overigens die nullen invoegerij van evos maakt zoal weinig indruk
Je doet nu net alsof ze dat volkomen willekeurig doen wanneer dat toevallig goed uitkomt. Natuurlijk is dat niet zo. Daar is altijd een goede reden voor en echt niet "omdat onze ideeën anders niet kloppen".
schreef Mortlach
Dat denk ik ook wel, alleen zijn ze vanaf het begin niet juist aan het extrapoleren, niet van de 6/7000 jaar schepping, die te controleren is
Wist je dat er op een gegeven moment een wat genante situatie was ontstaan, er werd namelijk onderzoek gedaan naar de leeftijd van de Aarde en onafhankelijk door anderen ook naar de leeftijd van het universum. En wat bleek nou: de Aarde was ouder dan het universum, iets wat overduidelijk niet kan, maar dat was toch echt de conclusie op dat moment. Natuurlijk was dat voornamelijk aanleiding voor beter onderzoek (en het universum bleek gelukkig wat ouder dan de Aarde).
Met een oude aarde heb ik geen probleem zoals je weet, het is misschien mogelijk om op correcte data te komen. wel heb ik weleens voorbeelden gelezen van een meting door verschillende geleerden op een object waarbij een verschil was van enige honderden tot meer dan 1000 jaar.
Ze praten elkaar ook veel na Mortlach, voor mensen die echt onderzoeken heeft het geen enkele indruk. en dat geld kan ook een reden zijn om niet toe te geven dat ze het fout hebben, onderzoeks beursen en en dergelijke, nee ook die wetenschappers zijn niet dom of bewust met een complot bezig, dat geloof ik ook niet, daarin kan ik met je meegaan.
schreef Antoon
Echt, niemand wordt onderzoeker voor het geld. Ik ken toevallig wat mensen aan beide zijden (de onderzoekers die geld willen én de commissies die het geld toewijzen) en de concurrentie is moordend.
schreef Mortlach
Wat ik ook bedoel is dat er een jarenlang onderzoek is geweest naar mutatie door fruitvliegjes, dat zal miljoenen gekost hebben en het resultaat was 0 voor de geleerden.
schreef AntoonMaar kijk Ik ben dan maar een prive onderzoeker, maar veeg wel de vloer aan met veel academische boeken en standpunten over chronologie ,
Nou, nee. Jij ontkent gewoon op basis van niet-wetenschappelijke uitgangspunten, dat is wat anders.
schreef Mortlach
Ik ga anders van de meest ultieme bronnen uit bronnen waar hedendaagse geleerden in chronologie ook uitgaan, maar zij passen het aan aan hun naturalistisch wereldbeeld, ik hoef de bronnen niet aan te passen,
schreef Antooneen studie waar ze ook meer dan 100 jaar over gedaan hebben, je stelling over 150 jaar onderzoek, en dan niet te weerleggen is niet altijd helemaal waar
schreef MortlachIk had het over evolutie/genetica in het algemeen.
Klopt maar ook in de weten schap die aan evolutie doet of debet is hebben de creationisten en scheppingsgelovigen ook die bron.
beiden met een andere bril
schreef Antoonin die 150 jaar zijn er overigens geen bewijzen voor evolutie gevonden, wel geeft het fossielen verslag duidelijk aan dat de bijbel gelijk heeft de fossielen zogenaamd miljoenen jaar oud verschillen in niets van hoe het nu is, ik heb je aleens images laten zien
heesters bomen struiken insecten dieren planten , noem maar op geen spoor van evolutie.
Ja, weet je nog dat ik toen zei dat je echt wel verschil zag en dat de experts die elke milimeter meten en vergelijken die verschillen echt wel zien. Maar kom gerust eens met een voorbeeld van een dinosaurus met een modern zoogdier in zijn bek. Je zou namelijk verwachten dat die gewoon zouden bestaan als alles door elkaar heeft geleefd. Maar nee, we vinden alleen dino's die andere dino's eten, en zoogdieren die zoogdieren eten, maar nooit een combinatie. Zouden ze elkaar gewoon niet lusten?
Er zijn anders genoeg redelijke voorbeelden bij. maar welke maatstaf leg je aan, daar gaat het ook om.