Tolerantie of dwang?
http://www.refdag.nl/opinie/gereformeer ... s_1_806123
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
xsidd schreef:Hoi Mealybug
Ik heb het stukje gelezen deels, maar dat wat je nu vraagd tolerantie of dwang, is hier mijn inziens niet aan de orde.
Je had beter kunnen vragen... Denken de gereformeerden nog steeds dat ze de waarheid in pacht hebben?
Met vriendelijke groet.
mealybug schreef:Hoi Xsidd,
Zo kun je het ook zeggen, ja ....
Opvallend dat het zo stil blijft....
Toch ergens een gevoelige snaar geraakt, misschien?
xsidd schreef:@!Mealybug
Anderen hadden commentaar op je topic, maar argumenten hoor ik niet van hun...
Met vriendelijke groet.
Jvslooten schreef:Ben maakt best een goed punt, maar zijn beargumentatie daarvan vind ik zwak. Wat is eigenlijk de visie van de topicstarter?
Jvslooten schreef:Ben maakt best een goed punt, maar zijn beargumentatie daarvan vind ik zwak. Wat is eigenlijk de visie van de topicstarter?
Ik had niet anders verwacht van je.mealybug schreef:Ben natuurlijk.
Liefde dwingt nooit.
Jvslooten schreef:Ik had niet anders verwacht van je.![]()
Jvslooten schreef: Kun je uitleggen welke dwang je precies herleid uit het opinie-artikel van Kees?
Omdat ik argumenten wil horen.. ik vind die van Ben niet zo sterk namelijk. En aangezien jij de discussie interessant genoeg vind om een topic over te starten, verwacht ik dat je daar een uitgesproken mening over hebt, die je uiteraard kan onderbouwen met gegronde argumenten.mealybug schreef:Waarom vraag je het dan?
Jvslooten schreef:Omdat ik argumenten wil horen.. ik vind die van Ben niet zo sterk namelijk. En aangezien jij de discussie interessant genoeg vind om een topic over te starten, verwacht ik dat je daar een uitgesproken mening over hebt, die je uiteraard kan onderbouwen met gegronde argumenten.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 382 gasten