@Mortlach
Je begrijpt toch wel dat er grenzen zijn? Of wil je ontkrachten wat ik zeg?
Nu ja...
Groet
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
mohamed schreef:Ik denk niet dat Einstein het tegenbeeld van Jezus is, ik heb eerder de indruk dat het iemand met een gemiddeld IQ was die postuum de hemel is ingeprezen vanwege een theorie die relatief weinig voorstelde.
Trajecto schreef:Ik maak me toch sterk dat een natuurkundige en hoogleraar toch wel een hoger IQ heeft dan het gemiddelde.
Maar ja wie ben ik
xsidd schreef:@Mortlach
Je begrijpt toch wel dat er grenzen zijn? Of wil je ontkrachten wat ik zeg?
Nu ja...
Groet
mohamed schreef:Ik denk niet dat Einstein het tegenbeeld van Jezus is, ik heb eerder de indruk dat het iemand met een gemiddeld IQ was die postuum de hemel is ingeprezen vanwege een theorie die relatief weinig voorstelde.
Trajecto schreef:Ik maak me toch sterk dat een natuurkundige en hoogleraar toch wel een hoger IQ heeft dan het gemiddelde.
Maar ja wie ben ik
Mortlach schreef:Ach, het was een kans om een grapje te maken met het begrip 'relatief'...
Dankzij Einstein is de totale kijk op tijd en ruimte op de schop gegaan. Als je dat weinig vindt voorstellen, heb je wel bijzonder hoge verwachtingen.
xsidd schreef:@Mohamed
Je zegt dat je in een staat woont van vrede... Welke staat bewoon je?
Mortlach schreef:Ach, het was een kans om een grapje te maken met het begrip 'relatief'...
Dankzij Einstein is de totale kijk op tijd en ruimte op de schop gegaan. Als je dat weinig vindt voorstellen, heb je wel bijzonder hoge verwachtingen.
Trajecto schreef:grapjes heb je soms niet in de gaten.
xsidd schreef:Ik heb het over zware drugs,. Niet over koffie...
Nee, ik ben er van overtuigd dat het een deel van de economie is, en als men alle drugs zou aanpakken hier in Nederland, dan zou de economie ontwricht worden, en dat is ook een reden dat men de complete drugshandel niet aanpakt.
Je mag nog een hele tijd wachten op rustige onderbouwende onderbouwing, maar die zal er niet komen van mij af;)
Mortlach schreef:Betaal jij BTW over je cocaïne dan?
Katlheen schreef:Sinds wanneer maken drugs onderdeel uit van het normale economische verkeer? Alsof de economie zou instorten als je alle drugs zou aanpakken. Vergeet niet dat de overheid fors kan bezuinigen als alle criminaliteit die gepaard gaat met drugs, ineens wegvalt. En het drugsverkeer telt nu niet mee voor de economie, dus als je die aanpakt, verandert er per saldo niets. Loze argumenten naar mijn mening om te roepen dat de economie in zou storten als alle drugs worden aangepakt.
hettys schreef:Je moet goed kunnen liegen om nog harddrugs het land in te krijgen...![]()
Maar liegen is wel een onderdeel van het sociale verkeer tussen mensen: Iedereen liegt af en toe. De één wat meer dan de ander.
"Wat vind je van mijn nieuwe jas" ??? "spuuglelijk .... "???
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten