ik maar denken dat ik een botte bijl kon hanteren maar jij lijkt er meesterlijk in.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
antoon schreef:Ze pasten zich aan aan de natuurlijke omstandigheden terplaatse, zoiets ontken ik niet, dat gebeurt meer. maar de vogels bleven vogels de snavels bleven snavels.
heel soms, maar dan ook heel soms denk ik zomaar dat de evolutie klopt, want heel soms het lijkt wel een wonder zo zeldzaam dat is ............. moet ik nog veder gaan antoon?
ik maar denken dat ik een botte bijl kon hanteren maar jij lijkt er meesterlijk in
antoon schreef:Evos verkeren in een ver gevorderde staat van tunnelvisie dan helpen zachte woorden niet altijd.
Je vertelt mij geen nieuws ik ben hard, ik ben namelijk blij dat ik als evolutionist ook oa. door harde woorden genezen ben,
Mortlach schreef:Verhelderend plaatje vandaag via facebook
antoon schreef:Als een botte bijl helpt om mensen van die onzin theorie af te helpen, is het een goede zaak
Heelmeesters moeten ook heel ver gaan om een voortsluipende ziekte tot staan te brengen.
Evos verkeren in een ver gevorderde staat van tunnelvisie dan helpen zachte woorden niet altijd.
Je vertelt mij geen nieuws ik ben hard, ik ben namelijk blij dat ik als evolutionist ook oa. door harde woorden genezen ben,
Bartje schreef:dus ik mag concluderen dat jou dierreckte ouders dieren zijn?![]()
zover ik weet en mijn stamboom bekend is zijn het echt alleen maar mensen.
dus morlach = dier, bartje = mens.
Mortlach schreef:Terug naar de openingsvraag: argumenten tegen de gemeenschappelijke voorouder van mens en mensaap.
Wat je zou kunnen proberen, is met een biologisch betekenisvolle definitie komen waar alle mensapen in vallen, maar de mens niet. Voor zover ik weet bestaat die definitie niet (en kan die ook niet bestaan, aangezien de mens een mensaap IS).
hettys schreef:Klopt.
Het verschil tussen mensapen en mensen valt trouwens volgens mij onder micro-evolutie, aangezien wij tot dezelfde orde behoren.
Het verschil tussen mensapen en mensen valt trouwens volgens mij onder micro-evolutie, aangezien wij tot dezelfde orde behoren.
Flight schreef:Volgens mij behoren wij tot dezelfde 'familie' (hoe mooi is dat???) met de andere mensapen te weten chimpansee, gorilla en orang utang. Deze vier behoren m.i. weer tot de 'orde' van primaten. Correct me if i'm wrong.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten