Wat is waarheid en wat is leugen?

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

xsidd
Majoor
Majoor

Re: Wat is waarheid en wat is leugen?

Berichtdoor xsidd » 27 dec 2012 18:16

@Katlheen

Hier in Nederland word zoveel drugs gebruikt dat als men dat in 1 keer zou stoppen, er heel vreemde dingen kunne gebeuren. Veel mensen weten dat niet, maar dat komt nu dus wel openbaar..

@Mortlach

Je Cocaine?? Je verspreekt je mijn inziens met het woord Je... Ik sta los van die rommel.

Kvinna
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Kvinna » 27 dec 2012 18:45

xsidd schreef:@Katlheen

Hier in Nederland word zoveel drugs gebruikt dat als men dat in 1 keer zou stoppen, er heel vreemde dingen kunne gebeuren. Veel mensen weten dat niet, maar dat komt nu dus wel openbaar..

@Mortlach

Je Cocaine?? Je verspreekt je mijn inziens met het woord Je... Ik sta los van die rommel.

Wat voor vreemde dingen?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 dec 2012 21:00

hettys schreef:Je moet goed kunnen liegen om nog harddrugs het land in te krijgen... :mrgreen:
Maar liegen is wel een onderdeel van het sociale verkeer tussen mensen: Iedereen liegt af en toe. De één wat meer dan de ander.
"Wat vind je van mijn nieuwe jas" ??? "spuuglelijk .... "???

Trajecto schreef:Laten we even veronderstellen dat een goede vriendin het vraagt mag ik dan zo reageren? :mrgreen:

Hè je nieuwe jas? Ehm tja, hij is wel heel apart. Hij is ook lekker warm zo te zien... En daar gaat het tenslotte om!
Wat, of ik hem mooi vind...? 8-[
Hmmm, zoals ik al zei, warm en eentje die echt iets is voor jou om uit te kiezen... :)
Enne, een mooie vrouw kan veel dragen zonder dat het lelijk staat... :D

Héé, waarom kijk je nu zo zuinig en niet echt blij? :shock: En dat terwijl ik je zo prijs!

Wat ben je toch galant! :mrgreen:

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 28 dec 2012 17:04

@Kvinna

Vreemde dingen?

De handel staat stil van dealers. Er zijn geen inkomsten meer voor hen. Dealers leven van dat geld, en waar denk je dat ze dat geld dan gaan halen?
Gebruikers zitten in 1 keer zonder drugs, en wat denk je dat die gaan doen als ze niets hebben? Ze zullen vast niet gezellig gaan vissen...
Er word een gat geslagen in de uitgaansbranche. Als er ergens tegelijk veel gebruikt word, Is het op feesten...

Dit is maar een heel klein stukje...

De Arubaanse en Antiliaanse economieen worden gespekt met drugsgeld vanuit Nederland.
http://www.polidocs.nl/XML/KVR/KVR21580.xml

In België komt iets naar buiten in het nieuws. Daar is 239 Miljard euro van drugsgeld geinvesteerd in banken.
http://www.gva.be/nieuws/economie/aid88 ... anken.aspx

Denk je dat dat drugsgeld uit de lucht komt vallen, en dat daar niets tegenover staat?

Jawel dus...

Hartelijke groet

Kvinna
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Kvinna » 28 dec 2012 17:32

Je zoekt het kennelijk vooral in het negatieve. Als er geen drugs meer gebruikt zouden worden, zouden er aanmerkelijk minder misdrijven gepleegd worden. Er zouden veel minder verkeersongelukken gebeuren. Gebruikers zouden hulp nodig hebben om af te kicken, maar als ze clean zijn kunnen ze een normaal leven starten.

Maar ik vind het wel goed geweest met dit gepraat. Het gaat nergens over en leidt nergens toe. Je bent erg vaag en dit soort vraag-en-antwoordspelletjes leveren niets op.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 29 dec 2012 09:41

@Kvinna

Als je dit hele topic gelezen zou hebben, dan zou je zien dat dat ook mijn doel is. Geen drugs meer....

Ga je nou lopen blazen als een wilde kat???

Nu ja, blaas maar!;)

Ik ben tegen drugs, en wil alle drugs het land uit.

Hartelijke groet

Kvinna
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Kvinna » 29 dec 2012 10:00

xsidd schreef:@Kvinna

Als je dit hele topic gelezen zou hebben, dan zou je zien dat dat ook mijn doel is. Geen drugs meer....

Ga je nou lopen blazen als een wilde kat???

Nu ja, blaas maar!;)

Ik ben tegen drugs, en wil alle drugs het land uit.

Hartelijke groet

Een reactie als deze is dus precies wat ik bedoel. Je leest niet wat ik schrijf, je reageert er niet op maar met vage vraagjes en veel knipoogjes roep je wat in de rondte en geef je jezelf gelijk. Zo discussiëren is geen discussiëren. Tabéh.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 29 dec 2012 10:30

@Kvinna

Ik heb gelezen wat je schreef gelezen, en heb inhoudelijk gereageerd. Dat ik vragen stel, is om anderen bewust te maken van iets...
Ik weet niet of je het in de gaten hebt.... Maar je stelt nu iets wat niet klopt... Zoveel knipoogjes naar jou toe???

Vraagjes? Ik denk dat jij niet op zulke vragen komt...

Als je niet tegen argumenten op kan, is het eerlijker omdat gewoon toe te geven i.p.v. de ander proberen naar beneden te halen...

Tabee:)
Laatst gewijzigd door xsidd op 29 dec 2012 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 29 dec 2012 11:01

xsidd schreef:Hoi allemaal,

Iedereen denk onbewust dat men de zuivere waarheid weet, en ondertussen... Als je je zo opstelt, sta je niet meer open voor een andere zijn of haar mening. Dit is mijn mening. Ik maakte deze fout...

Dat is geen verleden tijd :lol: gezien je vorige postings.

Ik dacht dat het over de Waarheid ging, bestaat er waarheid in deze wereld, nee...dus daarover een discussie voeren is volkomen vruchteloos.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 29 dec 2012 11:02

Er is dus geen waarheid en geen leugen, maar de weg is onomkeerbaar.
En dat is het trieste van dergelijke gebeurtenissen in de samenleving.

We zien als Bijbelgetrouwe christenen dat het net zich sluit om deze zondige afgevallen wereld en dat de problemen zich op alle fronten toespitsen.
Wat je ook doet in de wetgeving, de samenleving is zo krom en verdraaid en dat zal alleen maar toenemen.
De wereld verbeteren is danook niet onze opdracht.

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 29 dec 2012 11:10

Wilsophie schreef:Er is dus geen waarheid en geen leugen, maar de weg is onomkeerbaar.
En dat is het trieste van dergelijke gebeurtenissen in de samenleving.

We zien als Bijbelgetrouwe christenen dat het net zich sluit om deze zondige afgevallen wereld en dat de problemen zich op alle fronten toespitsen.
Wat je ook doet in de wetgeving, de samenleving is zo krom en verdraaid en dat zal alleen maar toenemen.
De wereld verbeteren is danook niet onze opdracht.

:jaknikken: :)nico

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 dec 2012 11:16

Gisteravond viel ik midden in cafe Tinto en daar hoorde ik de uitspraak:
God moet weg uit onze samenleving. Geloof wordt iets persoonlijk, voor in de privésituatie.
Dat hoor je dus inderdaad vaak: iedereen mag geloven wat hij wil, maar val mij er niet mee lastig.

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 29 dec 2012 11:26

schelpje3 schreef:Gisteravond viel ik midden in cafe Tinto en daar hoorde ik de uitspraak:
God moet weg uit onze samenleving. Geloof wordt iets persoonlijk, voor in de privésituatie.
Dat hoor je dus inderdaad vaak: iedereen mag geloven wat hij wil, maar val mij er niet mee lastig.

Precies op internet kom ik heel wat tegen wat deze uitspraken onderbouwen. :shock:
En het gaat niet over een god, maar over God, de Bijbelse God, die moet verdwijnen, er moet een andere god voor in de plaats komen.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 29 dec 2012 11:34

@Schelpje

Ik waardeer je mening, maar ik ben het er niet mee eens...

Doe het goede en verbeter de wereld. Ik begin bij mezelf. Wees een licht, en doe wat goed is. Zo kunt u het kwade overwinnen!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 29 dec 2012 11:46

schelpje3 schreef:Gisteravond viel ik midden in cafe Tinto en daar hoorde ik de uitspraak:

hear hear!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Terug naar “[Religie] - Open forum”