Als hindu, Jezus aangeroepen in een droom

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

account
Verkenner
Verkenner
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2014 09:05

Godsdienst voor eigen eer een groot struikerblok

Berichtdoor account » 06 feb 2015 14:21

Hoi ben aantal jaren geleden tot geloof gekomen en vindt de bijbel erg krachtig werken, zit leven in Gods woord.

Nu lees ik vaak dat het niet goed afloopt met zelfzoekers, de boze is gevallen, ook adam en eva ,farizeeres en die mensen die hun land verkochten en de helft gaven aan de armen om er geeerd om te worden, ananias en safira, moeten we waken dat Godsdienstige zaken om de eer van God gaat, zag een dominee op internet die vermaand werd,voor zijn eigen eer bezig was

Noah88
Verkenner
Verkenner
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 aug 2014 14:31

Gedroomd dat ik vast zit aan veel dingen

Berichtdoor Noah88 » 14 jul 2015 13:02

Ben aantal jaar gelede door God uit de New age getrokken en heb daarna een fijne tijd gehad met het geloof, echt veel rust en vrede ervaren dichtbij God geleeft, kon hele dag naar de bijbel luisteren, en veel moeten leren hoe het echt zit, daarna ook een tijd gehad met veel strijd en toen wilde ik echt alles aan God over geven , dus ik geroepen savonds dat ik echt helemaal wil sterven aan het oude leventje, snachts een droom gehad dat ik in een leeg zwembad stond met al mijn verslavende banden, het klopte precies wat ik zag, het leek of god wilde duidelijk maken dat ik die allemaal nog moet loslaten of beleiden bij God.

Zijn er meer die ervaren dat God echt verlangt dat je vrij kunt zijn van al het tijdelijke spul .

Noah88
Verkenner
Verkenner
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 aug 2014 14:31

Totale geestelijke vrijheid en rust ervaren door toeweiding.

Berichtdoor Noah88 » 14 jul 2015 13:18

Ik was tot geloof gekomen door dromen die ik kreeg dat ik op het verkeerde pad zat, ik was eerst helemaal toegeweid aan foute (occulte) spiritualiteit, toen heb ik me helemaal toegeweid aan wat het Woord , ik luisterde de hele dag bijna naar de Bijbel en heb toen echt mooie ervaringen gehad van diepe rust, ik wilde het ook gaan verspreiden omdat ik ervaarde dat het veel beter was dan al het andere , dus ik ging de bijbel verspreiden , toen ook ervaringen gehad dat ik gedragen werdt door rust en liefde.


Ook ervaren dat God echt kijkt of je motivatie wel klopt, soms deed ik het met verkeerde motivatie en dan werkt het averechts


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten