Maar waar mensen zich druk om maken

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
schaapje schreef:Je hebt gelijk TK
Maar waar mensen zich druk om maken
schaapje schreef:Maar dat zegt toch alleen wat over deze mensen en gelukkig niets over onze God
Ik was aan het twijfelen of ik het moest schrijven maar heb besloten het toch maar te doen.
Wij hebben bij ons in de gemeente jaren geleden een jong stel in de dienst gehad
die er als "punk"uitzagen hij had gitzwart geverfde haren met een echte hanenkam (kleintje)
en zij zag er ook behoorlijk alternatief uit kwa kleding, iedereen moest wel even wennen.
Maar het waren zulke schatten van mensen, ik heb het altijd jammer gevonden dat ze er niet
meer zijn wegens verhuizing zijn hebben ze een andere gemeente.
Tja evangelisch hè, ik hoop niet dat er nagatieve reacties komen, dat zou ik dit geval erg vinden
het waren echte lieverds, wel jong vandaar hun outfit
TheKeimpe schreef:Soms kun je het nooit goed doen.
Op de veluwe mag je niet in vleeskleurige panty's in sommige kerken komen, je moet heel donkere panty's dragen, of maillots.
Als je in sommige zeeuwse gemeentes iets met een kleur aan doet is het werelds, teveel show.
Dus als twee mensen uit deze twee kerken samen trouwen, weet je als vrouw niet wat je naar de huwelijksdienst aanmoet
tk schreef
Als ik zou weten dat het pak daar niet de norm is, dan laat ik het lekker thuis. Het is hun feestje, niet het mijne.
Maar ik zou niet mijn eigen grenzen overschrijden. Ik ben geen vrouw, maar als de norm is dat je een duidelijk zichtbaar decolleté hebt, zou ik me daar dus niet aan aanpassen. (Het moge helder zijn, het mag van mij wat hoger sluiten dan bij Pippa.)
TheKeimpe schreef:(Het moge helder zijn, het mag van mij wat hoger sluiten dan bij Pippa.)
Galateia schreef:Waarui bestaat die rust dan precies? Wat voor extra verantwoordelijkheid vind jij dat jouw man heeft?
meribel schreef:er bestaat zelfs een woord voor: mode.
Schipje schreef:Nou, volgens mij is daar door anderen al uitvoerig op geantwoord in dit topic hoor!
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten