is het ergste) ook geen enkele plek meer kan vinden bij God vanwege hun absolute goddeloosheid.

Die plek is er niet meer, omdat jij daar met je dikke geestelijke reet (*) alle plaats al inneemt.
Er is er één heilig, dat kun je wel zien dat is benefietdiner! Kom nou!

Sodom en Gomorra zouden gespaard zijn gebleven als er nog 50, 45, 30, 20, 10 rechtvaardigen zouden zijn geweest. En jij denkt even 5,4 miljoen TV kijkers met een handgebaar in de hel te kunnen werpen. Zou God nooit gedaan hebben!
(lees het nog maar eens na hoor, benefietdiner, in je Bijbeltje: Gen. 18).

Ga je schamen. Amen.

gravo

(*) met eerbied gezegd

Gefeliciteerd met je nieuwe vrienden.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor Mortlach » 23 mei 2021 16:30

Wat een hoeren en tollenaren!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor benefietdiner » 23 mei 2021 19:59

Mortlach schreef:Wat een hoeren en tollenaren!

Ja dat waren de mensen waar Jezus mee ging eten en drinken.

Nu…… Jezus was ook bij dat Eurovisie Songfestival in Ahoy in Rotterdam, niet fysiek maar wel mentaal.

Hier stonden ze:

Afbeelding

Het is maar een klein beetje uitwijken en naar toe lopen.

Zouden ze het gedaan hebben?

Als ze het gedaan hebben is één ding zeker. Dan gaan ze zeggen richt de camera van dat Eurovisie Songfestival niet meer op ons maar op Jezus.

Gravo vind dat maar nix. Die denk dat de letter het moet doen, maar letter dood de Geest maakt levend.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor Mortlach » 23 mei 2021 20:21

benefietdiner schreef:Ja dat waren de mensen waar Jezus mee ging eten en drinken.


Goed genoeg voor Jezus; gelukkig stelt Benefietdiner hogere eisen...

Zouden ze het gedaan hebben?

Als ze het gedaan hebben is één ding zeker. Dan gaan ze zeggen richt de camera van dat Eurovisie Songfestival niet meer op ons maar op Jezus.


Gerard Slurink, ben jij dat?

Gravo vind dat maar nix. Die denk dat de letter het moet doen, maar letter dood de Geest maakt levend.


Ik denk toch dat Gravo het beter begrepen heeft en als het erop aankomt meer mensen bereikt.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor Mortlach » 23 mei 2021 20:36

benefietdiner schreef:
Nu…… Jezus was ook bij dat Eurovisie Songfestival in Ahoy in Rotterdam, niet fysiek maar wel mentaal.

Hier stonden ze:

Afbeelding

Het is maar een klein beetje uitwijken en naar toe lopen.

Zouden ze het gedaan hebben?


Helemaal met de trein naar Amsterdam Zuid? Terwijl het hele gebeuren in Rotterdam plaatsvindt? Zou de heilige geest deze mensen toch een beetje verkeerd hebben gestuurd.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor gravo » 23 mei 2021 20:56

benefietdiner schreef:(...) Gravo vind dat maar nix. Die denk dat de letter het moet doen, maar letter dood de Geest maakt levend.

Ik ben zelden zo verkeerd begrepen.
Er vallen mij altijd twee dingen op aan evangelisten die zo nodig een kraampje vol blijde boodschap moeten neerzetten:
Ten eerste dat hun aanwezigheid altijd in het teken staan van de duidelijke stelling: jongens wat jullie doen is niet goed en wij zijn het religieuze alternatief voor jullie zondige levenswijze. We zullen het nog één keer vriendelijk uitleggen....
Ten tweede dat het bijna altijd christenen zijn die een literalistische Bijbelopvatting hebben (ze kloppen zichzelf daarbij enorm op de borst door dit zelf "Bijbelgetrouw" te noemen), iets dat ik hier al vaker de dood in de pot heb genoemd.
Want die letterlijkheid bijt keer op keer zich zelf in de staart. En het is juist die zwakte die nogal snel herkend wordt door het publiek dat er mee geconfronteerd wordt. Het leidt tot meewarige blikken. En terecht. Dit is nu typisch een voorbeeld van "de letter doodt".

Als ik dus geassocieerd wordt met de gedachte dat "de letter het zou moeten doen" wordt hier de plank ferm misgeslagen.
Ik verbind mij juist meer en meer aan de Bijbelse waarheid dat de letter doodt, maar de Geest levend maakt. De Bijbel is geen boek dat letterlijk moet worden verstaan, maar juist geestelijk. Er is dus weer slecht geluisterd op Refoweb.

Maar we bevinden ons intussen in de hoek van onaangename hel- en verdoemenispreken die benefietdiner gratuit uitstort op grote groepen mensen.
Dus dit topic lijkt mij nou niet de plek om hier verder op in te gaan.

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor Marnix » 23 mei 2021 22:51

benefietdiner schreef:5,4 miljoen kijkers, zo las ik in het Algemeen Dagblad, hebben zitten kijken naar het Sodom en Gomorra van deze wereld namelijk het Eurovisie Songfestival in Ahoy Rotterdam.

Half ontblote vrouwen en mannen met veel lichtspektakel en met seksuele bewegingen ontroerde deze duivelse geesten harten van veel mensen. Mensen die op weg zijn naar de hel zoals God ook eens Adama en Zeboïm van de aardbodem weg vaagde na velen waarschuwingen.

Met getatoeëerde naakte lichamen betoverde Davina Michelle ja verplet­tert kijkers, zo las ik. Ja inderdaad verpletterd de duivel velen harten van mensen die op zoek zijn naar vervulling van hun legen boze hart.

De corona virus daalde als straf van God over de wereld heen maar wie heeft het opgemerkt?

Inenten….. en inenten…. om zo snel mogelijk weer ons oude goddeloze leven op te pakken en voort te zetten want…. ons lege hart roept om vervulling. vervulling naar die gene die we zijn toegevallen namelijk de vorst van deze wereld de duivel.


Weer wat gevonden om anderen te kunnen veroordelen? Zodat we er zelf wel weer goed uitzien want kijk eens naar al die anderen, dat is toch veel erger? Dat dat rechtse denken een stuk schadelijker is is dan ook makkelijk vergeten. Misschien is het corona-virus daar wel een straf op. :roll:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor Mortlach » 23 mei 2021 23:40

Marnix schreef:Weer wat gevonden om anderen te kunnen veroordelen? Zodat we er zelf wel weer goed uitzien want kijk eens naar al die anderen, dat is toch veel erger? Dat dat rechtse denken een stuk schadelijker is is dan ook makkelijk vergeten. Misschien is het corona-virus daar wel een straf op. :roll:


Ach, erger... die anderen staan in ieder geval op het juiste station:-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 800
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: Eurovisie Songfestival

Berichtdoor Prisma23 » 24 mei 2021 10:02

Afbeelding

Deze mensen kijken veel blijer dan die van het Songfestival....!


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten