Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
kinpruik schreef:
En jij bent een hypocriet en een onder-de-gordel werker. Zelfs je mede-christenen denken er grotendeels zo over.
Yoshi schreef:Klopt. Door mensen als deze figuur komen soms mensen ook gewoon niet meer naar de kerk.
In mijn vorige parochie hadden we ook een paar van die fundamentalisten. Ze deden veel vrijwilligerswerk maar met hun houding hebben ze meer kwaad dan goed gedaan.
_Sjors_ schreef:Tja, het is wat. Allemaal de schuld van een ander. Je bent in ieder geval on topic!
Johan100 schreef:Wat een zwaktebod Mortlach, andere mensen erbij betrekken. Nu weer op die toer. Waarom ga je niet op een ET-forum zitten, i.p.v. hier je energie te zuigen uit andere mensen. Je bent ondertussen al vanaf 2008 vrijwel dag in dag uit gedurende de hele dag paraat hier naar mijn vermoeden. Waar haal je alle tijd vandaan. Wordt je er voor betaald om verwarring te zaaien?
Voorbeeldje uit 2012: http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/186 ... ationisme/ waar je in een discussie komt onder aan het antwoord van het panellid met de woorden dat je je er niet in mengt Dit keer en later toch terug komt met een grote schaterlach en een reactie.
Getuigt allemaal van weinig respect. Moet bijna altijd het laatste woord hebben is me allang opgevallen.
Johan100 schreef:ja zie je wel, ik vermoedde al dat jij en kinpruik hetzelfde IP-adres hebben.
Johan100 schreef:ja zie je wel, ik vermoedde al dat jij en kinpruik hetzelfde IP-adres hebben.
Johan100 schreef:
Wat een zwaktebod Mortlach, andere mensen erbij betrekken. Nu weer op die toer. Waarom ga je niet op een ET-forum zitten, i.p.v. hier je energie te zuigen uit andere mensen. Je bent ondertussen al vanaf 2008 vrijwel dag in dag uit gedurende de hele dag paraat hier naar mijn vermoeden. Waar haal je alle tijd vandaan. Wordt je er voor betaald om verwarring te zaaien?
Voorbeeldje uit 2012: http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/186 ... ationisme/ waar je in een discussie komt onder aan het antwoord van het panellid met de woorden dat je je er niet in mengt Dit keer en later toch terug komt met een grote schaterlach en een reactie.
Getuigt allemaal van weinig respect. Moet bijna altijd het laatste woord hebben is me allang opgevallen.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten