Ja , dat is makkelijk , ik heb geen zin om al die teksten te lezen ,sorry hoor maar jij komt ermee dus vat maar ff kort samen wat hij bedoelt dan zal ik er mijn visie over geven

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
antoon schreef:ik zal nogmaals de link geven
http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/ ... lijk.dhtml
zoek het op bij de volgende keer als je gaat dreinen zal ik je vriendelijk verzoeken om de kleuterschool over te doen, het gaat ook op voor Flicht, ga maar gewoon onderzoeken zonder vooroordeel. sterkte
oekaboeka schreef:Hettys : Dat jij alleen die onderzoeken goedkeurt die jou geloof bevestigen zegt alleen iets over jou.
De pot verwijst de ketel![]()
![]()
oekaboeka schreef:Hettys : Mensen wonen al trouwens minstens 100.000 jaar op aarde.
Haha en jij bent het orakel die dat weet![]()
![]()
oekaboeka schreef:Ja , dat is makkelijk , ik heb geen zin om al die teksten te lezen ,sorry hoor maar jij komt ermee dus vat maar ff kort samen wat hij bedoelt dan zal ik er mijn visie over geven
oekaboeka schreef:Gravo : Waar het om gaat is de vraag waarom oekeboeka en/ of Anton dit denken.
![]()
meneer de psycholoog
Weet je waarom we dat denken , omdat het in de bijbel staat en de schepping ervan getuigd en al de evolutionistische zogenaamde feiten helemaal geen feiten zijn.
gravo schreef:
1. het is "Bijbel" i.pv. "bijbel".
2. het is "getuigt" i.p.v. "getuigd".
3. wat zijn "evolutionistische zogenaamde feiten" ? Heel raar Nederlands.
4. ik ben theoloog, geen psycholoog.
doei,
gravo
2 En tegen de zevende dag kwam God tot de voltooiing van zijn werk dat hij gemaakt had, en hij ging ertoe over op de zevende dag te rusten van al zijn werk dat hij gemaakt had. 3 Voorts zegende God de zevende dag en hij heiligde die, omdat hij daarop is blijven rusten van al zijn werk, dat God geschapen heeft om [het] te maken.
Hebreeën 4
1 Laten wij derhalve, aangezien er een belofte blijft [gelden] om zijn rust in te gaan, ervoor vrezen dat te eniger tijd iemand van U zou blijken achtergebleven te zijn. 2 Want ook aan ons is het goede nieuws bekendgemaakt, evenals aan hen; maar het woord dat werd gehoord, baatte hun niet,
omdat zij niet door geloof verenigd waren met hen die wél hoorden. 3 Want wij die geloof hebben geoefend, gaan de rust wél binnen, zoals hij heeft gezegd: „Daarom heb ik in mijn toorn gezworen: ’Zij zullen mijn rust niet ingaan’”, hoewel zijn werken sedert de grondlegging der wereld voleindigd waren. 4 Want op één plaats heeft hij over de zevende dag het volgende gezegd: „En God rustte op de zevende dag van al zijn werken”, 5 en wederom op deze plaats: „Zij zullen mijn rust niet ingaan.”
antoon schreef:Als de 7e dag niet afgesloten is , zoals je toch wel kunt opmaken dan duurt die al ongeveer 6a 7000 jaar.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten