Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
MoesTuin schreef:Bekijkt of luistert u / jij weleens een kerkdienst via TV Radio of Internet?
Ja, ik luister zeer regelmatig een kerkdienst via internet, ook meestal via de bovengenoemde sites. Vaak als ik de strijk doe, of als ik met een ander werkje in huis bezig ben.MoesTuin schreef:Bekijkt of luistert u / jij weleens een kerkdienst via TV Radio of Internet?
lekkerbek schreef:Ja ik luister heel regelmatig preken via kerkomroep. Dat kan live, maar bij een aantal kerken kun je de preken ook achteraf beluisteren.
Ook luister ik preken via prekenweb, maar t zijn wel preken en predikanten uit een bepaalde hoek, jammer dat er niet ook wat andere predikanten op staan. (geen goede zin, maar jullie begrijpen wat ik bedoel )
lekkerbek schreef:Ook luister ik preken via prekenweb, maar t zijn wel preken en predikanten uit een bepaalde hoek, jammer dat er niet ook wat andere predikanten op staan. (geen goede zin, maar jullie begrijpen wat ik bedoel )
Albert69 schreef:Verder vraag ik me af waarom de meeste kerken van de Ger. Gemeenten besloten zijn en dus niet voor iedereen toegankelijk zijn.
Het is toch een mooi evangelisatiemiddel, waarbij je ook mensen kunt bereiken, die om wat voor reden dan ook, niet naar de kerk gaan, maar toch graag naar kerkdiensten willen luisteren.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten