Nieuw hier

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
LordJava
Verkenner
Verkenner
Berichten: 84
Lid geworden op: 08 dec 2020 12:02

Re: Nieuw hier

Berichtdoor LordJava » 09 dec 2020 14:30

Marnix schreef:Hm en een paar keer gecloned ook nog.

Slim om dezelfde naam te gaan gebruiken.


Waarom zou dat niet goed zijn? Ik heb niks te verbergen hoor.

[quote=“Marnix”]Nou ja, duidelijk Lord Java. Ook hier wordt gemodereerd en als je je net zo gedraagt als op het andere forum hou je het vast ook niet lang vol. Dus laat maar zien dat je het beter kan. :-)[/quote]

Wie zich hier nu (niet) laat zien ben jij (niet) zelf. Wat geruchten, en grove leugens, en de schapen lopen erachteraan. De gebande deelnemers weten wat er is verwijderd en wat juist niet en van wie wel en van wie niet. En dat is geen “anticoronagejengel” of clones. Daar op dat forum is veel meer aan de hand, maar ik laat dat daar. Maar de figuur daar aan de knoppen zal het zelf moeten ondervinden wat hij anderen aandoet. Daar schijnt een boek over te gaan in de bijbel dat Openbaring heet. Credible is geen christelijk forum meer maar een jg forum. (Sorry Antoon, met jou heb ik geen problemen en ik zie jou als enige hier). Heb ik ook niks op tegen maar het strookt niet met de forumopzet daar en ik heb liever dat dat gewoon openlijk wordt beschreven in de forumomschrijving. Maar ik zou dit niet genoemd hebben want ik vergeef meteen, ware het niet dat er nu hier een soort hetze lijkt te worden gevoerd, dus geef ik antwoord.

Ik heb hier heel wat berichten gezien die daar al zouden zijn verwijderd en ook al is gebeurd. Maar ik vind dit wel een interessante terugkoppeling. Vooroordeelbevestigend als ik vooroordelen zou koesteren. Maar dat doe ik niet, want met echte gereformeerden heb ik nog nooit problemen gehad in real life. Dus ik geef jullie allemaal een kans zonder je nu al op je vooroordelen en roddels en achterklap te veroordelen.
Laatst gewijzigd door LordJava op 09 dec 2020 16:22, 4 keer totaal gewijzigd.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfzekerheid, terwijl de slimmeriken één en al twijfel zijn.
~ Bertrand Russell ~

Gebruikersavatar
LordJava
Verkenner
Verkenner
Berichten: 84
Lid geworden op: 08 dec 2020 12:02

Re: Nieuw hier

Berichtdoor LordJava » 09 dec 2020 14:43

irmo schreef:Welkom!

Censuur komt nog wel, vindt Henkie leuk. :)


Hallo Irmo,

Leuk jou te lezen.

Wat betreft “Henkie” (?) en censuur, het zal mij benieuwen.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfzekerheid, terwijl de slimmeriken één en al twijfel zijn.
~ Bertrand Russell ~

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Nieuw hier

Berichtdoor Marnix » 09 dec 2020 14:57

LordJava schreef:
Wie zich hier nu (niet) laat zien ben jij (niet) zelf. Wat geruchten, en grove leugens, en de schapen lopen erachteraan. De gebande deelnemers weten wat er is verwijderd en wat juist niet en van wie wel en van wie niet. En dat is geen “anticoronagejengel” of clones. Daar is veel meer aan de hand, maar ik laat dat daar. Maar de figuur daar aan de knoppen zal het zelf moeten ondervinden wat hij anderen aandoet. Daar schijnt een boek over te gaan in de bijbel dat Openbaring heet. Credible is geen christelijk forum meer maar een jg forum. (Sorry Antoon, met jou heb ik geen problemen en ik zie jou als enige hier). Heb ik ook niks op tegen maar het strookt niet met de forumopzet daar en ik heb liever dat dat gewoon openlijk wordt beschreven in de forumomschrijving. Maar ik zou dit niet genoemd hebben want ik vergeef meteen, ware het niet dat er nu hier een soort hetze lijkt te worden gevoerd, dus geef ik antwoord.

Ik heb hier heel wat berichten gezien die daar al zouden zijn verwijderd en ook al is gebeurd. Maar ik vind dit wel een interessante terugkoppeling. Vooroordeelbevestigend als ik vooroordelen zou koesteren. Maar dat doe ik niet, want met echte gereformeerden heb ik nog nooit problemen gehad in real life. Dus ik geef jullie allemaal een kans zonder je nu al op je vooroordelen en roddels en achterklap te veroordelen.


Nou ja, ik heb even gelezen wat je daar onder verschillende pseudoniemen hebt geschreven en denk dat dat verhaal wel twee kanten hebt, ik ken Credible wel een beetje en je wordt er ook niet zomaar gebanned. Maar als je je aan de regels houdt hoef je hier uiteraard nergens bang voor te zijn. Dus veel plezier hier.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Nieuw hier

Berichtdoor Marnix » 09 dec 2020 14:58

LordJava schreef:Hallo Irmo,

Leuk jou te lezen.

Wat betreft “Henkie” (?) en censuur, het zal mij benieuwen.


Als je dit forum met een smurfendorp zou vergelijken zou Irmo denk ik moppersmurf zijn ;-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
LordJava
Verkenner
Verkenner
Berichten: 84
Lid geworden op: 08 dec 2020 12:02

Re: Nieuw hier

Berichtdoor LordJava » 09 dec 2020 15:01

Marnix schreef:Nou ja, ik heb even gelezen wat je daar onder verschillende pseudoniemen hebt geschreven en denk dat dat verhaal wel twee kanten hebt, ik ken Credible wel een beetje en je wordt er ook niet zomaar gebanned. Maar als je je aan de regels houdt hoef je hier uiteraard nergens bang voor te zijn. Dus veel plezier hier.


Je wordt daar wel zomaar geband en er worden ook zomaar vele berichten verwijderd en er wordt gediscrimineerd tot en met. Het is Klein Rusland daar. Zelfs behulpzame informatie van de Rijksoverheid (!) is verwijderd. Maar ik maak er hier geen woorden aan vuil.
Laatst gewijzigd door LordJava op 09 dec 2020 15:14, 2 keer totaal gewijzigd.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfzekerheid, terwijl de slimmeriken één en al twijfel zijn.
~ Bertrand Russell ~

Gebruikersavatar
LordJava
Verkenner
Verkenner
Berichten: 84
Lid geworden op: 08 dec 2020 12:02

Re: Nieuw hier

Berichtdoor LordJava » 09 dec 2020 15:06

Marnix schreef:Als je dit forum met een smurfendorp zou vergelijken zou Irmo denk ik moppersmurf zijn ;-)


Ik ga nooit af op wat mensen over iemand anders zeggen. Maar bedankt voor het delen van je visie. :)
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfzekerheid, terwijl de slimmeriken één en al twijfel zijn.
~ Bertrand Russell ~

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Nieuw hier

Berichtdoor Haaibaai » 21 apr 2021 08:19

Waar is die @Lord Java gebleven ze hebben hem toch niet weggejaagd. :-k
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Nieuw hier

Berichtdoor StillAwake » 21 apr 2021 08:35

Haaibaai schreef:Waar is die @Lord Java gebleven ze hebben hem toch niet weggejaagd. :-k

Eens in de zoveel tijd komt er hier een kokmeeuw langs.
Die bevuilt de boel, en maakt een hoop herrie, en verdwijnt ook weer vanzelf.
Vaak zijn het mensen die de wijsheid in pacht hebben, anderen verwijten niet in discussie te willen gaan, en het vooral leuk vinden om tegen de voor veel mensen hier heilige huisjes aan te schoppen.

Van veel van deze kokmeeuwen heb ik het idee dat ze regelmatig onder een andere naam hier terugkeren.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten