Faramir schreef:Mag toch hopen dat iemand mij even een kogel door het hoofd wil jagen alvorens de brandstapel aan gaat. Dat stukje genade kan er hopelijk wel voor af
Nee hoor niks van dat soort sentimenten.
Wie niet horen wil moet maar voelen.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Faramir schreef:Mag toch hopen dat iemand mij even een kogel door het hoofd wil jagen alvorens de brandstapel aan gaat. Dat stukje genade kan er hopelijk wel voor af
Spreeuw schreef:Dat is toch niet zo moeilijk? De kerk regeert over het land. Dat zou er m.i. heel wat beter uitzien. Abortus en euthanasie worden afgeschaft. De zondag wordt geheiligd (d.w.z. geen winkels open op zondag e.d.). Iedereen moet verplicht lid worden van de kerk. Dan zou Nederland er een stuk beter uitzien.
Als ik dit schrijf, zullen er wel tegenreacties komen, maar die neem ik voor lief. Ik zou tegen diegenen willen zeggen: u kunt erop tegen zijn, maar het is uiteindelijk voor uw eigen bestwil.
Mortlach schreef:
Verdrink jij eens in je eigen haar.
Mortlach schreef:Hahaha, nou, daar maak je me bang mee hoor. Liever voor eeuwig verloren dan een hemel waar jij ook bent.
Spreeuw schreef: De kerk regeert over het land. Dat zou er m.i. heel wat beter uitzien. Abortus en euthanasie worden afgeschaft. De zondag wordt geheiligd (d.w.z. geen winkels open op zondag e.d.). Iedereen moet verplicht lid worden van de kerk. Dan zou Nederland er een stuk beter uitzien.
Als ik dit schrijf, zullen er wel tegenreacties komen, maar die neem ik voor lief. Ik zou tegen diegenen willen zeggen: u kunt erop tegen zijn, maar het is uiteindelijk voor uw eigen bestwil.
Spreeuw schreef:Dat is toch niet zo moeilijk? De kerk regeert over het land. Dat zou er m.i. heel wat beter uitzien. Abortus en euthanasie worden afgeschaft. De zondag wordt geheiligd (d.w.z. geen winkels open op zondag e.d.). Iedereen moet verplicht lid worden van de kerk. Dan zou Nederland er een stuk beter uitzien.
Wim2600 schreef:Strak plan, Spreeuw. Ga je dan ook de doodstraf invoeren voor wie zich weigert te onderwerpen aan 'de kerk', naar analogie met de andere religieuze dictaturen?
Ik mag hopen dat je dit soort waanzin niet echt meent... anders ben je wat mij betreft rijp voor een instelling.
mealybug schreef:Gewoon terug naar de jaren van de middeleeuwse pauzen en Calvijn, hoor.
Zo ging dat toen ook, toch?
Dat is alles wat Spreeuw wil.
Wim2600 schreef:
Is er nog een plekje vrij daar in Zuid-Afrika?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten