Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
ineke-kitty schreef:Boerin: " maar destijds geloofden de vertalers dat waarschijnlijk".
Dan geloofden "de vertalers" dus ook dat de Here Jezus op het water liep, en dat Jona in de buik van de vis was, enz. enz.
ineke-kitty schreef:Boerin: " maar destijds geloofden de vertalers dat waarschijnlijk".
Dan geloofden "de vertalers" dus ook dat de Here Jezus op het water liep, en dat Jona in de buik van de vis was, enz. enz.
ook hebben we veel te danken aan de kennis van de sterrenhemel en eclipsen die liegen ook niet waardoor we beter bijbelse personen op het juiste jaar kunnen fixeren. boeiend ik kan niet anders zeggen.
ineke-kitty schreef:schelpje
Ik maak de SV verdacht?![]()
In tegendeel.
schelpje3 schreef:Waarom zeg je dit dan?
Als we hier aan gaan twijfelen, is dat de glijdende schaal he!
schelpje3 schreef:Volgens mij gaat dit forum uit van de Statenvertaling en die erkennen we dan ook.
Mortlach schreef:
Ik wist niet dat er een vaste vertaling was voor het open gedeelte...
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 343 gasten