ik ben totaal niet open-minded.
Het zit gewoon niet in mijn karakter. Denk niet dat het iets met mijn opvoeding te doen heeft.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Joannah schreef:ik ben totaal niet open-minded.
Het zit gewoon niet in mijn karakter. Denk niet dat het iets met mijn opvoeding te doen heeft.
elbert schreef:Ik denk dat ik net als de meeste mensen selectief open-minded ben.
Mortlach schreef:elbert schreef:Ik denk dat ik net als de meeste mensen selectief open-minded ben.
Dat is ook een leuke manier om het te omschrijven. Maar je hebt uiteraard gelijk hoor, ik ben ook bijzonder closed-minded als het gaat om zaken als Neonazisme of iets dergelijks.
maboc schreef:Mortlach schreef:elbert schreef:Ik denk dat ik net als de meeste mensen selectief open-minded ben.
Dat is ook een leuke manier om het te omschrijven. Maar je hebt uiteraard gelijk hoor, ik ben ook bijzonder closed-minded als het gaat om zaken als Neonazisme of iets dergelijks.
Dat is wat ik een aantal posts terug bedoelde met 2 soorten open-minded.
In het geval van neonazisme wil ik wel graag weten wat deze lieden denken/doen. Uiteraard omarm ik hun gedachten goed niet. Maar ik zou graag hun (verwrongen) wereldbeeld begrijpen.
Joannah schreef:maboc schreef:Mortlach schreef:
Dat is wat ik een aantal posts terug bedoelde met 2 soorten open-minded.
In het geval van neonazisme wil ik wel graag weten wat deze lieden denken/doen. Uiteraard omarm ik hun gedachten goed niet. Maar ik zou graag hun (verwrongen) wereldbeeld begrijpen.
Dat komt voort uit het idee dat ze beter zijn dan anderen.
precies hetzelfde als bij de Islam, ook een politiek systeem, wat wereldoverheersing zoekt.
Joannah schreef:Dat komt voort uit het idee dat ze beter zijn dan anderen.
precies hetzelfde als bij de Islam, ook een politiek systeem, wat wereldoverheersing zoekt.
Optimatus schreef:Waarschuw even als dat Bergambacht, Berkenwoude of Schoonhoven is...
Mortlach schreef:elbert schreef:Ik denk dat ik net als de meeste mensen selectief open-minded ben.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 178 gasten