Chaya schreef:Commando-opleiding is i.i.g. niet voor watjes.
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik vind het eerlijk gezegd voor vrouwen minder geschikt.
Niet qua doorzettingsvermogen, maar meer fysiek.
Dat is inderdaad wat ouderwets.

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Chaya schreef:Commando-opleiding is i.i.g. niet voor watjes.
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik vind het eerlijk gezegd voor vrouwen minder geschikt.
Niet qua doorzettingsvermogen, maar meer fysiek.
Mortlach schreef:Dat is inderdaad wat ouderwets.Ik moet bij dit soort dingen altijd denken aan de eerste vrouw in een van de elite korpsen van de landmacht van de VS - ik weet even niet meer precies welke, ze hebben er zo veel. Enfin, als laatste 'proef' om te slagen moesten ze 40 km lopen met volle bepakking. Een van haar collega's (een man) valt en breekt zijn enkel. En deze dame tilt die man op haar schouders en loopt er mee naar de eindstreep. Ik zou echt niet tegen die vrouw durven zeggen dat ze niet geschikt is.
Chaya schreef:Ik bedoelde meer allerlei praktische vrouwenzaken, zoals het plassen en het verwisselen van maandverband, haren kammen, e.d.
Haaibaai schreef:Maar hoe kijkt men TV in het jaar AD 2021.
Het enige mooie van dit jaar tot nu toe was de rechtstreekse TV uitzending van de begrafenis van die prins uit Engeland.Wel een koude en kille uitvaart zonder enige warmte en troost.
Maar geef het volk brood en spelen en dat doet de TV dan blijven ze dom en rustig en de pluchplakkers kunnen hun gang gaan ................ niet dus.... zie nu het debat in de 2e kamer.
Erik1960 schreef:Ik kijk amper tv (en als ik kijk is dat vaak vanaf m'n iPad). Ik heb die uitvaart niet gezien. Maar ik heb dit jaar toch wel een paar mooie dingen gezien hoor:
-de film '45 years' op de Belgische tv
-de film 'de beentjes van st. Hildegard' op 27 april jl; als je kunt, zeker terug kijken
-de winst van Max Verstappen 2 weken geleden
-de documentaire 'in de ban van de bom' van Frans Bromet over Frits Veerman, de klokkenluider die de grote atoom-spionagezaak bij Urenco aan het licht bracht. Door die spionage beschikken Noord-Korea en Iran nu over kerntechnologie 'made in Holland'.
Marnix schreef:Mooi ja, alleen die laatste niet gezien. Ik zie heel veel mooie dingen op tv
Erik1960 schreef:Het werk van Frans Bromet staat op eenzame hoogte… vind het altijd verbazingwekkend hoe dicht hij bij mensen weet te komen.
Chaya schreef:Dat is niet helemaal waar Erik. Heb je nooit naar Kijken in de ziel gekeken? Ik vind Coen Verbraak werkelijk fantastisch.
StillAwake schreef:Was "De beentjes van St Hildegard" de moeite waard? Ik kon altijd enorm genieten van de humor van Finkers, als ik vanavond tijd heb zal ik m eens aanzetten!
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten