Joannah schreef:wat is er ONZIN aan, of te wel onwaar?
Je wilde toch niet zeggen dat de roomsen ook maar enig voordeel van de twijfel verdienen, met tienduizenden priesters die niet mogen trouwen, maar wel voortdurend jongetjes misbruiken, (dit wordt voortdurend onder het kleed geveegd)Verbieden te trouwen word in het NT aangehaald als teken van de valse profeet, ik weet zo gauw niet meer waar.
En langzaam maar zeker wordt Europa,als vrouw bekleed met de zon en sterren rondom haar hoofd, als weerspeigeling van Maria, de koningin de hemels, klaargestoomd om het beest dat was en niet is, maar wel zal zijn,te worden.het romeinse rijk !
Opgepast!
Aha, we hebben weer een nieuwe complotfan in ons midden.
Ik ben blij met een Verenigd Europa. Eindelijk wordt er een serieuze poging gedaan om het eeuwige gekibbel tussen kleinere en grote staatjes op te lossen. Er is sinds de oprichting van de EU (en de NAVO) geen oorlog meer geweest op het grondgebied van EU (en NAVO). Dat vind ik een groot pluspunt.
Ik heb meer respect voor gelovige rooms-katholieken dan voor veroordelende flapdrollen die met rare ideeën uit Openbaring aan de haal gaan. Ik krijg die springkussens wel eens aan de deur. Vermakelijk.
steefmunkie schreef:In mijn overtuiging is de `vijandschap` tussen joden en christenen het grote obstakel voor Yeshua om terug te komen.Want Hij komt niet eerder terug dan dat de Joden Hem terug zullen halen als hun Messias met de woorden `gezegend is Hij die komt in de Naam des Heeren`.
Dus Jezus is afhankelijk van een paar joden? Dat is wel een van de meest harde aanvallen op Zijn almacht. Immers, sinds wanneer is God afhankelijk van mensen? Ik vind dit een onverkwikkelijke vorm van godslastering.
Familie Bos schreef:Met de zondagsrust (door mensen ingesteld) gaat de mensheid dus recht tegen het gebod van God zelf in.
God heeft in de tien geboden aan de mensheid de opdracht/het gebod gegeven om de sabbat/zaterdag te heiligen en om op die dag geen werk te doen of te laten doen.
Er zijn helaas echter maar weinig gelovigen meer die daaraan nog gehoor geven.
Ik ken ook heel weinig christenen die zich aan de spijswetten houden die in het Oude Testament staan.
Ik ken ook heel weinig christenen die praktiserende homoseksuelen stenigen, zoals in het Oude Testament staat.
Ik ken ook heel weinig christenen die... (nou ja, vul maar in).
Je zou ook kunnen zeggen dat Constantijn dit op bevel van God heeft gedaan.
En anders noem je de zondag toch in het vervolg zaterdag? De weekdagen hebben in Nederland tenslotte andere namen dan in Israel.
Succes!