islam is de antichrist

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

RogierV
Kapitein
Kapitein

Re: islam is de antichrist

Berichtdoor RogierV » 06 jun 2011 12:57

de profeet mohammed....goede vruchten....geef mij een teiltje

Dus wat die Moslims in Rwanda deden was nog niet Christelijk genoeg voor je?

Ik begin dit wel een beetje abject te vinden zo ondertussen. Elke mogelijkheid om te ontkennen dat Christenen ook mensen zijn word hier aangegrepen.
Bovendien vind ik het getuigen van een zeer slecht ontwikkeld empatisch vermogen.

Je zal maar niet kunnen lezen en schrijven, dan moet iemand je dus het betreffende heilige boek uitleggen. Daar gaat het altijd mis. Omdat mensen zich danrealiseren dat ze een machtsmiddel in handen hebben. De pleibeanen worden hier dan het slachtoffer van de Patriciers zoohoo dat klinkt bekent. Het bleek (zoals mijnvriend Socrates al aangaf) Dat als je de plebs goed onderwijst en ze een eerlijke kans geeft in het leven. Ze veel midner vatbaar zijn voor mensen zoals Hitler, Ayatolalah khomeni en anderen die vernatwoordelijk zijn voor dit soort gekkigheid. Simpel gezegd waren dit figuren die intelligent genoeg waren om het aanzienlijk kleinere itellect van hun medemens te misbruiken.
Laatst gewijzigd door RogierV op 06 jun 2011 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Bratskikh, narudov soyuz vekovoy!

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 06 jun 2011 13:04

Blijkbaar is de realiteit te hard voor het schaapje. Wellicht dat het zwart-wit-beeld door mijn vorige posting teveel in één keer werd ingekleurd of wellicht dat de wereld net iets meer kleur kent dan schaapje aan kan? Misschien dat het schaapje zelf eens achter zijn pc'tje vandaan kruipen om dergelijke plaatsen eens te bezoeken. Wellicht dat het dan een teiltje mee moet nemen, daar het simpele maagje wellicht niet tegen zoveel realiteit bestand is.

Maar misschien had schaapje graag gezien dat juist in die moskeeën een bloedbad was aangericht, opdat schaapjes beeld over moslims nog een keer bevestigd zou worden, opdat het in zelfgenoegzaam eigen gelijk kan wentelen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 06 jun 2011 13:12

meribel schreef:met als vredelievend sluitstuk de kruisiging van hun eigen Verlosser.... ](*,)

Wat wil je daarmee zeggen? Het waren geen volgers van de Here Jezus die hem wilden kruisigen.

meribel schreef:het is niet relevant, voor mij zijn alle andere godsdiensten,religies of levensovertuigingen dan het christendom vals,

Iets dat je kunt bewijzen is altijd relevant.

meribel schreef:beetje flauwe opmerking,

Wat is flauw? Het is niet flauw om te waarschuwen tegen het volgen van satansknecht Mohammed.

meribel schreef:eentje terug dan maar:
ben jij er zeker van dat de Satan je niet op een verkeerde manier laat evangeliseren waarmee je alle moslims juist wegjaagt van het evangelie ipv dat ze ware liefde leren kennen?

Wat is verkeerd? Moet je gaan huichelen tegenover moslims? Is dàt liefde? Een vreemde opvatting over liefde heb jij dan.

meribel schreef:Eerlijk gezegd vind ik het fijn dat er zoveel moslims naar nederland komen ( ik meen dat oprecht ) , want in arabische landen is het ontzettend moeilijk te evangeliseren ( ondanks dat de MERF hele goede dingen doet! ) en hier in Nederland kunnen ze allemaal vrij het Evangelie horen. Ik zie dan ook Gods hand in de immigratie van moslims en probeer zoveel mogelijk contacten aan te knopen! Welkom iedereen, welkom!

Als je het als uitdaging ziet om moslims hier in Nederland tot het christendom te bekeren is dat natuurlijk prima in orde. Maar respect tonen voor de islam is uit den boze, want daarmee wek je de indruk dat de islam wel iets goeds en acceptabels heeft en dat lijkt mij de slechtst denkbare boodschap.
Gelukkig de barmhartigen, want zij zullen barmhartigheid ondervinden. (Matteüs 5:7)

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 06 jun 2011 13:15

RogierV schreef:Ga eens bij wat Moslims op de koffie eerbied, kan ik je aanraden.

En dan? Ik ken genoeg moslims, maar ik zeg wèl precies hoe ik erover denk. Somiggen worden er boos om, maar er zijn er ook die mijn eerlijkheid respecteren.
Gelukkig de barmhartigen, want zij zullen barmhartigheid ondervinden. (Matteüs 5:7)

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 06 jun 2011 13:17

Als je het als uitdaging ziet om moslims hier in Nederland tot het christendom te bekeren is dat natuurlijk prima in orde. Maar respect tonen voor de islam is uit den boze, want daarmee wek je de indruk dat de islam wel iets goeds en acceptabels heeft en dat lijkt mij de slechtst denkbare boodschap.

U meneer bent niet wijs, en compleet verschoond van enige zelfkennis.

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 06 jun 2011 13:24

Optimatus schreef:Vandaar dat het aantal overvallen met extreem geweld in Nederland toeneemt.

Loopt dat niet in de pas met de islamisering van Nederland?

Optimatus schreef:Een bevriend predikant is er onlangs geweest. Ik vroeg hem of hij er wil wonen. Hij wil er voor geen goud wonen. Er is sprake van een leving, niet van een samenleving, aldus deze predikant.

Begrijpelijk, want de dreiging van de islamisering vanuit de omringende landen is van alle niet-islamitische landen nergens sterker voelbaar dan juist in Israël.

Optimatus schreef:Daaruit blijkt hoogstens dat iemand niet goed in tellen was of geen verstand had van civiel recht.

En als je daarmee zegt dat God de Heer niet goed kan tellen wat zeg je daar dan mee? Dat is toch pure lastering van God de Heer? Sommigen willen liever horende doof en ziende blind blijven.

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 06 jun 2011 13:26

RogierV schreef:Indonesie zit vol met Moslims.

Zijn daar dan veel joden?

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 06 jun 2011 13:28

Eerbied schreef:Loopt dat niet in de pas met de islamisering van Nederland?

Overvallen worden doorgaans niet gepleegd onder het schreeuwen van Allah Akbar of iets dergelijks, maar meer met woorden als "Geef me je geld".

Eerbied schreef:Begrijpelijk, want de dreiging van de islamisering vanuit de omringende landen is van alle niet-islamitische landen nergens sterker voelbaar dan juist in Israël.

Volgens deze predikant heeft het daar niets mee te maken.

Eerbied schreef:En als je daarmee zegt dat God de Heer niet goed kan tellen wat zeg je daar dan mee? Dat is toch pure lastering van God de Heer? Sommigen willen liever horende doof en ziende blind blijven.

Ik denk dat je mijn eerdere antwoord nog een keer goed moet lezen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 06 jun 2011 13:29

Eerbied schreef:Als je kijkt naar de erfrechtregels in de Koran, dan zouden in bepaalde situaties de erfgenamen meer moeten erven dan de nalatenschap groot is. Daaruit blijkt dat de Koran een vals boek is afkomstig van een valse profeet.

Optimatus schreef:Daaruit blijkt hoogstens dat iemand niet goed in tellen was of geen verstand had van civiel recht.

Voordat Mohammed met die regel kwam, kregen dochters gewoon helemaal niks als de ouders overleden. Het is misschien niet zo goed als dat we het nu zijn gewend (100% eerlijke verdeling) maar het was wél een stap in de goede richting.

Hoe zit dat eigenlijk in de Bijbel? Hoeveel erft een dochter daar als er ook een zoon in het spel is?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 06 jun 2011 13:30

RogierV schreef:U meneer bent niet wijs, en compleet verschoond van enige zelfkennis.

Als je het met argumenten niet af kan ga je schelden?

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 06 jun 2011 13:30

quote="Optimatus"

Maar misschien had schaapje graag gezien dat juist in die moskeeën een bloedbad was aangericht, opdat schaapjes beeld over moslims nog een keer bevestigd zou worden, opdat het in zelfgenoegzaam eigen gelijk kan wentelen.

En ik begrijp niet waar jij het lef vandaan haalt om zulke dingen te posten.
Zegt veel over jou....
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

RogierV
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor RogierV » 06 jun 2011 13:30

Zijn daar dan veel joden?

Net zoveel Joden als in Sudan stumperd. Je eigen argument nota bene. Je loopt er gewoon in!!!!

En als je daarmee zegt dat God de Heer niet goed kan tellen wat zeg je daar dan mee? Dat is toch pure lastering van God de Heer? Sommigen willen liever horende doof en ziende blind blijven.

Dus.......als ik de tandenfee wil lasteren stopt neimand mij toch.
Het verschil tussen jouw God en de tandenfee is een argumentum ad populum. En een ietwat uit de hand gelopen mythologie en ritualisering.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 06 jun 2011 13:31

Ik kreeg net een scheldmail van schaapje. Publicatie waard?

Eerbied
Mineur
Mineur

Berichtdoor Eerbied » 06 jun 2011 13:32

Optimatus schreef:Ik denk dat je mijn eerdere antwoord nog een keer goed moet lezen.

Wat is dit voor non-argument?

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 06 jun 2011 13:35

schaapje schreef:En ik begrijp niet waar jij het lef vandaan haalt om zulke dingen te posten.
Zegt veel over jou....

Je geeft er alle aanleiding toe. In plaats van nauwkeurig op mijn posting in te gaan, begin je te blaten over een teiltje en zo. Ofwel je hebt niet alles gelezen ofwel je wilt de realiteit niet onder ogen zien. Het eerste lijkt me slordig, het tweede treurig.

En het sturen van scheld-PB's is niet bepaald een versterking van jouw argumentatie.
Laatst gewijzigd door Optimatus op 06 jun 2011 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “[Religie] - Open forum”