Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
sponsy schreef: Keith Green- Asleep in the light
sponsy schreef:(...) Astraal reizen, remote-viewen, zielen-resetten(zijn lichtengelen gaven opdracht om zwarte demonen te vernietigen) (...)
(...) Astraal reizen, remote-viewen, zielen-resetten(zijn lichtengelen gaven opdracht om zwarte demonen te vernietigen) (...)
Waarom haakt iedereen altijd af als er rotte appels in het spel zijn? ik zou zeggen, zoek de goede appels en leer ervan.gravo schreef:Zonde van je tijd. In de meeste gevallen..
Ben erg benieuwd wat je met "het" bedoeld. Een ding weet ik zeker.. het 'spirituele' LIJKT veel aantrekkelijker dan wat men KENT van de kerk! Ik wil wedden; 90% van de Nederlanders ziet christendom als dood & saai geloof, als religie waarvanuit oorlogen voortkomen zoals in de beeldenstorm. Maar als je leest wat de vruchten van de Geest zijn, dan zou het LEVEN er dus af moeten spatten (vanuit vertrouwen in God)! Niet een leven met entertainment, maar een leven met Vreugde (ondanks de lautering). Als Christen zou je niet onopgemerkt door het leven kunnen gaan.gravo schreef:Je maakt het belangrijker dan het is.
Openbaring 3 schreef:15 Ik weet wat u doet, hoe u niet koud bent en niet warm. Was u maar koud of warm!
16 Maar nu u lauw bent in plaats van warm of koud, zal ik u uitspuwen.
Kvinna schreef:Ik vind het eigenlijk vooral eng dat Sponsy zich zo in dit soort dingen zit te verdiepen. Zelfs op die forums leest.
Je moet wel oppassen, demonen en zo bestaan en je moet er vooral ver vandaan bij blijven, niet er zoveel mogelijk over lezen en kijken.
sponsy schreef:Bizar verhaal, getuigenis uit Amerika;
Een vrouw ziet dat op een plantsoen planten verwijderd worden, en vroeg of ze die planten mocht hebben. Nadat ze de planten thuis had geplant begon de demonen activiteit.
Fijn om te zien Tom Fischer(Christen) in de wereld van het paranormale een(de!) uitkomst bied.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 25p_5UWMHs
Als jij denkt dat dit onzin is, dan vraag ik me af of je de Bijbel uberhaupt serieus neemt. Neem bijvoorbeeld:juliavdweerdhof schreef:dit soort dingen zijn regelrechte onzin
Matteüs 8 schreef:31 De boze geesten smeekten Hem en zeiden: Indien Gij ons uitdrijft, laat ons dan in de kudde zwijnen varen.
32 En Hij zeide tot hen: Gaat heen! Zij voeren uit en gingen in de zwijnen; en zie, de gehele kudde stormde langs de helling de zee in en zij kwamen om in het water.
Je komt er zomaar niet los van kennelijk.
Je zou bijna zeggen dat ze ervan bezeten is..
Erover lezen is nog niet exact hetzelfde als spiritisme uitvoeren..Ik vind het eigenlijk vooral eng dat Sponsy zich zo in dit soort dingen zit te verdiepen. Zelfs op die forums leest.Je moet wel oppassen, demonen en zo bestaan en je moet er vooral ver vandaan bij blijven, niet er zoveel mogelijk over lezen en kijken.
sponsy schreef:In Jakobus staat letterlijk, als er iemand ziek is binnen de gemeente, laat oudsten bij hen komen, en de zieke zal genezen. Ik vraag me met klem af op basis waarvan de titel 'oudsten' vandaag de dag gehanteerd wordt. Als zij ook oh zo bang zijn en/of denken dat ziekte een les van Hem is (en dus God niet als God zien).. wat is er dan van Zijn gemeente over? (Weet dat zelfs Jezus een 2e keer de hand op legde voor complete genezing Mark 8:23)
irmo schreef:Ik heb wel eens een echte uitdrijving meegemaakt, en die gaat zeer zeker niet zo.
Mortlach schreef:
Ik ben dan weer cynisch genoeg om te denken dat je nog nooit een echte uitdrijving hebt meegemaakt - simpelweg omdat die niet bestaan!
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten