q
uote="Thijs11"
Ik heb me ook tijden lang opengesteld voor God, ik ging er van uit dat God bestaat en hoopte dat er iets zou gebeuren wat mij overtuigde maar dat is nooit gekomen.
Niemand kan tot God komen, alleen door Jezus, Hij is de bemiddelaar.
Echt, geloof me. Ik heb het geprobeerd maar ik heb nooit een teken van God of iets goddelijks daarin meegemaakt.
Waarom zou God jou een teken moeten geven Thijs... wat is jouw doel daarmee.
En als je dan een teken zou krijgen zou je je dan volledig overgeven aan Hem?
Ik denk niet dat je een teken moet vragen, gewoon zijn woord aanvaarden als de waarheid,
dat is wat God wil.
Als je dat van me aan wilt nemen dan begrijp je de atheïst misschien wat beter.
Het uitgaan van onwil bij ongelovigen zal de kloof tussen gelovigen en ongelovigen alleen maar groter maken en zo zal de boodschap van de bijbel alleen maar minder gehoord worden en dat lijkt mij niet de bedoeling toch?
De boodschap, het goede nieuws wordt nog dagelijks gehoord en aanvaard door mensen. vergis
je niet.
En ik geloof je dat je geprobeerd hebt God te zoeken, maar je hebt het op de verkeerde manier
gezocht.
Zelf heb ik lang geleden eens een gebed uitgesproken, door het lezen van een boek, er gebeurde
een jaar lang helemaal niks, maar na dat jaar kwam kan ik zeggen dat God mij heeft aangenomen
als Zijn kind, zoals wij dat zeggen, en mag ik dat al een lange tijd zijn, maar de weg is door Jezus
Hij alleen heeft alles gedaan zodat wij tot God kunnen komen en ons kunnen verzoenen met God.
m.v.g.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.