Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Harmonica2 schreef:http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/nieuwe_website_helpt_kind_bijbels_denken_over_dino_s_1_999057
Nou de AH weet ook weer hoe gevoelig het onderwerp 'dino's' kan zijn![]()
![]()
Yoshi schreef:De lokale buurtsuper moet gewoon een stickeralbum van de ark uitbrengen waarbij je alle duizenden diersoorten kan verzamelen en zelf moet uitvogelen hoe ze vervolgens allemaal te plaatsen in die te kleine ark.
Oké, maar je hebt dus gewoon geen antwoord waarom het Narmerpalet en stichtende document van Egypte als koninkrijk meerdere eeuwen ouder is dan jouw chronologie toestaat? Niet dat ik wat anders van je zou verwachten, uiteraard, want je hebt je nog nooit druk gemaakt om de feiten, dus waarom daar dan nu ineens wel mee beginnen, nietwaar?
Als er iets gevonden wordt dan gaat men het dateren aan de hand van een consensus betreffende chronologie, is die overeengekomen chronologie fout, dan is ook de datering fout, zo simpel is het.
heintje schreef:En even tussendoor: Weer een aanwijzing/argument dat de theorie correct is.
http://www.nu.nl/wetenschap/4284045/men ... iel--.html
Spreeuw schreef:Waarom is dat een aanwijzing of een argument dat de evolutietheorie correct is? Het gaat in dat artikel over menselijk haar. Het kan inderdaad zo zijn dat in embryo's van reptielen placoden aanwezig zijn, maar dat is geen teken dat de evolutietheorie correct is. Er zijn nog steeds talloze verschillen tussen mens en dier te noemen. Dus het is zeer onwaarschijnlijk dat de mens van een aap afstamt, en vanuit de Bijbel weten we zeker dat het niet zo is.
Spreeuw schreef: Er zijn nog steeds talloze verschillen tussen mens en dier te noemen.
Dus het is zeer onwaarschijnlijk dat de mens van een aap afstamt, en vanuit de Bijbel weten we zeker dat het niet zo is.
heintje schreef:Het is wel zeker dat de mens niet van de aap afstamt. Geen evolutiebioloog die dat beweert.
En verschillen tussen mens en dier? Ik zie steeds meer overeenkomsten! Het enige verschil is de cortex-toename. Voor de rest zijn we vrijwel identiek aan de dieren.
Spreeuw schreef: Er zijn nog steeds talloze verschillen tussen mens en dier te noemen.
Mortlach schreef: Noem ze eens, dan.
Yoshi schreef:Mijn huis tuin en keuken kat kan wel degelijk praten met zijn soortgenoten. Denken kan hij ook. Volgens mij denken en communiceren vele dieren.
Spreeuw schreef:Ze communiceren op een of andere wijze met elkaar, maar denken kunnen ze beslist niet. Ze vangen wel signalen op en reageren daar vaak op.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten