Lock&Stock schreef:
Je mist z'n punt Wil.....
Dat zou wel eens kunnen, want wij hebben geen enkele "match". En ik wil het graag zo houden.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Lock&Stock schreef:
Je mist z'n punt Wil.....
Wilsophie schreef:Dat heb je goed omschreven Hettys. De bijbel noemt het gewoon wijsheid tegenover dwaasheid. Of dwaasheid tegenover wijsheid.
Bartje schreef:hahaha het is eerder dat religie de wetenschap steekt dan het geloof!
want de wetenschapper gelooft namelijk in zijn werk dat hij/zij uiteindelijk de waarheid zal vinden!
de religie gelooft dat hij/zij de waarheid in pacht heeft.
zo gaan ze samen elkaar te lijf.
geloof maar dat de waarheid is als een berg tussen die beide kampen.
de gene die dit begrijpt snapt, gelooft namelijk dat hij zijn god kan loven in de wetenschap.
Wilsophie schreef:Verkeerde informatie want ik geloof dat we op de aarde leven en niet erin.
Erin is het dodenrijk de water der zeeën en ik houd het niet lang vol onder water.
Dus je kletst maar wat en ik zeg dit voor de zoveelste keer Hetty dus graag de waarheid weergeven en als je het niet snapt bemoei je er dan niet mee en ga niet voor mij praten. Ik ben mans genoeg.
Wilsophie schreef:Ik ben mans genoeg.
hettys schreef:Dat is vrij oneerlijke info van jou Wilsophie.
Als jij gelooft dat de aarde hol is, en dat wij daarin leven moet je dat gewoon toegeven.
Als je gelooft dat we op de aarde leven en heelal vrijwel oneindig boven ons ons is, Des te beter.
Dit is een "argumentum ad nauseam". Iets honderd keer zeggen maakt het nog niet waar.ineke-kitty schreef:Het Bijbels wereldbeeld is al vele malen uitgelegd
Dit heet "bewijs per intimidatie".ineke-kitty schreef:en nog steeds blijft men halsstarrig vasthouden
Wij Nederlanders staan erom bekend dat we altijd gelijk hebben, dus is het op de aarde en niet in de aarde. En is het op de aardbodem en niet aan het aardplafond.Mortlach schreef:Wist je dat Engelssprekenden ook allemaal in een holle aarde geloven. Ze zeggen immers The best IN the world, waar wij Nederlandse De beste OP aarde zouden zeggen.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten