Hallo allemaal,
Ik zit met een dillema mbt het volgende;
Op mijn werk heb ik sinds een paar weken een stagair die ik moet inwerken voor een periode van 20 weken,een jonge knul van 18 jaar die erg lui is zoals hij zelf zegt, en ongeïnteresseerd.
Nu heb ik een hele intensieve en stressvolle baan en je moet erg secuur werken want als er iets fout gaat zijn er hoge boetes aan verbonden.
Het is iemand die veel uitleg nodig heeft en die je constant bezig moet houden want hij is (logisch) nog helemaal niet zelfstandig, maar hier heb ik juist geen tijd voor want ik heb het heel druk en kom door het inwerken in de knoei met mijn eigen werk.
Daar komt bij dat ik me zo ontzettend irriteer aan zijn hele houding dat ik ondertussen een afkeer van hem heb gekregen.
Nu ben ik iemand die heel sociaal is en nooit met iemand problemen heb maar met deze jongen kan ik het, van mijn kant , niet vinden en is het moeilijk om aardig te doen.
Ik ben een erg gelovig (protestant/PKN) iemand en heb al vaak gebeden of de afkeer tegen deze jongen weg mag gaan maar helaas nog niet.
Dit gaat tegen mijn christelijke gevoelens in want Jezus had iedereen lief en God is liefde (heb je naaste lief als jezelf) waarom heb ik dan zo'n afkeer?
Ik heb al diverse malen aan mijn leidinggevende doorgegeven dat deze jongen niet geschikt is voor mijn afdeling (ook nog eens een van de moeilijkste afdeling van het hele bedrijf) maar hij heeft ook opdracht van hogerhand gekregen dat hij bij mij op de afdeling moet blijven.
Ik zal het er dus mee moeten doen maar vind het erg moeilijk!!
Maar ik heb het hierdoor echt niet naar mijn zin op mijn werk, want zie hem momenteel echt als een blok aan me been!
ik zit er zelf over te denken om dan maar een andere baan te gaan zoeken wat eigenlijk van de gekke is want normaal heb ik het wel naar mijn zin en ook heb ik een vast contract.
Wat moet ik doen?? want hij blijft nog 16 weken bij ons
Alvast heel erg bedankt voor het antwoord