Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Mortlach schreef:Even voor de duidelijkheid: ik zeg zeker niet dat de manier waarop ik omga met sociaal onwenselijk gedrag in mijn entertainment voor iedereen geschikt is. Zeker voor jongere kinderen niet, maar daar zijn leeftijdskeuringen voor. En trouwens, als je naar tekenfilms als Tom en Jerry kijkt, vol "komisch geweld", dan is ook die lijn niet absoluut.
schelpje3 schreef:Zo te zien aan je voorkeur, is het kind in jou nog volop aanwezig
anitaj schreef:En mijnenveger is mijnen opruimen, niet neerleggen:). Je moet het blijkbaar vaker doen.
anitaj schreef:Heb je wel eens gehoord van onderzoeken dat dit soort games je gedrag kan beïnvloeden? Hoe komt het denk je dat er van die idioten zijn die scholen binnenstappen en daar kinderen neermaaien? In de Bijbel staat dat je niet mag moorden. Dat geldt denk ik niet zo goed in een game.
Mortlach schreef:Mijn Wii stond al een hele tijd stof te verzamelen, dus heb ik 'm maar cadeau gedaan aan mijn neefje voor zijn 7e verjaardag. Hij is er geloof ik wel blij mee
Mortlach schreef:Mijn Wii stond al een hele tijd stof te verzamelen, dus heb ik 'm maar cadeau gedaan aan mijn neefje voor zijn 7e verjaardag. Hij is er geloof ik wel blij mee
maboc schreef:(zoek gewoon niet op jonge poesjes als je foto's van huisdieren zoekt. Daar heb je geen filter voor nodig maar een brein)
Speedy schreef:Mortlach schreef:Mijn Wii stond al een hele tijd stof te verzamelen, dus heb ik 'm maar cadeau gedaan aan mijn neefje voor zijn 7e verjaardag. Hij is er geloof ik wel blij mee
Zo iemand ken ik ook. Die zegt tegen mij wil je een wii hebben? Ik zeg "ja, leuk". Zegt hij "dan neem ik hem de volgende keer mee". Ik vertel het aan mijn vrouw en die zegt "hee wat leuk" ......... na een dag ..... valt het muntje "hebben we daar niet een TV-scherm voor nodig?" (Kijkt vervolgens rond in de kamer .... en op zolder) ...... "hmm, wij hebben geen TV-scherm".
Toch maar even gebeld dat hij iemand anders blij moest gaan maken.
Spons schreef:Mortlach schreef:Mijn Wii stond al een hele tijd stof te verzamelen, dus heb ik 'm maar cadeau gedaan aan mijn neefje voor zijn 7e verjaardag. Hij is er geloof ik wel blij mee
cultuurbarbaar.. Zelda, Metroid Prime. Trauma center, Resident Evil , Super mario Galaxy, Super Mario Bros.... tsssss
schelpje3 schreef:Kleine moeite toch om daar een goedkoop scherm voor aan te schaffen ?
Geen kabelaansluiting, geen tv ontvangst mogelijk.
2e hands kosten die dingetjes bijna niks.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten