Berichtdoor tante-tortel » 29 aug 2009 20:27
Nou ik weet niet welke Bijbel jij leest?
Maar 1 x?
614. Rom 1,1
Paulus, een dienstknecht van Christus Jezus, een geroepen apostel, afgezonderd tot verkondiging van het evangelie van God,
615. Rom 1,4
naar de geest der heiligheid door zijn opstanding uit de doden verklaard Gods Zoon te zijn in kracht, Jezus Christus, onze Here –
616. Rom 1,6
tot welke ook gij behoort, geroepenen van Jezus Christus –
617. Rom 1,7
aan alle geliefden Gods, geroepen heiligen, die te Rome zijn: genade zij u en vrede van God, onze Vader, en van de Here Jezus Christus.
618. Rom 1,8
In de eerste plaats dank ik mijn God door Jezus Christus over u allen, omdat in de gehele wereld van uw geloof gesproken wordt.
619. Rom 2,16
ten dage, dat God het in de mensen verborgene oordeelt volgens mijn evangelie, door Christus Jezus.
620. Rom 3,22
en wel gerechtigheid Gods door het geloof in [Jezus] Christus, voor allen, die geloven; want er is geen onderscheid.
621. Rom 3,24
en worden om niet gerechtvaardigd uit zijn genade, door de verlossing in Christus Jezus.
622. Rom 3,26
om zijn rechtvaardigheid te tonen, in de tegenwoordige tijd, zodat Hijzelf rechtvaardig is, ook als Hij hem rechtvaardigt, die uit het geloof in Jezus is.
623. Rom 4,24
maar ook om onzentwil, wie het zal worden toegerekend, ons, die ons geloof vestigen op Hem, die Jezus, onze Here, uit de doden opgewekt heeft,
624. Rom 5,1
Wij dan, gerechtvaardigd uit het geloof, hebben vrede met God door onze Here Jezus Christus,
625. Rom 5,11
en dát niet alleen, maar wij roemen zelfs in God door onze Here Jezus [Christus], door wie wij nu de verzoening ontvangen hebben.
626. Rom 5,15
Maar het is met de genadegave niet zo als met de overtreding; want, indien door de overtreding van die ene zeer velen gestorven zijn, veel meer is de genade Gods en de gave, bestaande in de genade van de ene mens, Jezus Christus, voor zeer velen overvloedig geworden.
627. Rom 5,17
Want, indien door de overtreding van de ene de dood als koning is gaan heersen door die ene, veel meer zullen zij, die de overvloed van genade en van de gave der gerechtigheid ontvangen, leven en als koningen heersen door de ene, Jezus Christus.
628. Rom 5,21
opdat, gelijk de zonde als koning heerste in de dood, zo ook de genade zou heersen door rechtvaardigheid ten eeuwigen leven door Jezus Christus, onze Here.
629. Rom 6,3
Of weet gij niet, dat wij allen, die in Christus Jezus gedoopt zijn, in zijn dood gedoopt zijn?
630. Rom 6,11
Zo moet het ook voor u vaststaan, dat gij wèl dood zijt voor de zonde, maar levend voor God in Christus Jezus.
631. Rom 6,23
Want het loon, dat de zonde geeft, is de dood, maar de genade, die God schenkt, is het eeuwige leven in Christus Jezus, onze Here.
632. Rom 7,25
Gode zij dank door Jezus Christus, onze Here!
633. Rom 8,1
Zo is er dan nu geen veroordeling voor hen, die in Christus Jezus zijn.
Ik weet niet of je tellen kunt maar die is al meer dan 1x.
En dat is alleen nog maar in Romeinen.