Berichtdoor jaapo » 04 feb 2014 17:45
Ik ben zo vrij om een paar dingen op te merken: 1. Ik vind die getallen-spelletjes zulke baarlijke nonsens en zo ver af staan van het geloof (met HET WOORD als basis, niet de getallen), dat ik de laatste postings met die getallen-nonsens niet eens meer gelezen heb. Misschien heb ik dan iets belangrijks gemist, dat zij dan zo. 2. Ik ben zo vrij, op te merken, dat ik de opener van dit topic was, en met heel andere bedoelingen dan waar men nu mee bezig is. En soms worden off-topic postings verwijderd door de moderator, nu niet, dat maakt mij verder niks uit, maar ik hoop toch op een vervolg met wat meer diepgang en serieus ingaan op het onderwerp. Als men niet meer begrijpt, waar het nu eigenlijk om begonnen was, moet je mijn postings nog eens doorlezen. Geen zin meer? Prima, laat het dan even weten, dan haak ik hier verder af. Er is ook een heel fijn leven mogelijk zonder bepaalde topics hier. En dan lees ik maar mee in 10% van de onderwerpen....... Er komt vast wel weer iets interessants, waar je door gesterkt wordt, waar je meer begrip krijgt van andermans/vrouws standpunten, kortom, waar je iets van kunt leren, juist op het terrein van het geloof.
Mijn motto: gezang 7, Liedboek voor de Kerken = Lied 316 NLB