Profetie van de wederkomst

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Yoshi

Re: Profetie van de wederkomst

Berichtdoor Yoshi » 11 okt 2016 17:16

mohamed schreef:Ik ken nog wel een katholieke priester die hele dagen thuiszit, stuur die er maar heen. :mrgreen:

Heeft die ervaring met exorcisme?

mohamed

Re: Profetie van de wederkomst

Berichtdoor mohamed » 11 okt 2016 17:32

mohamed schreef:Ik ken nog wel een katholieke priester die hele dagen thuiszit, stuur die er maar heen. :mrgreen:

Yoshi schreef:Heeft die ervaring met exorcisme?

Jazeker!

Yoshi

Re: Profetie van de wederkomst

Berichtdoor Yoshi » 11 okt 2016 17:36

Laat maar komen dan. :lol:

JohannesopPatmos2016
Verkenner
Verkenner
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 okt 2016 10:39

Re: Profetie van de wederkomst

Berichtdoor JohannesopPatmos2016 » 11 okt 2016 17:55

Dag Yoshi,

Zo zo ik ben een extremist! Dat zei men in de dagen van Jezus, over Jezus ook! ook dat het een "sekte" was. We leven als in de dagen van Noach! Hoe treffelijk zie ik de waarheid over deze profetie in jouw rederneringen terug! Weet je wat de definitie van een terrorist is? Zij die kritiek hebben op de Paus of de Kerkstaat Rome zijn in de kern een extremist en een terrorist! De Woorden van het Vaticaan! Tja het is toch wat met al die terroristen in de wereld! En Yoshi tuint er met open ogen in! Want hij verknald zijn toegang tot het hemels Koninkrijk door Gods Bijbelse en geestelijke volk als een extremist te beschouwen. Dat wordt dan, theoretisch, zijn ondergang! Want wie iets tegen Jezus heeft, heeft een andere Leider! kijk maar@@

KERK EN STAAT.

Het is vermeldenswaard dat Jay Sekulow, (Chief Counsel of the American Center for Law and Justice), ook vóór een vereniging van kerk en staat is. Dat is een katholiek model en de Bijbel noemt dat "het beeld van het Beest", een beeld of model van het Pausdom, waarde kerk de staat

gebruikt om godsdienstige wetten op te leggen en dat is wat zij gedurende de duistere middeleeuwen deden.

In de VS. is altijd scheiding geweest tussen de kerk en de staat. In de Amerikaanse grondwet staat: "Het Congres zal geen wet maken betreffende de vestiging van godsdienst." Hieraan is tot aan onze tijd vastgehouden. Zoals we echter in Openbaring 13 hebben gezien zal er in Amerika een verandering optreden. Dit land zal een beeld van het Beest oprichten, een beeld voor het Pausdom, waaraan kerk en staat zullen samenwerken. Een persoonlijke godsdienstige overtuiging zal niet meer worden gerespecteerd, maar de wet van het land zal met voeten getreden worden.

De Bijbel zegt ons dat Amerika de macht van het eerste Beest zal gebruiken (het Pausdom) teneinde:

1. Het beeld van het Beest op te dringen (als de kerk in VS. Hulp van de staat zal ontvangen om godsdienstwetten op te leggen.

2. Het merkteken van het Beest op te leggen ( de pauselijke namaaksabbat, zondag).

Het is ook interessant op te merken dat in 1958 het hof voor de eerste keer heeft beweerd dat "de federale rechtelijke macht oppermachtig is in het uiteenzetten van de grondwet." En het is "nadrukkelijk ter competentie van - en de plicht van - het rechterlijke departement te zeggen wat de wet is"

Wij weten dat wanneer vijf van de negen leden van het Hooggerechtshof in de VS. katholiek zijn, zij het Amerikaanse volk zullen vertellen hoe zij de wetten en de grondwet dienen uit te leggen en te begrijpen. In dit verband herinneren wij aan de Apostolische brief van Paus Leo XIII:

"Wij vermanen alle katholieken zorgvuldig aandacht te wijden aan alle openbare zaken en deel te nemen aan alle gemeentelijke zaken en verkiezingen en alle openbare diensten, bijeenkomsten en vergaderingen. Alle katholieken moeten zichzelf actieve elementen voelen in het dagelijkse politieke leven in de landen waar zij wonen. Alle katholieken moeten hun krachten inspannen om de grondwetten van de staten te vormen naar de beginselen van de ware kerk." Paus Leo XIII, Apostolische brief 1890.

Een katholieke rechter is gebonden om de kerkelijke wetten te gehoorzamen in plaats van de staatswetten. Hier is de officiële pauselijke uitspraak:

"Een rechter mag nooit, wie dan ook toestaan een daad te verrichten tegen de wet van God of van zijn kerk (katholieke kerk)…. Waarvoor hij geen vonnis kan vellen dat gelijkwaardig zou zijn aan de goedkeuring van een dergelijke wet." Paus Pius XII, 6 nov. 1949.

"Met andere woorden, katholieke rechters, of ze nu burgers zijn van een communistisch, democratisch, katholiek, protestants, orthodox of zelfs een niet-christelijk land, is het uitdrukkelijk verboden om de wetten van hun land te gehoorzamen, als zulke wetten niet in overeenstemming zijn met de wetten van hun kerk."

In het kort moet hij, (de katholieke rechter) buigen voor de wetten van de kerk, door de wetten van de staat te veronachtzamen en zodoende eerst te handelen als katholiek en in de tweede plaats als burger."(Auro Manhattan. Vatican Imperialism in the Twentieth Century, p. 119,120 and 128).

Een land spreekt door zijn wetten en zoals we al gezien hebben, zegt de Bijbel dat deze natie (de Verenigde Staten) zal spreken als een draak. Maar de ware volgelingen van Christus zullen trouw aan Hem zijn. Zij zullen Gods rustdag houden. Zij zullen hun geweten volgen en niet de

wetten van mensen, als die wetten tegen God wet ingaan.

Dit zal in de eindtijd de grote strijd zijn en Gods Tien geboden en de sabbat zullen de grote toets zijn, want in het sabbatsgebod openbaart God, de Wetgever, Zich als de Schepper van hemel en aarde. Hij is het die wij zullen aanbidden en aan wie wij trouw zijn en niet aan het Pausdom en de gevallen protestantse kerken. In deze tijd van benauwdheid is het dat Christus zal komen en Zijn volk verlossen en de wereld zal aan zijn eind komen. God zal een nieuwe hemel en een nieuwe aarde scheppen, waar de rechtvaardigen in vrede en vrijheid zullen leven. (1 Thess. 4:13-17; Openb. 15:2 en 21:1-4).

Gods heilig Woord verkondigt:

"Zalig zij die Zijn geboden bewaren, opdat zij recht mogen hebben op het geboomte des levens en door de poorten ingaan in de stad. Buiten zijn de honden en de tovenaars, de hoereerders, de moordenaars, de afgodendienaars en ieder, die de leugen kiefheeft en doet.

Ik, Jezus heb Mijn engel gezonden om ulieden dit te betuigen tot de gemeenten. Ik ben de wortel en het geslacht van David, de blinkende morgenster. En de Geest en de bruid zeggen: Kom! En wie het hoort, zegge: Kom! En wie dorst heeft, kome, en wie wil, neme het water des levens om niet.

Ik betuig aan een ieder, die de woorden der profetie van dit boek hoort: Indien iemand hieraan toevoegt, God zal hem toevoegen aan de plagen, die in dit boek beschreven zijn; en indien iemand afneemt van de woorden van het boek dezer profetie, God zal zijn deel afnemen van het geboomte des levens en van de heilige stad, welke in dit boek beschreven zijn."(Openb. 22:14-19)

OPROEP:

Sta nu voor Christus en volg Hem! De tekenen der tijden vertellen ons dat Christus spoedig zal weerkomen. Het is voor ieder van ons belangrijk NU te staan voor Hem! Dan kunnen wij voor Hem getuigen zijn, andere mensen helpen hun standpunt voor Hem in te nemen en gereed te zijn als Hij terug komt om de getrouwen mee te nemen naar de hemel. Door Gods genade en door de kracht van de Heilige Geest in ons leven, zullen wij gereed zijn! Bron: http://www.agp-internet.com/study/studi ... issie.html Deceptie van de 10 geboden, moet je eens zien Yoshi hoe de Kerkstaat Rome jou en je medegelovigen aan het bedriegen is, op grond van de veranderde geboden en wetten van mensen!
@@ Weet je wat de echte Kerk en Staat van heden zijn? Goed kijken naar deze foto! En het staat allemaal letterlijk uitgelegd in dat boek dat je op de foto ziet staan! Helemaal door het Vaticaan eigenlijk de Grote Ontwerper van het Nieuwe Europa Paus Johannes Paulus II!Raar hé dat ik dat wel zie en jij niet! Dus geef mij niet de schuld en ook niet de ZDA maar dwaal gewoon niet, dan zal de HG je openbaren wat je moet weten om UIT te kunnen gaan uit dat Grote Babylon! Maar ja...ziende blind en horende doof! Jullie zijn een schouwspel voor mij jij en Ereunao! Afbeelding groet en een fijne avond

Yoshi

Re: Profetie van de wederkomst

Berichtdoor Yoshi » 11 okt 2016 18:03

Misschien is het handig om dat boek ook in dit topic te plakken. De rest heb je immers ook gewoon geknipt en geplakt. Succes er mee! :lol:

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Profetie van de wederkomst

Berichtdoor pindas83 » 11 okt 2016 19:31

Yoshi schreef:Want? Ik kan en wil geen aandacht schenken aan alles en iedereen wat maar zomaar hele lappen tekst plagieert van vage sites en uit obscure boekjes.



Ehmmm, wat zei je ook alweer? :wink:

Yoshi

Re: Profetie van de wederkomst

Berichtdoor Yoshi » 11 okt 2016 20:05

pindas83 schreef:
Ehmmm, wat zei je ook alweer? :wink:

Ik beken, ben schuldig. Zal proberen niet te reageren. :lol:


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten