Wat ik wel eens aan god zou willen vragen is waarom hij pas na tien dagen dat stenen tablet aan Mozes gaf, en waarom niet meteen een laptop?
Nu denkt iedereen toch dat Mozes dat tablet zelf gebeiteld heeft?
Althans, bijna iedereen..
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Jorden schreef:Wat ik wel eens aan god zou willen vragen is waarom hij pas na tien dagen dat stenen tablet aan Mozes gaf, en waarom niet meteen een laptop?
Jorden schreef:Wat ik wel eens aan god zou willen vragen is waarom hij pas na tien dagen dat stenen tablet aan Mozes gaf, en waarom niet meteen een laptop?
JeeWee schreef:Jorden schreef:Wat ik wel eens aan god zou willen vragen is waarom hij pas na tien dagen dat stenen tablet aan Mozes gaf, en waarom niet meteen een laptop?
Zal ik je, in de zelfde orde van grootte al wat nieuwe topictitels aanreiken?
Waarom gingen Jozef en Maria niet per taxi naar Bethlehem?
Waarom gebruikte Jozua niet gewoon een paar bommen om het Kanaän leeg te ruimen?
Waarom stuurde Johannes de Doper niet gewoon een sms'je naar zijn Meester?
En nu weer een serieus onderwerp?
Jorden schreef:Als god zijn zoon allerlei wonderen kon laten verrichten, dan kon hij zelf toch wel met iets overtuigenders komen?
Jorden schreef:Nou dan is Jensje weer wat wijzer geworden![]()
Dat verklaart in ieder geval een hoop.
Praat god alleen af en toe tegen mensen, laat hij zich nooit zien?
Bastiaan30 schreef:Jorden schreef:Nou dan is Jensje weer wat wijzer geworden![]()
Dat verklaart in ieder geval een hoop.
Praat god alleen af en toe tegen mensen, laat hij zich nooit zien?
Zou het teveel moeite zijn om God gewoon met een hoofdletter te schrijven, of zit je nog op de lagere school ?
Jantjes schreef:Jorden schreef:Wat ik wel eens aan god zou willen vragen is waarom hij pas na tien dagen dat stenen tablet aan Mozes gaf, en waarom niet meteen een laptop?
Jij bent toch ook niet volwassen geboren. Alles heeft zijn bestemde tijd. Mozes zijn tabletten en jij je laptop
en Mozes heeft ook de tabletten zelf gebeiteld, zie Exodus 34: 27 Verder zeide de HEERE tot Mozes: Schrijf u deze woorden; want naar luid dezer woorden heb Ik een verbond met u en met Israël gemaakt.
Jensje schreef:En in vers 28 staat: Hij was daar namelijk veertig dagen en veertig nachten bij de HEERE. Hij at geen brood en dronk geen water. En God schreef op de tafelen de woorden van het verbond, de Tien Woorden.
Jensje schreef:Jantjes schreef:Jij bent toch ook niet volwassen geboren. Alles heeft zijn bestemde tijd. Mozes zijn tabletten en jij je laptop
en Mozes heeft ook de tabletten zelf gebeiteld, zie Exodus 34: 27 Verder zeide de HEERE tot Mozes: Schrijf u deze woorden; want naar luid dezer woorden heb Ik een verbond met u en met Israël gemaakt.
En in vers 28 staat: Hij was daar namelijk veertig dagen en veertig nachten bij de HEERE. Hij at geen brood en dronk geen water. En God schreef op de tafelen de woorden van het verbond, de Tien Woorden.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten