Hoe bedoel je dat precies? Dat een show zoals the Passion onder 'melk' valt?Faramir schreef:Eerst melk... dan pas vast voedsel
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Hoe bedoel je dat precies? Dat een show zoals the Passion onder 'melk' valt?Faramir schreef:Eerst melk... dan pas vast voedsel
mona schreef:Hoe bedoel je dat precies? Dat een show zoals the Passion onder 'melk' valt?
mona schreef:Ik hoorde vanmorgen dat in het kader van reclame voor the Passion, de witte kruisen in de etalages lagen van bepaalde winkels in Groningen. Ook tussen de lingerie....
hettys schreef:Ow. ook fout natuurlijk.
mohamed schreef:Welnee, het is louter entertainment en meer moet je er niet van willen maken.
mona schreef:Ik hoorde vanmorgen dat in het kader van reclame voor the Passion, de witte kruisen in de etalages lagen van bepaalde winkels in Groningen. Ook tussen de lingerie....
Paulus schreef ook brieven. En er waren ook profeten die dingen uitbeelden zoals bijv. Jeremia en Ezechiël.schelpje3 schreef:Paulus was een wedergeboren christen!
De methode liet Hij niet vrij:
De discipelen moesten uitgaan om te prediken.
Kun jij een tekst aanwijzen dat ze toneel gingen spelen, of een musical zongen?
vanellus schreef:Ik vond de Passion of the Christ juist een verschrikkelijke film.
mannetje1977 schreef: maar het verhaal heeft meer gelaagdheid dan een zuiver theologische uitleg dat Jezus voor onze zonden gestorven is.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten