Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mohamed schreef:Prima als jij dat allemaal wilt geloven, maar zeg dan ook niet dat Jezus zich nooit vergist. De tijdsbepalingen heb je nota bene mee ingestemd twee berichten eerder. Wat jij wilt is je koekje hebben en opeten.
JHM schreef:Ik heb enkel gezegd dat ik niet weet hoe ik Mattheus 17:28 moet plaatsen in welke context. Lucas schrijft dat zoals de Heere Jezus is opgenomen (Marc 16,19) wij Hem ook zullen zien komen (Hand 1,11, Openb 1,7).
Je beschuldigd mij van gemakzucht maar je doet jezelf er nu wel heel makkelijk vanaf. 'Lees Hebreeën 7' is geen antwoord op Gods belofte aan Pinechas en zijn grootvader Aäron. Evenals mijn vraag aangaande Ezechiëls tempel.
mohamed schreef:Heb je Hebreeën 7 ook gelezen?
Als dan door het Levitische priesterschap de volmaaktheid bereikt had kunnen worden – want onder dit priesterschap had het volk de wet ontvangen – waarom was het dan nog nodig dat er een andere Priester naar de ordening van Melchizedek zou opstaan, Eén van Wie niet gezegd kan worden dat Hij naar de ordening van Aäron was?
mohamed schreef:De priesters waar Jezus mee regeert zijn geen levieten, dus jouw interpretatie van de betreffende profetie klopt niet.
mohamed schreef:Dat jij het lef hebt te beweren dat ik me er makkelijk van afmaak terwijl jij te bescheten bent om Mattheus 16,28 grondig te bestuderen, daar zakt mij de broek wel zodanig van af dat ik me schaam om nog met je in discussie te zijn. Dus, adios!
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten