antoon schreef:Flight jouw mening is in iedergeval niet de mening van een aantal belangrijke evolutionisten die bevindingen op papier stellen.
Laat maar zien Antoon! Welke 'evolutionisten' hebben wat precies gezegd en waar en in welke context hebben ze dat gezegd? Naam en rugnummers Antoon!
antoon schreef:De fossielen weerleggen de evolutie dat kan een blind paard zien
Ehhh, niet volgens de wetenschappers zelf.
Bijvoorbeeld http://evolution.berkeley.edu/evolibrary/article/lines_02...een site opgezet door 1 van werelds meest vooraanstaande universiteiten laat een heel ander geluid horen dan jouw onzin. Een site waar een leek zoals jij Antoon heel veel van kan leren.
Of heb je liever een boek? Deze kan ik je aanraden: Evolution: 'What the Fossils Say and Why It Matters' van geoloog en paleontoloog Donald R. Prothero. De beste man zal wel weten waar hij over praat me dunkt.
antoon schreef:ik weet niet eens wie die beste man is nogmaals meningen van geleerden of zij nu duidelijk of niet duidelijk zijn of zij nu voor of tegen evo zijn is niet helemaal relevant voor mij resultaten daar gaat het om
Je weet niet wie het is...maar je haalt zijn verhaal (of eerlijker: stukken uit zijn verhaal die je religieuze dogma goed uitkomen) wel aan in eerdere reacties. Wat een zwaktebod Antoon, wat een zwaktebod!
Resultaten daar gaat 't om??? Welke resultaten precies Antoon? Een willekeurige bibliotheek van een willekeurige universiteit staat werkelijk bol van resultaten...in boeken en wetenschappelijke tijdschriften. Laten die allen nu geen enkel probleem zijn voor de ET. Of bedoel jij met 'resultaten' de creationistische waanideeën die in zoveel mogelijk hoofdjes moet worden gepompt...je weet wel 'lying for jesus'.
Antoon...leg nu eens klinklaar, onderbouwd, beargumenteerd en voorzien van links uit waarom fossielen de ET zou falsificeren. En als je toch bezig bent...doe hetzelfde met waarom mutaties niet mogelijk zijn volgens jou.