Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Chaya schreef:Ik vind het eigenlijk best bizar.
Inderdaad, bizar dat is het juiste woord.
Het gevolg van onze protestante ziekte om het altijd maar beter te weten.
En dan moet ook de anderen overtuigd worden dat onze visie de enig juiste is.
Nu snap ik het begrip refobeurzen al niet, dat scheelt misschien.
O dat kan ik je wel uitleggen, als ik producent zou zijn van b.v. dameshoedjes zou ik maar al te graag een stand huren op z'n beurs.
Hoe krijg je anders zo massaal de aandacht van je doelgroep ?
rotterdam schreef:O dat kan ik je wel uitleggen, als ik producent zou zijn van b.v. dameshoedjes zou ik maar al te graag een stand huren op z'n beurs.
Hoe krijg je anders zo massaal de aandacht van je doelgroep ?
Ik wrijf even in mijn ogen. Een verantwoord dagje uit? Is dat omdat men daar alleen met christenen vertoeft - zeg maar in de eigen sfeer?Chaya schreef:Het gaat hen meer om een verantwoord dagje uit - in eigen sfeer -
Chaya schreef:Het gaat hen meer om een verantwoord dagje uit - in eigen sfeer -
Pcrtje schreef: Ik wrijf even in mijn ogen. Een verantwoord dagje uit? Is dat omdat men daar alleen met christenen vertoeft - zeg maar in de eigen sfeer?
Grrrtt, is Heart Cry evangelisch dan? Altijd gedacht dat ze gereformeerd zijn.rotterdam schreef:De stilte aan reacties op dit onderwerp zijn oorverdovend![]()
Het zal toch niet waar zijn dat onze evangelische vrienden zich eigenlijk een beetje schamen
Oeps.....Yoshi schreef:Ik begrijp de bezwaren van Rotterdam.
Anderzijds heeft het refodom in Nederland al decennia lang zomerkampen om in het zuiden te evangeliseren.
Een koekje van eigen deeg dus.
naamloos schreef:Grrrtt, is Heart Cry evangelisch dan? Altijd gedacht dat ze gereformeerd zijn.
Laatst nog een gereformeerde vriend gesproken die vertelde dat A. B. regelmatig in zijn gemeente preekt.
En plaatsvervangende schaamte is voor mij niet richting-gebonden, en ik ben er al helemaal niet verantwoordelijk voor.
Yoshi schreef:Ik begrijp de bezwaren van Rotterdam.
Anderzijds heeft het refodom in Nederland al decennia lang zomerkampen om in het zuiden te evangeliseren.
Een koekje van eigen deeg dus.
LOL! kZou niet weten waarom ik me aangesproken moet voelen omdat gereformeerden elkaar willen be-evangeliseren.rotterdam schreef:Haha ik wist het......Daar is naamloos.
Voel je nattigheid ? Of toch een beetje aangesproken ?
Evangelische groepen zijn tenslotte de kampioenen "vissen in andermans vijver".
naamloos schreef:Onze evangelische gemeentes groeien niet vanwege ons 'vissen' in andermans vijver, maar omdat de visjes zelf gaan nadenken.
En zo komen ze bij ons terecht.
Dank je wel voor je reactie, nu wordt alles duidelijk, gereformeerden die nadenken worden evangelisch, de dommertjes, die niet nadenken blijven gereformeerd. Een echte eyeopener.![]()
En al he-le-maal niet om hoedjes en-of lange rokken te verkopen.
Dan heb je dus geen hoedjeswinkel.![]()
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 396 gasten