Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
antoon schreef:Wie zegt niet dat de historische datering van Sothis perioden, perioden die lachwekkend zijn niet bij het onderzoek betrokken zijn geweest, in dit geval is het een dubbele fout, al heb ik daar nu geen bewijs voor.
mohamed schreef:Niet alleen christenen geloven dat de zondvloed historisch is, maar ook orthodoxe joden en moslims.
mohamed schreef:Niet alleen christenen geloven dat de zondvloed historisch is, maar ook orthodoxe joden en moslims.
Mortlach schreef:Dat is prima, dan hebben zij het ook mis.
Lock&Stock schreef:Ben dan toch wel benieuwd wat knor183 zelf denkt van het "Egyptische probleem"? Daar staat namelijk niets over vermeld op de website die je nu al 2x aanhaalt.
mohamed schreef:Als Noach niet heeft bestaan dan ook zijn zonen niet (Gen 6,10) waar o.a. de Semieten van afstammen.
blijblij schreef:Die site is toch echt niet serieus te nemen? "IN 86.000 BC is de aarde omgedraaid! Noord werd Zuid en andersom..... Midden op de 7e scheppingsdag!
mohamed schreef:Als Noach niet heeft bestaan dan ook zijn zonen niet (Gen 6,10) waar o.a. de Semieten van afstammen.
Mortlach schreef:Ach nee, en die mensen kunnen niet van iemand anders afstammen natuurlijk...
Mortlach schreef:
Nou ja, het magnetische Noorden en Zuiden kan wel wisselen en doet dat ook regelmatig. Dat de Aardbol fysiek op zijn kop is gezet (ten opzichte van de zon) is inderdaad belachelijk.
knor183 schreef:Dit is wel interessant
http://www.djedforce.net/Zondvloed.html
antoon schreef:Nog even voor de duidelijke de zondvloed is te dateren 2370 bc daar is geen speld tussen te krijgen, iedere site die iets anders vermeld zit ernaast.
Ik weet dat volgens de wereldlijke chronologie toen de Egyptische bevolking ruimschoots aanwezig was en de meting omstreeks die tijd uitkomt, maar ik denk dat ze bij de meting (deels) van de verkeerde Egyptische chronologie uitgingen, ja dan maak je een fout binnen een fout, bewijskracht is er nu niet dat weet ik
de tijd zal het leren
antoon schreef:Nog even voor de duidelijke de zondvloed is te dateren 2370 bc daar is geen speld tussen te krijgen,
iedere site die iets anders vermeld zit ernaast.
Ik weet dat volgens de wereldlijke chronologie toen de Egyptische bevolking ruimschoots aanwezig was en de meting omstreeks die tijd uitkomt, maar ik denk dat ze bij de meting (deels) van de verkeerde Egyptische chronologie uitgingen, ja dan maak je een fout binnen een fout
bewijskracht is er nu niet dat weet ik de tijd zal het leren
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten