Lang is er strijd geweest binnen kerken, of kerkelijke gemeenschappen, of is er nog steeds strijd om de boeken van Henoch. De man die wandelde met God, en werd weggenomen door God Zelf.
In het bijbelboek Judas citeert hij, het boek Henoch ook, maar helaas is het tijdens het vormen van de Bijbel erbuiten gebleven. Het is zelfs vervalst. Ik ben 1 van degenen die geloven dat satan er alles aan gelegen is om dit boek ver weg van de mensen te houden.
In het echte boek wijst de eer naar God toe, en in de valse versie wijst de eer naar Henoch. Ik heb wel getwijfeld, om de volgende link te delen, maar toch ga ik het doen.
http://www.creabel.org/index.php?id=128
In de boeken van Henoch word gesproken over gevallen engelen, en ook over het feit dat er 70 generaties zouden voorbijgaan, voordat deze gevallen engelen weer uit hun plaats zouden komen, waar ze ergens in een woestijn liggen onder puntige stenen bedekt ,zonder het zonlicht te zien zoals in het boek vermeld word.
Tussen 2008 en nu zouden die 70 generaties voorbij zijn gegaan, en als dat zo is zouden we niet raar moeten opkijken als er weer reuzen op aarde zullen komen.
Ik weet niet zeker of dit al aan de orde is geweest, maar ik meld het en ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden.?
Met vriendelijke groet.