Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
ineke-kitty schreef:neem me niet kwalijk Schelpje, je hebt gelijk.
hierbij mijn excuus.
Wilsophie schreef:Vind je het nu klasse om woorden als goeroe en onzin te gebruiken?
Wilsophie schreef:De omschrijving van het Bijbels Wereldbeeld is zeker om te lachen, want domme mensen lachen altijd , maar noch de visie van Het Wereldbeeld nog de visie van de getalssymboliek is toe te schrijven aan deze broeder want dan ben je slecht en heel eenzijdig en bekrompen geinformeerd.
Wilsophie schreef:Maar ik vind het genoeg zo. En luister beste man, ik ben 66 jaar en de tijd dat ik alles slikte is voorbij.
Maar gelukkig ben ik nog steeds goed gelovige zoals veel oudere mensen en dat is geen slechte eigenschap.
Wilsophie schreef:Het spreekt nog over het aanwezige vertrouwen wat gister een oude man zei op "Opsporing Verzocht" en in elkaar werd geslagen door lichtgetinte medelanders.
Blijkbaar zijn minder lichtgetinten de zelfde mening toegedaan: "Dat oude mens slikt alles", die kunnen we wel pakken.
Wilsophie schreef:Die loopt achter een sekte aan en is niet goed snik.
Geheel tot je dienst hoor , maar "ik ben een Koningskind door de Vader bemind." En ik wens je toe dat je dit ook kunt zeggen, dan kunnen we ongetwijfeld bepaalde Waarheden delen. En ik wilde het hierbij laten.
ineke-kitty schreef:Iedereen weet toch ook dat de Franse, Spaanse, en Italiaanse taal afgeleid is van de Latijnse taal?
Tenminste ik neem aan dat iedereen die een van deze talen heeft gestudeerd dat weet.
En Ik weet het weer van mijn dochter, die Franse Taal en letterkunde heeft gestudeerd.
ineke-kitty schreef:Mortlach.
En DUS????
Grieks was in de tijd van de Here Jezus inderdaad de WERELDTAAL.
Wel , DAT zegt mij genoeg.
ineke-kitty schreef:StillAwake
" kuisbeinvloeding" . Leg eens uit.
ineke-kitty schreef:StillAwake
Nee, het is de taal van God heb ik gezegd, en die taal heeft niets met de taal van deze wereld te maken, die onder de heerschappij van de satan ligt.
Vast niet het Hebreeuws in de vorm zoals we nu kennen, maar het heeft wel degelijk een Semitische oorsprong. De achterkleinzoon van Sem was Heber, en naar hem is ook de Hebreeuwse taal vernoemt.StillAwake schreef:In jouw optiek is het Hebreeuws dus ook de WERELD-taal geweest.
I rest my case.
jaapo schreef:blijf ik nog steeds bij mijn mening: of een dikker touw door het oog van de naald, of de kameel door het stadspoortje De Naald.
jaapo schreef:blijf ik nog steeds bij mijn mening: of een dikker touw door het oog van de naald, of de kameel door het stadspoortje De Naald.
Cicero schreef:Jammer dat je dergelijk historische blunders blijft aanhangen nadat ze voldoende weerlegd zijn.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 321 gasten