Cicero schreef:Een prachtige illustratie voor het feit dat fundamentalisten van allerlei slag erg veel moeite hebben met LUISTEREN.
Ook is grappig dat het juist fundamentalisten zijn die woorden als fundamentalisme in de mond nemen.
Het aapje staat voor de spiegel te poseren en te dreigen. Als je hem vraagt waarom is het altijd omdat de ander begon....
Hoera !!... dan we het eens --- inderdaad : het vermogen van moslims om feiten helder uiteen te zetten, schiet hopeloos terkort ?
Bullshit.... Je kletst uit je nek. Ongelovelijk zeg... Als jullie het eens zijn over het onvermogen van een volledige volkstam om feiten helder uiteen te zetten. Dan moet je misschien toch een belletje gaan rinkelen dat je misschien zelf te dom bent om de feiten te snappen?
Maar nee, je kiest voor deze oplossing dan kun je lekker met je oogkleppen op blijven zitten en is de kwestie afgedaan. Zij zijn dom en wij hebben gelijk want wij vinden dat het in de bijbel staat. De bijbel is een boek voor inspiratie, geen excuus voor domme standpunten.
NB > achter één discussie pseudoniem, zit soms een heel team van websurfers, die onfeiten verzamelen over de bijbel en het christelijk geloof --- en die spuugen dan weer een reuze lap tekst uit, wat ook niet_echt bedoeld is voor discussie, maar uitsluitend : om de bijbel & het christelijk geloof ... neer te halen !!
Geloven jullie deze onzin werkelijk? Echt zeg, je bent christen en de wereld probeert je te kruizigen? Dit zijn gewoon openlijke beschuldigingen. Onderbuik gevoelens en vooroordelen geuit op een "Ik zeg het niet echt, we hebben het over ANDERE moslims.." manier.
Zoals ik al zei een ezel met een heilig boek is nog steeds een ezel. En ik stel je nogmaals de vraag die de vorige keer zo netjes genegeerd is... Wat denk je dat God van jou verwacht? Een kruisvaart? Of een bruggenbouwer?
Laat zo'n team van websurfers maar de discussie met me aangaan. Ik veeg de vloer met ze aan. De waarheid is simpel en het vereist maar 1 persoon om die kenbaar te maken. Je hebt een team nodig om leugens te verspreiden.