De onzinnigheid van je eigen bewering ontgaat je:
a. in veel bijbelboeken wordt niet gesproken over de auteur van het boek;
b. de datering die jij noemt sluit de stelling dat een gedeelte van Jesaja tijdens de babylonische ballingschap is geschreven niet uit, daar de ballingschap ruim voor 150 BC was beëindigd;
c. je stelling dat Genesis dooor 1 persoon is geschreven, is een gebrek aan kennis aan jouw zijde, ter vergelijking Deuteronomium is een boek dat het werk is van verschillende schrijversgeneraties*
Noem jij nu maar argumentatie, of weerleg mijn bewering ik ben benieuwd, of herlees mijn post nog eens jij begrijpt het niet helemaal, of je wil het niet begrijpen.
De critici hebben alleen als argumentatie dat zij profetie niet geloven, 150 bc stond al vast dat Babylon verwoest zou worden, wat ook het geval bleek, en dan heb ik het nieteens over de profetie omtrent Jezus.
dat kan maar we hebben het nu even over Jesajain veel bijbelboeken wordt niet gesproken over de auteur van het boek;
de datering die jij noemt sluit de stelling dat een gedeelte van Jesaja tijdens de babylonische ballingschap is geschreven niet uit, daar de ballingschap ruim voor 150 BC was beëindigd;
Nogmaals lees mijn post als jij gelijk hebt wordt het probleem voor jou/jullie groter
de ballingschap was 537 ten einde niet later, hoe kom je daarbij of geef een reden.nogmaals voor de komst van Jezus stonden profetie vast
c. je stelling dat Genesis dooor 1 persoon is geschreven, is een gebrek aan kennis aan jouw zijde, ter vergelijking Deuteronomium is een boek dat het werk is van verschillende schrijversgeneraties*
je zal dat moeten beargumenteren, niet alleen maar roepen.