Geloof en gedachtes over homo's

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

K80
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1102
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:29

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor K80 » 19 dec 2019 13:22

[quote="Vera888"]
3. God heeft man en vrouw zó geschapen dat zij elkaar kunnen aankijken tijdens de geslachtsdaad. Dieren paren anders. Ik denk dat daarom God ervan gruwt als mensen zich gedragen als parende dieren. [quote]


Alleen missionaris positie mag! Licht uit en onder de dekens!
Vandaag is het gisteren van morgen.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor Chaya » 19 dec 2019 13:38

Gisteravond keek ik even naar Pauw, daar zat Gerard Joling aan tafel en Pauw vroeg aan hem: wanneer ga jij trouwen, Gerard?
"Ik?? Neeee, dat vind ik helemaal niks.
Twee mannen of twee vrouwen bij het altaar, afschuwelijk.
Het klinkt misschien tegenstrijdig dat ik dat zeg, maar een mooie bruid, in een beeldige jurk met een bruidegom ernaast, zo hoort het."

Dat vond ik wel opmerkelijk eigenlijk.

Overigens zag ik dat de kijkcijfers voor Meiland gedaald zijn, ze zitten nu op 949.000 en dat waren er eerst fors meer.

En het AD schrijft:
Het is nog niet zeker of het derde seizoen van Chateau Meiland, het SBS 6-programma waarmee de familie Meiland dit jaar de Gouden Televizier-Ring won, er komt. Voorlopig ligt de focus op de kerstuitzendingen van de Meilandjes, laat producent Talpa weten.

Dus waarschijnlijk is het nieuwtje er wel af intussen.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor MoesTuin » 19 dec 2019 13:49

Teveel professoren, hoogleraren, predikanten denken te weten wat de bijbel zegt over homoseksualiteit.
En de gemeenteleden nemen dit klakkeloos over.
Want ze weten niet beter en geloven wat ze te horen krijgen.
Hoe triest!

Onderzoekt zelf de Schriften!

In heel de bijbel is geen relatie te vinden tussen twee mensen van hetzelfde geslacht die door God afgekeurd of verworpen wordt.

In de bijbel worden seksuele perversiteiten afgewezen.

Grove schending van het gastrecht door groepsverkrachting.
Tempelprostitutie.
Heteroseksuele mannen en vrouwen die tegen hun natuur in een seksuele relatie aangaan met iemand van hetzelfde geslacht.
Ongelijkwaardige seks tussen heren en slaven, meerderjarigen en minderjarigen, seks tegen betaling waarbij de ander uitgebuit wordt.


Actueel is nu de Christelijk Gerformeerde Kerken in Zwolle. Een moedige gemeente!
Zij nemen het op voor homoseksuelen en lesbiennes. Die zijn welkom in de drie kerkgebouwen.
Zij die een relatie hebben in liefde en trouw zijn welkom aan het Avondmaal.
Landelijk is dit niet geoorloofd binnen de CGK.
Sommige Christelijke Gereformeerde Kerken in de regio hebben grote moeite met de gemeente Zwolle.
Zwolle is niet uit op een breuk.
Maar binnen de landelijke CGK leeft het gevoelen dat gemeenten die deze overtuiging hebben zichzelf buiten het kerkverband plaatsen.


We kunnen anno 2019 niet om lhbt.ers heen.
God zij dank zijn er onder hen veel gelovigen, veel wedergeboren christenen. En ook predikanten.
Wat is dat voor een kerk van Christus waar we zó duidelijk aan deze mensen laten merken dat we moeite met ze hebben, en als ze een relatie hebben ze geen toegang hebben tot het Avondmaal?

Er zijn kerken die het liefst alleen heiligen zouden herbergen.
Die alle zondaars buiten de deur zouden willen houden.
Of het moeten zondaars zijn die hun hele leven kermen over hun zonden zonder ooit tot bekering te komen.

In de echte kerk van Christus zijn álle mensen welkom.
Daar wordt niemand buitengesloten.
Want, zegt de Schrift, niet de predikant, of een ambtsdrager, een kerkenraad overtuigt van zonde. Nee, alleen de heilige Geest.
En voordat je deelneemt aan het Avondmaal beproeft ieder zichzelf en besluit daarna of hij of zij deelneemt. Het is de Maaltijd van de Heer en niet van jouw kerk.

O, wij wéten zo goed wie er een zondaar of zondares is.

Maar God stuurt engelen erop uit om het echte tarwe en de dolle tarwe te scheiden.
Wij worden ongeschikt bevonden.
Wij denken te weten wie van de Heer zijn en wie niet.
God weet zeker dat wij dat NIET weten....
Laatst gewijzigd door MoesTuin op 19 dec 2019 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor Speedy » 19 dec 2019 14:06

Actueel is nu de Christelijk Gerformeerde Kerken in Zwolle. Een moedige gemeente!
Zij nemen het op voor homoseksuelen en lesbiennes. Die zijn welkom in de drie kerkgebouwen.
Zij die een relatie hebben in liefde en trouw zijn welkom aan het Avondmaal.
Landelijk is dit niet geoorloofd binnen de CGK.
Sommige Christelijke Gereformeerde Kerken in de regio hebben grote moeite met de gemeente Zwolle.
Zwolle is niet uit op een breuk.
Maar binnen de landelijke CGK leeft het gevoelen dat gemeenten die deze overtuiging hebben en ook voor vrouwelijke ambtsdragers zijn, zichzelf buiten het kerkverband plaatsen.


ohoh, wat is het makkelijk om in de slachtofferrol te gaan zitten en mee te huilen. Zwolle is niet uit op een breuk? Zwolle houdt zich niet aan de afspraken. Jaren terug hebben ze beloofd mee in te stemmen met wat al de vergaderingen zouden gaan beslissen en nu zeggen ze dat doen wij niet. Wie verbreekt nu de belofte? Wie zet nu anderen in een kwaad daglicht? Niet 'sommige' Christelijke Gereformeerde Kerken in de regio, maar heel de Christelijke Gereformeerde Kerk heeft moeite met doen en laten van Zwolle, omdat er een landelijke uitspraak ligt. Een uitspraak die 3 jaar geleden is bevestigd na oa het appel van Zwolle. En nu na 3 jaar gaat Zwolle zielig doen en voelen ze zich gegriefd. Oh ja, de publieke opinie hebben ze mee, maar wel met leugens.

En wat dacht je van degenen die worstelen met hun gerichtheid en achtergrond en die de besluiten van de synode steunen en nu door Zwolle worden afgedaan als mensen die niet deugen, want het standpunt van Zwolle is toch leidend?

En Zwolle heeft al aangekondigd verder te gaan om vrouwen in het ambt te bevestigen, terwijl de classis al eerder gevraagd heeft om daarmee te wachten totdat de synode duidelijkheid heeft gegeven. Ook hierin weer afwijken van de landelijke lijn en dan zeggen: 'wij zijn niet uit op een breuk' ... ze zetten zichzelf erbuiten.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor MoesTuin » 19 dec 2019 14:12

Speedy schreef:ohoh, wat is het makkelijk om in de slachtofferrol te gaan zitten en mee te huilen. Zwolle is niet uit op een breuk? Zwolle houdt zich niet aan de afspraken. Jaren terug hebben ze beloofd mee in te stemmen met wat al de vergaderingen zouden gaan beslissen en nu zeggen ze dat doen wij niet. Wie verbreekt nu de belofte? Wie zet nu anderen in een kwaad daglicht? Niet 'sommige' Christelijke Gereformeerde Kerken in de regio, maar heel de Christelijke Gereformeerde Kerk heeft moeite met doen en laten van Zwolle, omdat er een landelijke uitspraak ligt. Een uitspraak die 3 jaar geleden is bevestigd na oa het appel van Zwolle. En nu na 3 jaar gaat Zwolle zielig doen en voelen ze zich gegriefd. Oh ja, de publieke opinie hebben ze mee, maar wel met leugens.

En wat dacht je van degenen die worstelen met hun gerichtheid en achtergrond en die de besluiten van de synode steunen en nu door Zwolle worden afgedaan als mensen die niet deugen, want het standpunt van Zwolle is toch leidend?

En Zwolle heeft al aangekondigd verder te gaan om vrouwen in het ambt te bevestigen, terwijl de classis al eerder gevraagd heeft om daarmee te wachten totdat de synode duidelijkheid heeft gegeven. Ook hierin weer afwijken van de landelijke lijn en dan zeggen: 'wij zijn niet uit op een breuk' ... ze zetten zichzelf erbuiten.


Kijk, dat bedoel ik nu, vergeet niet het geheel te quoten, daar zit het probleem....
Vergeet nooit dat we het hier hebben over mensen....mensen die welkom zijn aan de Tafel van de Heer, Hij nodigt iedereen, niemand uitgezonderd....

MoesTuin schreef:Teveel professoren, hoogleraren, predikanten denken te weten wat de bijbel zegt over homoseksualiteit.
En de gemeenteleden nemen dit klakkeloos over.
Want ze weten niet beter en geloven wat ze te horen krijgen.
Hoe triest!

Onderzoekt zelf de Schriften!

In heel de bijbel is geen relatie te vinden tussen twee mensen van hetzelfde geslacht die door God afgekeurd of verworpen wordt.

In de bijbel worden seksuele perversiteiten afgewezen.

Grove schending van het gastrecht door groepsverkrachting.
Tempelprostitutie.
Heteroseksuele mannen en vrouwen die tegen hun natuur in een seksuele relatie aangaan met iemand van hetzelfde geslacht.
Ongelijkwaardige seks tussen heren en slaven, meerderjarigen en minderjarigen, seks tegen betaling waarbij de ander uitgebuit wordt.
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor Speedy » 19 dec 2019 14:45

MoesTuin schreef:Kijk, dat bedoel ik nu, vergeet niet het geheel te quoten, daar zit het probleem....
Vergeet nooit dat we het hier hebben over mensen....mensen die welkom zijn aan de Tafel van de Heer, Hij nodigt iedereen, niemand uitgezonderd....


Ach, als jij ondeugdelijke exegeses bijvoegd dan ga ik daar niet op reageren. En heb geen zin in om verder op het framen door Zwolle in te gaan.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor MoesTuin » 19 dec 2019 14:47

Speedy schreef:Ach, als jij ondeugdelijke exegeses bijvoegd dan ga ik daar niet op reageren. En heb geen zin in om verder op het framen door Zwolle in te gaan.

ach....dat is een keuze van jou...en de gemakkelijkste weg....
Wat is dan wel de deugdelijke exegese?
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor Marnix » 19 dec 2019 15:05

Vera888 schreef:Hoi Marnix! Graag ga ik op je vragen in.

1. In Matth.10:12 spreekt Jezus over eunuchs, ook wel 'gesnedenen' of 'ontmanden' genoemd.
Jezus zegt dat je op drie manieren 'ontmand' kunt zijn. Zowel letterlijk als figuurlijk.
a. Je bent zo geboren (figuurlijk: niet in staat om levenslang normale omgang met je vrouw te hebben). b. Je bent door mensen ontmand (letterlijk: gecastreerd; figuurlijk: verkracht). c. Je hebt jezelf 'gesneden' (figuurlijk: je kiest ervoor om zonder seksuele gemeenschap te leven).
2. Uit verhalen van homo's kan je opmaken dat ze wel degelijk, meestal op jonge leeftijd, door oudere homo's verleid, aangerand en/of verkracht zijn en dat dat (mede) de richting van hun seksualiteit heeft bepaald.
3. God heeft man en vrouw zó geschapen dat zij elkaar kunnen aankijken tijdens de geslachtsdaad. Dieren paren anders. Ik denk dat daarom God ervan gruwt als mensen zich gedragen als parende dieren. Dat kan je ook doen als man-en-vrouw, maar dan heb je nog wel de normale mogelijkheid. Twee homo's hebben dat niet. Daarop stoelt, denk ik, de vergelijking met dieren, als het over homo's gaat.
Het is een harde vergelijking, omdat God het vreselijk vindt als Zijn geweldige schepping zo naar beneden wordt gehaald.

Tenslotte: ook in Jesaja 56:3-5 is sprake van 'gesnedenen'. (Dus zowel in het oude als in het nieuwe testament worden zij genoemd!)
Ik citeer hier een paar zinnen en vertaal het even in mijn eigen woorden:
"Laat de ontmande niet zeggen: Ik ben een dorre boom. Want zo zegt de HERE over de ontmanden die kiezen voor wat Ik wil: Ik zal hun een plaats en een naam geven, beter dan die van zonen of dochters. Een eeuwige naam zal Ik aan ieder van hen geven die niet uitgeroeid zal worden."


1. Dit gaat niet over homo’s maar om mensen die onvruchtbaar zijn, zijn gemaakt of ervoor kiezen om kinderloos te zijn. In die tijd werd je als bekend was dat je onvruchtbaar was, was je als ongeschikt voor het huwelijk gezien. Dat gaat gewoon over heteroseksuele relaties. Deze tekst zegt niet iets over homo’s waarbij “alles gewoon goed werkt”

2. Ik hoor totaal andere verhalen van homo’s. Wat je hier noemt is meer uitzondering dan regel.

3. Dat is niet correct. Er zijn posities waarbij je elkaar aankijkt tijdens de gemeenschap en posities waarbij je elkaar niet kan aankijken. Zowel bij hetero’s als bij homo’s. Anders zouden allerlei standjes ook voor hetero’s verboden moeten zijn. Net als bepaalde andere seksuele handelingen. Dan ben je als hetero blijkbaar net zo goed dierlijk bezig. En dat is niet het geval. Het onderscheid tussen mensen en dieren op seksueel gebied zit hem in hele andere zaken. De meeste dieren hebben seks uit voortplantingsdrift. Bij mensen hoort Bijbels gezien seks gepaard te gaan (mooie woordspeling he) met liefde.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Vera888
Mineur
Mineur
Berichten: 169
Lid geworden op: 23 sep 2018 12:39

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor Vera888 » 19 dec 2019 15:12

Marnix schreef:1. Dit gaat niet over homo’s maar om mensen die onvruchtbaar zijn, zijn gemaakt of ervoor kiezen om kinderloos te zijn. In die tijd werd je als bekend was dat je onvruchtbaar was, was je als ongeschikt voor het huwelijk gezien. Dat gaat gewoon over heteroseksuele relaties. Deze tekst zegt niet iets over homo’s waarbij “alles gewoon goed werkt”

2. Ik hoor totaal andere verhalen van homo’s. Wat je hier noemt is meer uitzondering dan regel.

3. Dat is niet correct. Er zijn posities waarbij je elkaar aankijkt tijdens de gemeenschap en posities waarbij je elkaar niet kan aankijken. Zowel bij hetero’s als bij homo’s. Anders zouden allerlei standjes ook voor hetero’s verboden moeten zijn. Net als bepaalde andere seksuele handelingen. Dan ben je als hetero blijkbaar net zo goed dierlijk bezig. En dat is niet het geval. Het onderscheid tussen mensen en dieren op seksueel gebied zit hem in hele andere zaken. De meeste dieren hebben seks uit voortplantingsdrift. Bij mensen hoort Bijbels gezien seks gepaard te gaan (mooie woordspeling he) met liefde.


1. Iemand 'snijdt zichzelf voor het koninkrijk van God' als hij getrouwd is?

2. Zeker, maar het komt dus voor.

3. Het gaat erom hoe God het bedoeld heeft.
Er is maar één waarheid. :roll:

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor Mortlach » 19 dec 2019 16:13

K80 schreef:


Maar met het licht uit kun je elkaar nog steeds niet aankijken. God gruwt blijkbaar ook van seks in het donker. :wink:
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor Marnix » 19 dec 2019 16:20

Vera888 schreef:1. Iemand 'snijdt zichzelf voor het koninkrijk van God' als hij getrouwd is?

2. Zeker, maar het komt dus voor.

3. Het gaat erom hoe God het bedoeld heeft.


1. Hoe kom je daar nou bij? Iemand is vruchtbaar maar kiest voor een celibatair leven om God te dienen. Zie 1 Kor 7 bijvoorbeeld over niet trouwen om je volledig op de dienst van God te richten.

NBV: Hierop zeiden zijn leerlingen: 'Als het met de verhouding tussen man en vrouw zo gesteld is, kun je maar beter niet trouwen.' Hij zei tegen hen: 'Niet iedereen kan deze kwestie begrijpen, alleen degenen aan wie het gegeven is: er zijn mannen die niet trouwen omdat ze onvruchtbaar geboren werden, andere omdat ze door mensen onvruchtbaar gemaakt zijn, en er zijn mannen die niet trouwen omdat ze zichzelf onvruchtbaar gemaakt hebben met het oog op het koninkrijk van de hemel. Laat wie bij machte is dit te begrijpen het begrijpen!'

De tekst gaat dus over man / vrouw en wel of niet trouwen.

2. Het kan, ik denk vooral als iemand niet specifiek homo of hetero is maar biseksueel.

3. Precies. En ik lees nergens in de Bijbel dat God gemeenschap zo bedoeld heeft dat je elkaar tijdens de gemeenschap moet kunnen aankijken. Dat heb je wel als reden aangevoerd maar ik lees het in de Bijbel nergens terug. Daarom ben ik heel benieuwd waar je dat op baseert. Want dan moeten we hetero’s ook gaan leren dat bepaalde standjes Bijbels gezien echt niet kunnen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor Marnix » 19 dec 2019 16:25

Speedy schreef:ohoh, wat is het makkelijk om in de slachtofferrol te gaan zitten en mee te huilen. Zwolle is niet uit op een breuk? Zwolle houdt zich niet aan de afspraken. Jaren terug hebben ze beloofd mee in te stemmen met wat al de vergaderingen zouden gaan beslissen en nu zeggen ze dat doen wij niet. Wie verbreekt nu de belofte? Wie zet nu anderen in een kwaad daglicht? Niet 'sommige' Christelijke Gereformeerde Kerken in de regio, maar heel de Christelijke Gereformeerde Kerk heeft moeite met doen en laten van Zwolle, omdat er een landelijke uitspraak ligt. Een uitspraak die 3 jaar geleden is bevestigd na oa het appel van Zwolle. En nu na 3 jaar gaat Zwolle zielig doen en voelen ze zich gegriefd. Oh ja, de publieke opinie hebben ze mee, maar wel met leugens.

En wat dacht je van degenen die worstelen met hun gerichtheid en achtergrond en die de besluiten van de synode steunen en nu door Zwolle worden afgedaan als mensen die niet deugen, want het standpunt van Zwolle is toch leidend?

En Zwolle heeft al aangekondigd verder te gaan om vrouwen in het ambt te bevestigen, terwijl de classis al eerder gevraagd heeft om daarmee te wachten totdat de synode duidelijkheid heeft gegeven. Ook hierin weer afwijken van de landelijke lijn en dan zeggen: 'wij zijn niet uit op een breuk' ... ze zetten zichzelf erbuiten.


Ohoh wat is het makkelijk om te zeggen: zo hebben we het afgesproken en als je in het kerkverband wil blijven hou je je daar aan en anders ga je maar weg... als je graag een scheuring wil is dat het ideale antwoord om met verschillen in je kerkverband om te gaan.

Verder is het onzin dat de hele CGK moeite heeft met de lijn van Zwolle. Er zijn er genoeg die met smart zitten te wachten op die veranderingen. Net als dat het onzin is om te beweren dat Zwolle mensen die zich wel aan de “lijn van de synode” houden afdoen als “mensen die niet deugen”.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

K80
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1102
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:29

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor K80 » 19 dec 2019 16:31

Vera888 schreef:
3. Het gaat erom hoe God het bedoeld heeft.


En dat is vrouw plat op de rug en man boven op? En vooral tijdens de daad de ogen open houden?
En verders niets anders?

O ja, als je anale sex hebt kan je elkaar ook prima aankijken. Kan ook in meerdere standjes.

Dat je het ergens niet mee eens bent, of er op tegen bent is je goed recht. Alleen als het slecht beargumenteerd is kan ik slecht tegen.
Ik denk trouwens dat wereldwijd in aantallen meer hetero's dan homo's anale seks bedrijven.
Dus dat dit typisch iets voor homo's is klopt ook niet.
Vandaag is het gisteren van morgen.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor Chaya » 19 dec 2019 17:00

K80 schreef:O ja, als je anale sex hebt kan je elkaar ook prima aankijken. Kan ook in meerdere standjes.

Wijlen professor Smalhout zei dat de anus geschapen is om de ontlasting te kunnen lozen.
Het is een uitgang en geen ingang dus.
Dus dan kun je stellen dat dit tegen de scheppingsorde is.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Geloof en gedachtes over homo's

Berichtdoor hans0166 » 19 dec 2019 18:32

Chaya schreef:Wijlen professor Smalhout zei dat de anus geschapen is om de ontlasting te kunnen lozen.
Het is een uitgang en geen ingang dus.
Dus dan kun je stellen dat dit tegen de scheppingsorde is.


als prof Smalhout God is kun je die stelling idd zo neerpennen..
Verder is het interpretatie.

Dus ook maar de zetpil, endoscopie en andere zaken schrappen... éénrichtingsverkeer jongens, alles via de bovenkant.


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten