Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Liset schreef:Wij hebben een zoontje van 7 maanden, die langzaamaan gaat mee eten aan tafel. We willen hem voor en na het eten leren bidden en zijn daarvoor op zoek naar een passend kindergebed. Zelf baden wij thuis 'Heere zegen deze spijze, amen.' Ik vind dat echter voor mijn zoontje te afstandelijk en te kort. Ik zoek eigenlijk iets dat echt in kindertaal is maar wel op rijm is of gezongen kan worden. Heeft iemand tips?
Wij hebben een zoontje van 7 maanden, die langzaamaan gaat mee eten aan tafel. We willen hem voor en na het eten leren bidden en zijn daarvoor op zoek naar een passend kindergebed. Zelf baden wij thuis 'Heere zegen deze spijze, amen.' Ik vind dat echter voor mijn zoontje te afstandelijk en te kort. Ik zoek eigenlijk iets dat echt in kindertaal is maar wel op rijm is of gezongen kan worden. Heeft iemand tips?
pannenkoek schreef:7 mnd is idd vroeg genoeg. Heb mijn moeder ooit horen zeggen dat ze een keer zag, dat de moeder haar handen vouwde om de fles en zo bad voor haar kleine van 2/3 mnd die op schoot lag te wachten op de fles.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten