stiekem vaccineren

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
gravo
Majoor
Majoor
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor gravo » 23 sep 2020 22:53

irmo schreef:Gravo, kun je me aub ff helpen en vertellen wat er met je gebeurd is? Dit is al de tweede keer in een week dat ik het met je eens ben, wat voor leuks heb je op? :mrgreen: :wink:

Ik denk dat ik last heb van nuchterheid. Complotten zijn verslavend, net als alcohol en drugs. Het voelt lekker om in een gedroomde wereld te verkeren, je kunt vluchten voor de realiteit, je leeft in een roes.
Maar het is eerlijker en oprechter om de realiteit recht in de ogen te kijken en om niet te liegen over wat de werkelijkheid is.
Wie nuchter is voelt de harde werkelijkheid scherper dan wie zich laat verdoven.
Maar eerlijkheid duurt het langst. Complotten zijn verleidelijke leugens, gevaarlijk sirene-gezang.

gravo
'Von Gott wissen wir nichts. Aber dies Nichtwissen ist Nichtwissen von Gott'
(Franz Rosenzweig, Der Stern der Erlösung)

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Haaibaai » 21 jun 2021 08:43

Wie zijn er hier die al de prik gehad hebben :?: :?:
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23542
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Marnix » 21 jun 2021 08:50

Haaibaai schreef:Wie zijn er hier die al de prik gehad hebben :?: :?:


Volgens mij zitten hier nauwelijks meer jongeren dus de meesten zullen al wel een afspraak hebben mogen maken of de eerste prik gehad hebben. Ik heb 11 dagen geleden de eerste gehad en half juli mag ik nummer twee.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor StillAwake » 21 jun 2021 09:39

Haaibaai schreef:Wie zijn er hier die al de prik gehad hebben :?: :?:

inmiddels volledig gevaccineerd, Janssen via mijn werkgever (nog voor Janssen in opspraak kwam).
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Haaibaai » 21 jun 2021 09:51

StillAwake schreef:inmiddels volledig gevaccineerd, Janssen via mijn werkgever (nog voor Janssen in opspraak kwam).

Mooi; Janssen is goed en geen gedoe met nog een keer ;een prik volstaat prima.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23542
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Marnix » 21 jun 2021 10:25

Haaibaai schreef:Mooi; Janssen is goed en geen gedoe met nog een keer ;een prik volstaat prima.


Ah balen ik heb Pfizer :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Haaibaai » 21 jun 2021 10:32

Marnix schreef:Ah balen ik heb Pfizer :-)



Waarom Pfizer is ook goed ,maar Janssen is gewoon een prik die volstaat,dus ook gelijk een goede bescherming.Waarom niet allemaal Janssen in een keer gelijk klaar en uit wel zo gemakkelijk.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor StillAwake » 21 jun 2021 11:11

Haaibaai schreef:Waarom Pfizer is ook goed ,maar Janssen is gewoon een prik die volstaat,dus ook gelijk een goede bescherming.Waarom niet allemaal Janssen in een keer gelijk klaar en uit wel zo gemakkelijk.

Bij ons is voor Janssen gekozen omdat dat gemakkelijker te organiseren is met reischema's, omdat je niet een tweede prik hoeft te halen als je aan boord zit.
Maar ik ben er wel een paar dagen beroerd van geweest...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor StillAwake » 21 jun 2021 11:12

Marnix schreef:Ah balen ik heb Pfizer :-)

Afgezien van de romplsomp rond de tweede prik het vaccin wat volgen mij het best te boek staat, ik zou niet ontevreden zijn ;-)
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23542
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Marnix » 21 jun 2021 12:36

StillAwake schreef:Afgezien van de romplsomp rond de tweede prik het vaccin wat volgen mij het best te boek staat, ik zou niet ontevreden zijn ;-)


Haha ben ik ook hoor. Maar als ons Orakel Janssen als goed bestempelt ga ik me toch zorgen maken, gelukkig heeft Pfizer nu ook hun goedkeuring gekregen. :-)

Van de eerste prik alleen 1 dag het gevoel gehad alsof ik mijn bovenarm had gestoten en er een blauwe plek op zat.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Chaya » 21 jun 2021 13:07

Marnix schreef:Volgens mij zitten hier nauwelijks meer jongeren dus de meesten zullen al wel een afspraak hebben mogen maken of de eerste prik gehad hebben. Ik heb 11 dagen geleden de eerste gehad en half juli mag ik nummer twee.

Geen jongere, zoals je weet, maar ook nog niet gevaccineerd, zelfs geen afspraak.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23542
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Marnix » 21 jun 2021 14:22

Chaya schreef:Geen jongere, zoals je weet, maar ook nog niet gevaccineerd, zelfs geen afspraak.


Precies. Daarom koos ik ook bewust voor de bewoording "een afspraak hebben mogen maken" zodat ik jou en sommige anderen niet zou vergeten. Ik denk soms wel aan je hoor ;-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Chaya » 21 jun 2021 14:49

Marnix schreef:Precies. Daarom koos ik ook bewust voor de bewoording "een afspraak hebben mogen maken" zodat ik jou en sommige anderen niet zou vergeten. Ik denk soms wel aan je hoor ;-)

Als het maar in de goede zin van het woord is. :wink:
Gek genoeg moest ik gisteravond aan jou denken, toen ik een interview zat te lezen met Andries Knevel in het RD magazine.
Ik dacht toen, dit zou Marnix eens moeten lezen. :D
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23542
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Marnix » 21 jun 2021 15:51

Chaya schreef:Als het maar in de goede zin van het woord is. :wink:
Gek genoeg moest ik gisteravond aan jou denken, toen ik een interview zat te lezen met Andries Knevel in het RD magazine.
Ik dacht toen, dit zou Marnix eens moeten lezen. :D


Ik ben benieuwd. Ik praat wel eens met hem over het wel en wee van de CGK dus vind het vast interessant :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: stiekem vaccineren

Berichtdoor Mortlach » 21 jun 2021 15:54

Haaibaai schreef:Wie zijn er hier die al de prik gehad hebben :?: :?:


Hier prik 1 gehad, Moderna. Prik 2 staat gepland voor eind september. We staan op de 'reservelijst' in het ziekenhuis waar mijn schoonmoeder werkt, dus als er mensen afzeggen, komen we hopelijk wat eerder aan de beurt voor prik 2.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Huisje_op_de_hei en 24 gasten